00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
31660967
Unicomp s.r.o.
Svätoplukova 23, Poprad, 05801, SVK
Filtračný papier pre analýzy
Filtračný papier pre analýzy
Tovar, Služba
1. Filtračný papier pre analýzy
|
|
---|---|
Funkcia |
Filtračný papier pre analýzy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Filtračný papier pre kvalitínú analýzu - hárky 110g/m2, 600x600 mm, | kg | 1 | 10 | |
Filtračný papier kruhový č.4 priemer 55mm, 84g/m2 | ks | 1 | 200 | |
Filter sterilný s mriežkou, póry 0,45μm | ks | 1 | 7000 | |
Cromatografický papier Watman, rozmer 46x57 cm, 1CHR,3001-917 | ks | 1 | 200 | |
Filtračný papier pre kvalitatívnu analýzu, hustota 80 g/m2,formát 50x50 cm, filtračná rýchlosť 20 sec | kg | 1 | 25 | |
Filtračný papier pre kvantitatívnu analýzu Muktell Filtrak druh 390, hustota 84 g/m2 , filtračná rýchlosť 100 sec, kruhový výsek, priemer 15 cm | ks | 1 | 1800 |
Názov |
* Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením ,odvozom prázdnych obalov a všetky ďalšie možné náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia. |
* Objednávateľ požaduje na predmet zákazky naceniť maximálne udávané množstvá. |
* Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky. |
* Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do sídla objednávateľa alebo na miesto určené v objednávke. |
* Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov pred prvou dodávkou. |
* Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať podľa presného harmonogramu zaslaného objednávateľom. |
* Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 5 dní (120 hodín) od doručenia objednávky. |
* Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry. |
* Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku. |
* Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu. |
* Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky. |
*Objednávateľ si vyhradzuje právo čiastočne meniť množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky podľa prevádzkových potrieb. |
* Fakturácia bude realizovaná na základe objednávok skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb. |
* Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo predmetu zákazky podľa čiastkových objednávok. |
* Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality a najneskoršie doby expirácie. |
* Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
* Za predmet reklamácie sa môžu považovať poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov. |
* Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
* Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
01.03.2017 10:43 — 28.02.2018 10:43
1,00 cena celkom
2 064,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.02.2017 10:48
27.02.2017 10:41
27.02.2017 10:56
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.02.2017 11:35 - Vstupná ponuka | 2 058,00 | € | Cena s DPH |
27.02.2017 10:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 056,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: