00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
36205214
KOSIT a.s.
Rastislavova 98, Košice, 04346, SVK
Likvidácia a spracovanie nie nebezpečného odpadu, objemného a komunálneho odpadu
odvoz odpadu, likvidácia odpadu, lis na odpad, kontajner na odpad
Služba
1. Likvidácia a spracovanie nie nebezpečného odpadu, objemného a komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Služby súvisiace s likvidáciou a spracovaním nie nebezpečného odpadu |
Odvoz a likvidácia odpadu uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obdobie poskytovanej služby | mesiac | 24 | ||
18 01 04 odpady ktorých zber a zneškodnenie nepodliehajú osob. požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy .... | t/rok | 600 | ||
15 01 06 zmiešané obaly | t/rok | 100 | ||
15 01 01 obaly z papiera a lepenky | t/rok | 60 | ||
15 01 02 obaly z plastov | t/rok | 5 | ||
15 01 07 obaly zo skla | t/rok | 11 | ||
15 02 03 absorbenty, filtračné materiály, handry na čistenie a ochranné odevy iné ako uvedené v 15 02 02 | t/rok | 2 | ||
17 01 07 zmesi betónu, tehál, škridiel, obkladového materiálu a keramiky iné ako v 17 01 06 | t/rok | 20 | ||
17 02 01 drevo | t/rok | 20 | ||
17 09 04 zmiešané odpady zo stavieb a demolácií iné ako uvedené v 17 09 01, 17 09 02 a 17 09 03 | t/rok | 10 | ||
20 02 01 biologicky rozložiteľný odpad | t/rok | 30 | ||
20 03 07 objemný odpad | t/rok | 50 | ||
Areál č.1 - VKK kontajner 7 m3 určený pre odpad 18 01 06 | ks | 2 | ||
Areál č.1 - VKK kontajner 7 m3 určené pre odpady podľa potreby 17 01 07, 17 09 04, 20 03 07, 20 02 01 | ks | 1 | ||
Areál č.1 - kontajner s lisom 20-30 m3 určený pre odpad 18 01 04 | ks | 1 | ||
Areál č.1 - VKK kontajner 20-30 m3 určený pre odpad 15 01 01 | ks | 1 | ||
Areál č.1 - 1100 lit. kontajner určený pre odpad 15 01 02, 15 01 07 | ks | 8 | ||
Areál č.1 - dĺžka nájmu kontajnerov v počte 13 ks. | mesiac | 24 | ||
Areál č.2 - VKK kontajner 7 m3 určený pre odpad 18 01 06 | ks | 1 | ||
Areál č.2 - kontajner 20-30 m3 určený pre odpad 18 01 04 | ks | 1 | ||
Areál č.2 - VKK kontajner 7 m3 určený pre odpad 18 01 04 | ks | 5 | ||
Areál č.2 - kontajner 20-30 m3 určený pre odpad 15 01 01 | ks | 1 | ||
Areál č.2 - VKK kontajner 7 m3 určený pre odpad 15 01 01 | ks | 1 | ||
Areál č. 2 - 1100 lit kontajnery pre odpad 15 01 02, 15 01 07 | ks | 16 | ||
Areál č.2 - dĺžka nájmu kontajnerov v počte 25 | mesiac | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Areál č. 1 - vývoz / vyprázdnenie kontajnerov | Vývoz a dovoz kontajnerov z prevádzkových dôvodov žiadame od 6.00 hod. do 8.00 hod., alebo od 13.00 hod. |
Odpad 18 01 04 | 1 x týždenne / pondelok 6.00 hod.- 8.00 hod., alebo v piatok od 13.00 hod. - / |
Odpad 18 01 06 | 2 x týždenne / utorok, štvrtok / |
Odpad 15 01 01 | 2 x týždenne / pondelok, štvrtok / |
Odpad 15 01 02, 15 01 07 | 1 x týždenne v pravidelných intervaloch |
Areál č.2 - vývoz/ vyprázdnenie kontajnerov | |
Odpad 18 01 04 | 8 x týždenne / pondelok - piatok / |
Odpad 18 01 06 | 1 x týždenne / utorok / |
Odpad 15 01 01 | 2 x týždenne |
Odpad 15 01 02, 15 01 07 | 1 x týždenne v pravidelných intervaloch |
Areál č.1 alebo areál č.2 - vývoz / vyprázdnenie kontajnerov | |
Odpad 20 02 01, 20 03 07 | V prípade potreby objednávateľa do 48 hodín od nahlásenia emailom alebo telefonicky, predpoklad vývoz 24 x ročne |
Odpad 17 01 07, 17 02 01, 17 09 04, 15 02 03 | V prípade potreby objednávateľa do 48 hodín od nahlásenia emailom alebo telefonicky, predpoklad vývozu 24 x ročne |
Kontajner na odpad 20 02 01, 20 03 07, 17 01 07, 17 02 01, 17 09 04, 15 02 03 | Podľa potreby a množstva odpadu - kontajner : 6m3, 7m3, 20m3, 30m3 |
Obmedzenia areál č.1 | Priechodová výška do technického dvora ku kontajnerom je 3,66 m. Zásobovanie a parkovanie zásobovacích vozidiel v technickom dvore |
Obmedzenia areál č.2 | Parkovanie motorových vozidiel pozdĺž cestnej komunikácii |
Názov |
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný, ročný objem vychádza z priemeru za uplynulé obdobie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si objednávateľ vyhradzuje právo odovzdať nižšie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú realizované nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá počas obdobia v uvedeného zmluve, nevzniká dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Odvoz odpadu č. 18 01 04, 15 01 06, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07 požadujeme realizovať v pravidelných intervaloch podľa špecifikácie bez priebežných objednávok. |
Miesto plnenia predmetu zmluvy je sídlo verejného obstarávateľa/objednávateľa pozostávajúce z dvoch samostatných areálov. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania celkovej sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a nedošlo k úniku odpadu do prostredia pri preprave. |
Dodávateľ zabezpečí školenie obsluhy lisovacieho kontajnera na odpad 18 01 04 minimálne pre 3. zamestnancov objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí zvoz odpadu zánovnou krytou zbernou nádobou, sieťkou, alebo uzatvoreným dopravným prostriedkom |
Prepravu odpadu zabezpečí dodávateľ služby od pôvodcu odpadu v súlade s platnými predpismi . Náklady na dopravu a prenájom kontajnerov sú zahrnuté v celkovej hodnote zmluvy podľa predpokladaných intervaloch zvozu odpadu. |
Od potvrdenia sprievodných listov odpadu oboma stranami a naloženia odpadu na dopravný prostriedok dodávateľ služby preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom. |
Objednávateľ zaručuje, že odpad zhromažďovaný na zneškodnenie nebude pomiešaný s iným odpadom. |
Skutočnú hmotnosť prevzatého odpadu odváži prevádzkovateľ Centra zhodnotenia odpadov, prevádzkovateľ úložiska, alebo prevádzkovateľ spaľovne odpadov na certifikovanom vážnom zariadení na svojej prevádzke. Vystaví dva krát vážny lístok a uchová spolu so sprievodným lístkom pre účely fakturácie a kontroly v zmysle zákona o odpadoch. |
V prípade poruchy vážneho zariadenia, alebo z iných prevádzkových dôvodov nefunkčnosti vážneho zariadenia sa hmotnosť odpadu určí prepočtom objemovej jednotky na hmotnostnú prostredníctvom koeficientov podľa druhu odpadu. |
O nakladaní z odpadom vystaví zhotoviteľ pre objednávateľa potvrdenie podľa platných predpisov vyhláška MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, ktorým bude dokladovať zneškodnenie odpadu odbornou firmou. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa dodržiavanie § 6 bod (1), (2), (8), (9) a (10) Zákona o odpadoch č.79/2015 Z.z. |
Upozorňujeme na doplnenie ustanovenia § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní od 29. 4. 2015 podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii. |
Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky miesto, adresu plnenia predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa /. |
- Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu , vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č.227/2002 Z.z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákon č.179/2011 Z.z. |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky za jeden kalendárny mesiac samostatne za areál č.1. a areál č.2. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol/ potvrdenie o prevzatí odpadu a váhe odpadu. |
- Faktúra bude obsahovať ceny za : zneškodnenie odpadu, alebo zhodnotenie odpadu podľa katalógových čísiel odpadu, vývoz odpadu podľa typu kontajnera, manipulačný poplatok za vyprázdnenie odpadu v 1.100 lit. kontajneroch a prenájom kontajnera podľa typu. |
- Kúpna cena zahŕňa dodanie kontajnerov, vyzdvihnutie a likvidáciu uvedených odpadov v množstvách a periodicite odvozu v technickej špecifikácii opisného formulára. |
- Kúpna cena je vrátane zákonných poplatkov v zmysle zákona 17/2004 Z.z. Zákon o poplatkoch za uloženie odpadov. |
- Dodávateľ po dohode s objednávateľom môže zmeniť interval vývozu odpadu a typ kontajnera ak po finančnej a prevádzkovej stránke to bude vyhovovať objednávateľovi. Uvedené zmeny písomne potvrdia obe strany. |
- Dodávateľ služby má právo úpravy ceny likvidácie odpadov, v prípade zvýšenia zákonných poplatkov za uloženie odpadov podľa aktuálne platnej legislatívy počas trvania zmluvy. |
- Dodávateľ služby má povinnosť úpravy ceny likvidácie odpadov, v prípade zníženia zákonných poplatkov za uloženie odpadov podľa aktuálnej platnej legislatívy počas trvania zmluvy. |
- Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Sankcie: |
- V prípade sankcie udelenej objednávateľovi od dozorných orgánov podľa § 104 zákona č. 79/2015 Z.z. za porušenie povinnosti v zmysle zákona o odpadoch zapríčinenej poskytovateľom služby a jeho postupom, má objednávateľ právo požadovať od poskytovateľa služby, refundáciu pokuty a zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z výšky sankcie za každý kalendárny deň, až do odstránenia protiprávneho stavu, nárok na náhradu inej vzniknutej škody spôsobenej porušením povinnosti dodávateľa služby nie je tým dotknutý. |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu. |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže poskytovateľ služby požadovať : |
- Úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán. |
- Výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany predávajúceho a jeden mesiac zo strany kupujúceho . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede. |
- Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. |
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy teda, ešte pred samotnou dodávkou služby požadujeme predložiť nasledovné doklady: |
1. Podrobný rozpočet podľa technickej špecifikácii predmetu. |
2. Platné rozhodnutie orgánov štátnej správy odpadového hospodárstva príslušného úradu životného prostredia podľa §97, §98 zákona o odpadoch č.79/2015 Z.z a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
3. Výpis z obchodného registra alebo živnostenského oprávnenia zapísanú činnosť rovnakú, alebo obdobnú ako je predmet zákazky. |
4. Čestné prehlásenie o poistnej zmluve zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania. |
5. Skutočnosť, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii sa preukázať potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace aj ako aktualizačný údaj Zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. |
6. Čestné prehlásenie, že prevádzkovateľ disponuje s dostatočným kvalitným vozovým parkom na všetky uvedené typy kontajnerov. |
7. Čestné prehlásenie, že prevádzkovateľ má dostatok kvalitných a zánovných kontajnerov. |
8. Čestné prehlásenie, že prevádzkovateľ zneškodňovacieho zariadenia má dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu odpadu počas trvania zmluvy. |
Porušenie tejto povinnosti v bodoch 1 až 8 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Miesto plnenia predmetu zmluvy je sídlo verejného obstarávateľa/objednávateľa pozostávajúce z dvoch samostatných areálov. |
Navrhnutá hodnota | Miesto plnenia predmetu zmluvy je mesto, obec.... . Konkrétne sídlo verejného obstarávateľa/objednávateľa ........................ obchodné meno........................ pozostávajúce z dvoch samostatných areálov na adrese .............. . |
Miesto plnenia predmetu zákazky nie je presne špecifikované. Chýba názov mesta, obce, presná adresa odberného miesta, obchodné meno verejného obstarávateľa.
Rastislavova 43/Tr. SNP 1, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
15.03.2017 00:00 — 14.03.2019 23:59
1,00 t/ks - množstvo uvedené v technickej špecifikácii
120 546,92
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.02.2017 09:02
24.02.2017 09:10
24.02.2017 09:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.02.2017 08:24 - Vstupná ponuka | 120 546,00 | € | Cena bez DPH |
24.02.2017 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 120 545,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: