00397687
Slovenská technická univerzita v Bratislave
Vazovova 5, Bratislava, 81243, SVK
29205336
IS4U, s.r.o.
Roubalova 383/13, Brno, 60200, CZE
Hybridné čipové karty
hybridné čipové karty
Tovar, Služba
1. Hybridné čipové karty
|
|
---|---|
Funkcia |
Identifikačné čipové karty – hybridné, obsahujúce kontaktný aj bezkontaktný čip, ofsetovo potlačené s vizuálom ISIC a ITIC, kompatibilné s existujúcou PKI infraštruktúrou a infraštruktúrou bezkontaktných univerzitných preukazov objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hybridná čipová karta bez potlače, biela | ks | 500 | ||
Hybridná čipová karta s potlačou, vizuál ISIC | ks | 570 | ||
Hybridná čipová karta s potlačou, vizuál ITIC | ks | 1030 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát podľa ISO/IEC 7810 | ID-1 (85,7mm x 54 mm) |
Špecifikácia karty | 760 micron PVC |
Špecifikácia potlače vizuálu ISIC/ITIC | farebnosť 4 + 4 na prednej aj zadnej strane, bleeding edges, mikrotlač, bez loga dodávateľa |
Technika potlače | ofset |
Povrch karty | umožňuje dodatočnú termosublimačnú potlač |
Typ kontaktného čipu | Gemalto IDCore 40 |
Typ bezkontaktného čipu | Mifare DESFire EV1 |
Pamäť kontaktného čipu | 80 KB |
Pamäť bezkontaktného čipu | 8 kB |
Životný cyklus | 500 000 zápisov |
Applet v kontaktnom čipe, vrátane licencie | ProID+ |
Štandard bezkontaktného rozhrania | ISO/IEC 14443 Type A |
Štandard kontaktného rozhrania | Javacard v2.2.2, Global Platform 2.1.1 |
Bezpečnostné certifikácie | CC EAL5+ / PP Javacard, FIPS 140-2 Level 3 |
Názov |
Dodávateľ predloží do 5 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy elektronický rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru a jeho podrobnú technickú špecifikáciu, jednotková cena tovaru v EUR bez DPH, počet kusov, záručná doba, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH. |
Dodávateľ predloží do 5 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy bezplatné vzorky Plnenia predmetu zákazky z dôvodu odkontrolovania požadovaných parametrov a testovania funkčnosti v jeho informačných systémoch. |
K plneniu predmetu zmluvy môže prísť až po úspešnom otestovaní funkčnosti vzorky a písomnom schválení predloženého návrhu zo strany dodávateľa Objednávateľom. |
Nepredloženie bezplatnej vzorky Plnenia predmetu zákazky do 5 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Predloženie bezplatnej vzorky Plnenia predmetu zákazky do 5 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy, ktorá v plnej miere nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu alebo ktorá nebude v teste funkčnosti u Objednávateľa vyhodnotená ako plne kompatibilná, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane vykládky predmetu zákazky na určené miesto v objekte Objednávateľa. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod. |
Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. |
Predmet plnenia zmluvy bude dodaný na základe objednávok vystavených jednotlivými súčasťami Objednávateľa. Predmet plnenia zmluvy bude dodaný v celom objeme naraz a v termíne do 44 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy. |
Podkladom pre fakturáciu je preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami vyhotovený po dodaní a otestovaní tovaru Objednávateľom. |
Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu, ak Dodávateľ neposkytne dlhšiu záruku. |
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, 1. akostnej triedy, v originálnom balení. |
Tovar bude doručený bez akýchkoľvek vád. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky, alebo ak zistí preukázateľné vady tovaru, nedostatočnú kvalitu, rozdiel v množstve alebo zámenu tovaru v porovnaní s kúpnou zmluvou. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, ktorá vznikne Objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek záväzkov Dodávateľa z tejto kúpnej zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
V cene plnenia sú zahrnuté všetky náklady Dodávateľa súvisiace s predmetom zákazky. |
V prípade, ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, je dodávateľ povinný do 5 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy predložiť potvrdenie od spoločnosti, ktorá dodala a implementovala objednávateľovi akademický informačný systém a systém certifikačnej autority o plnej kompatibilite ponúknutého ekvivalentu s uvedenými systémami. Za ekvivalentný predmet plnenia sa považuje hybridná karta s iným typom kontaktného a/alebo bezkontaktného čipu, než je uvedené v technickej špecifikácii, ktorej technické parametre (napr. veľkosť pamäte) sú rovnaké alebo lepšie než je požadované. |
Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený dodávať co-brandové karty s vizuálom ISIC (International Student Identity Card) a ITIC (International Teacher Identity Card). |
V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Dodávateľa z tejto kúpnej zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa v súvislosti s touto kúpnou zmluvou ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny plnenia a za každé jednotlivé porušenie. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od tejto kúpnej zmluvy. Nárok Objednávateľa na náhradu škody tým nie je dotknutý. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet Objednávateľa uvedený vo výzve. |
Názov | Upresnenie |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa: úspešný uchádzač najneskôr v pracovný deň nasledujúci po dni nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy predloží Objednávateľovi: | referenciu minimálne jednej dodávky kontaktných čipových kariet alebo hybridných čipových kariet s aplikáciou ProID+. |
Ďalšie požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa: úspešný uchádzač najneskôr v pracovný deň nasledujúci po dni nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy predloží Objednávateľovi: | referenciu minimálne jednej dodávky bezkontaktných čipových kariet alebo hybridných čipových kariet s čipom Mifare DESFire EV1. |
Ďalšie požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa: úspešný uchádzač najneskôr v pracovný nasledujúci po dni nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy predloží Objednávateľovi: | písomné potvrdenie vydané CKM združením pre študentov, mládež a učiteľov, že s týmto združením má uzatvorenú účinnú zmluvu o zabezpečení výroby a dodávky kariet s vizuálom ISIC a ITIC. |
Vazovova 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
27.02.2017 08:00 — 10.04.2017 10:00
2 100,00 ks
33 915,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.02.2017 11:13
24.02.2017 14:00
24.02.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.02.2017 14:25 - Vstupná ponuka | 33 915,00 | € | Cena bez DPH |
21.02.2017 14:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 915,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: