00151882
Centrum vedecko-technických informácií Slovenskej republiky
Lamačská cesta 8/A, Bratislava, 81104, SVK
31380123
GO travel Slovakia, s.r.o.
Moskovská 15, Bratislava, 81108, SVK
Zabezpečenie leteckých dopravných služieb
služby spojené s nadobúdaním leteniek, rezervácia leteniek
Služba
1. Zabezpečenie leteckých dopravných služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie leteniek vrátane poskytnutia komplexných služieb spojených s nadobúdaním leteniek podľa aktuálnej požiadavky verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky do Európy | letenka | 300 | ||
2. Odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky mimo Európy | letenka | 30 |
Názov |
1. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky: (odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky do Európy v € krát 300 ks) plus (odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky mimo Európy v € krát 30 ks) plus 80.000,-€ |
Suma 80.000,- € je pevne stanovená objednávateľom na nákup leteniek a nie je predmetom súťaže. Ku tejto sume budú dodávateľom pripočítané odplaty za sprostredkovanie podľa vzorca vyššie. |
Vysvetlenie pre uchádzačov: Ak ponúknutá cena bude nižšia ako 80.000,-€, dodávateľ ponúka letenku so zápornou odplatou za sprostredkovanie letenky, ktorá sa odráta z aktuálnej ceny letenky medzinárodného rezervačného systému leteniek ( Amadeus, Galileo alebo ekvivalentný ) prípadne online rezervačného systému priamo leteckej spoločnosti poskytujúcej let. Upozorňujeme na nutnosť dôkladného naštudovania vzorca uchádzačom. Takisto odporúčame dosadiť si ponúknutú cenu do vzorca aby uchádzač videl svoju maržu z ponukovej ceny a dokázal aj reálne letenky dodať s týmito maržami. |
Príklad 1: ponuková cena uchádzača 80.990 € = 300 ks leteniek do Európy krát (odplata za sprostredkovanie = 3 €) + 30 ks leteniek mimo Európy krát (odplata za sprostredkovanie = 3 €) + 80.000 € |
Príklad 2: ponuková cena uchádzača 78.350 € = 300 ks leteniek do Európy krát (odplata za sprostredkovanie =-5€) + 30 ks leteniek mimo Európy krát (odplata za sprostredkovanie = -5 €) + 80.000 €. V tomto prípade by dodávateľ musel dodať každú letenku o 5 € lacnejšie oproti cene z medzinárodnému rezervačnému systému leteniek ( Amadeus, Galileo alebo ekvivalentný ) prípadne online rezervačného systému priamo leteckej spoločnosti poskytujúcej let. |
2. Počty kusov leteniek sú maximálne možné objednané množstvá počas platnosti Rámcovej dohody. Objednávateľ bude objednávať letenky podľa svojich skutočných potrieb. Vysúťažená suma bude zároveň maximálnou hodnotou rámcovej dohody. |
3. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov alebo do vyčerpania maximálnej hodnoty Rámcovej dohody. |
4. Požaduje sa, aby letenky boli rezervované v ekonomickej triede. |
5. Požaduje sa zabezpečenie zmeny letenky podľa požiadaviek objednávateľa. |
6. Cena vrátane poskytnutia bezplatnej nepretržitej asistenčnej služby a pomoc najmä pri riešení vzniknutých mimoriadnych situácií. |
7. Požadujú sa ponuky na zabezpečenie leteniek a súvisiacich služieb podľa potreby objednávateľa prostredníctvom zadania konkrétnej požiadavky, ktorá bude obsahovať nasledovné minimálne náležitosti: a) názov a sídlo objednávateľa, |
b) číslo telefónu, e-mailová adresa objednávateľa, c) počet leteniek, d) označenie miesta odletu a miesta príletu, f) informácia o tom, či ide o jednosmernú letenku alebo spiatočnú letenku, |
g) najskorší a najneskorší možný čas a dátum odletu a najskorší a najneskorší možný čas a dátum príletu, h) maximálny čas trvania letu, i) dátum a čas vystavenia požiadavky, j) súvisiace služby a údaje potrebné na vypracovanie ponúk a plnenie predmetu zmluvy. |
8. Vyžiadanie ponúk na konkrétne letenky bude prebiehať počas pracovných dní v čase od 8:00 hod. do 15:00 hod. formou elektronickej požiadavky. |
9. Lehota na predloženie relevantných ponúk podľa požiadavky objednávateľa dodávateľom je maximálne 2 hodiny od odoslania požiadavky objednávateľom. K ponuke predloží dodávateľ print screen obrazovky z medzinárodného rezervačného systému leteniek ( Amadeus, Galileo alebo ekvivalentný ) prípadne online rezervačného systému priamo leteckej spoločnosti poskytujúcej let. |
10. Objednávateľ porovná cenu letenky so zaslaným print screenom obrazovky z medzinárodného rezervačného systému. Dodávateľom ponúknutá cena sa musí rovnať Odplate za sprostredkovanie podľa vzorca + cena letenky z medzinárodného rezervačného systému leteniek. |
11. Objednávateľ vyhodnotí prijaté ponuky z hľadiska hospodárnosti a efektívnosti s prihliadnutím na splnenie termínu a účelu pracovnej cesty. |
12. Objednávateľ potvrdí dodávateľovi najvýhodnejšiu ponuku a zašle dodávateľovi záväznú objednávku. Dodávateľ potvrdí prijatie objednávky oznámením tejto skutočnosti na e-mailovú adresu objednávateľa do 1 hodiny od jej odoslania objednávateľom. |
Dodávateľ zašle objednané letenky objednávateľovi najneskôr do 2 hodín od doručenia objednávky dodávateľovi elektronicky. Dodávateľ je povinný doručiť poskytované služby spolu so všetkými dokladmi, ktoré sa k službe vydávajú. |
Ak objednávateľ požiada objednávkou o vystavenie rezervácie s garanciou ponuky dodávateľa, dodávateľ je povinný rezervovať letenku a dodržať svoju ponuku. |
Rezervácia musí obsahovať: meno cestujúceho, destináciu, leteckú spoločnosť, cenu, informácie o podmienkach zmeny a storna letenky. |
13. Revízia ceny: |
Ak objednávateľ v čase 1h od predloženia ponúk od dodávateľa nájde na verejne prístupných rezervačných portáloch a predloží dodávateľovi cenovo výhodnejšiu vyhovujúcu letenku ( podporí dôkazne odkazom na link alebo printscreenom obrazovky) ako predložené ponuky od dodávateľa, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť letenku za maximálne takú istú sumu ako je cena letenky, ktorú objednávateľ odoslal dodávateľovi ako dôkaz letenky s nižšou cenou na trhu (revízia ceny). Tento záväzok dodávateľa platí v prípade ak je letenka reálne rezervovateľná cez dostupné rezervačné systémy na trhu. |
Letenka zaslaná dodávateľovi ako revízia ceny musí spĺňať tie isté parametre aké vyžadoval objednávateľ od dodávateľa pri zadávaní konkrétnej požiadavky na letenku/y, |
14. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia Rámcovej dohody. S vyčíslením jednotlivých odplát za sprostredkovanie ( Európa a mimo Európy ) podľa vzorca uvedeného v bode 1 |
15. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V takom prípade je Verejný obstarávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
16. V prípade, ak dôjde zo strany Dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, ktoré má za následok odstúpenie od zmluvy či už zo strany Dodávateľa, alebo zo strany Objednávateľa, je Objednávateľ oprávnený uplatniť jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 2000 eur. |
17. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
Lamacska cesta 8/A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
330,00 spiatocna letenka
81 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.02.2017 08:47
27.02.2017 09:15
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.02.2017 09:18 - Vstupná ponuka | 81 000,00 | € | Cena s DPH |
27.02.2017 09:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 79 416,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: