36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
31344381
Europapier Slovensko, s.r.o.
Panónska cesta 40, Bratislava, 85245, SVK
Hygienické potreby
Toaletný papier, mydlo, utierky.
Tovar, Služba
1. Hygienické potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Hygienické potreby určené do sociálnych zariadení v administratívnej budove. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toaletný papier do zásobníkov TORK | ks | 1600 | ||
Tekuté mydlo do zásobníkov TORK | ks | 150 | ||
Papierové utierky do zásobníkov TORK v kotúči | ks | 1200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. položka: TOALETNÝ PAPIER | do zásobníkov TORK |
Dĺžka kotúča | 170 m |
Šírka kotúča | 9,7 cm |
Počet útržkov | 1214 ks |
Dĺžka útržku | 14 cm |
Priemer kotúča | 18,8 cm |
Vnútorný priemer jadra | 5,9 cm |
Počet vrstiev | 2 |
Farba | biela |
Systém | T2 |
Celková gramáž | 33,6 g/m2 |
Čistá hmotnosť 1ks toaletného papiera | 554 g |
Balenie v kartóne | po 12 ks |
Potlač | ÁNO |
Ražba | ÁNO |
2. položka : TEKUTÉ MYDLO | do zásobníkov TORK |
Výška obalu | 24 cm |
Šírka obalu | 9,2 cm |
Dĺžka obalu | 9,2 cm |
Čistá hmotnosť 1 ks mydla | 1030 g |
Balenie v kartóne | po 6 ks |
3.položka PAPIEROVÉ UTIERKY v kotúči | do zásobníkov TORK |
Dĺžka kotúča | 150 m |
Šírka kotúča | 21 cm |
Dĺžka útržku | 19 cm |
Priemer kotúča | 19 cm |
Vnútorný priemer jadra | 3,8 cm |
Počet vrstiev | 2 |
Farba | biela |
Systém | H1 |
Celková gramáž | 41,5 g/m2 |
Čistá hmotnosť 1 ks papierových utierok | 1307 g |
Balenie v kartóne | po 6 ks |
Potlač | NIE |
Ražba | ÁNO |
Názov |
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, doručenie vzoriek a dopravu na miesto dodania - sídla objednávateľa (maximálne 4 x počas platnosti zmluvy) a vrátane vyloženia na mieste plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať požadovaný predmet zmluvy podľa požiadavky objednávateľa, maximálne však v 4 dodávkach. |
Dodávky predmetu zákazky sa budú uskutočňovať priebežne podľa písomných objednávok objednávateľa vystavovaných počas platnosti tejto zmluvy s lehotou dodania do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky. |
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy "podrobný aktualizovaný rozpočet" s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením cien (jednotkových, bez DPH, s DPH) jednotlivých tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
S aktuálnym rozpočtom je Dodávateľ povinný predložiť údaje deklarujúce technické parametre ponúkaného tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov, ktoré sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu. |
Zmluva sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do 31.12.2017, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Dodávateľ dodá bezplatne do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy vzorky požadovaných tovarov ( z každého 1 ks) s údajmi výrobcu deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Vzorky budú objednávateľom prekontrolované vážením a meraním a porovnané podľa Technickej špecifikácie predmetu zmluvy. Vzorky budú následne aplikované do zásobníkov TORK, čím sa preukáže kompatibilita - správne fungovanie systému. |
V prípade neposkytnutia vzoriek alebo nesúladu poskytnutých vzoriek s Technickou špecifikáciou predmetu (resp. pri preukázaní nekompatibility so systémom TORK) je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
V prípade, ak podľa názoru Objednávateľa predložené vzorky nezodpovedajú Technickej špecifikácii predmetu zmluvy, Objednávateľ vzorky Dodávateľovi nevráti, ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložené vzorky nezodpovedajú Technickej špecifikácii predmetu požadovanej Objednávateľom. |
K predloženým vzorkám požadovaného tovaru musí byť doložený taktiež doklad s údajmi výrobcu deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. |
Nedodanie technického popisu (dokladu výrobcu s údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru), resp. ak údaje v ňom uvedené nebudú v súlade s Technickou špecifikáciou predmetu v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie bude považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktorého parametre nie sú v súlade s technickou špecifikáciou predmetu alebo sa takýto tovar pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, čím nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nesplnením Osobitných požiadaviek a Technickej špecifikácie predmetu Zmluvy. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke ( napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní.Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry.Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný kontaktnou osobou Objednávateľa (t.j. osobou, ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že v súvislosti s účinnosťou zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") prišlo ku zmene ustanovení ZVO týkajúcich sa preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods.1 ZVO (t.j. splnenie povinnosti aktualizácie v Zozname hospodárskych subjektov). |
V čase predkladania ponúk musí byť Dodávateľ registrovaný v Registri konečných užívateľov výhod. Od 1.2.2017 nahradil Register partnerov verejného sektora doterajší Register konečných užívateľov výhod. Dodávateľ zapísaný v tomto registri je považovaný za subjekt zapísaný do Registra partnerov verejného sektora. |
Dodávateľ najneskôr do 31.7.2017 je povinný zabezpečiť overenie identifikácie konečného užívateľa výhod podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZRPVS") a podať návrh na zápis za účelom zosúladenia zapísaných údajov. Nesplnenie tejto povinnosti je dôvodom na výmaz partnera verejného sektora z registra podľa ZRPVS. |
Ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. Dodávateľ má možnosť túto povinnosť splniť v lehote 30 dní od momentu uzavretia zmluvy. V takom prípade lehota dodania začína plynúť odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
10.03.2017 10:00 — 31.12.2017 11:00
2 950,00 ks
9 693,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.02.2017 08:05
27.02.2017 08:00
27.02.2017 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.02.2017 08:41 - Vstupná ponuka | 9 636,00 | € | Cena s DPH |
27.02.2017 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 680,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: