Z20177819
OF-122203
zrušená
00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
Finančný audit oprávnených výdavkov z finančných zdrojov, poskytnutých z Medzinárodného vyšehradského fondu na riešenie grantu
audit, finančný audit oprávnených výdavkov
Služba
1. Finančný audit oprávnených výdavkov z finančných zdrojov, poskytnutých z Medzinárodného vyšehradského fondu na riešenie grantu
|
|
---|---|
Funkcia |
Audítorská správa potvrdzujúca oprávnenosť výdavkov grantu a potvrdenie finančnej správy. Audítorská správa má byť vypracovaná a dodaná v slovenskom aj v anglickom jazyku. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Audit výdavkov, vynaložených počas riešenia projektu za obdobie júl 2016 - február 2017 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Cieľom audítora je overiť, či preukázané náklady sú reálne, správne uvedené a oprávnené v súlade s ustanoveniami zmluvy | |
1.2. Charakteristika organizácie | Univerzita - školstvo, právnická osoba, subjekt verejnej správy |
1.3. Odhadovaný rozsah dokladov | 35 ks položiek |
1.4. Audítor vykoná audit v súlade so smernicami vydanými Slovenskou komorou audítorov a v súlade s Medzinárodnými audítorskými štandardami, aby bol audit naplánovaný a vykonaný s cieľom dostatočne sa ubezpečiť, že pri použití prostriedkov Medzinárodného vyšehradského fondu neboli nedostatky. | |
1.5. Súčasťou audítorskej správy bude aj metodika vypracovania auditu, t.j. akým spôsobom bol vykonaný audit jednotlivých položiek grantu. | |
1.6. Súčasťou audítorskej správy bude aj výkaz výdavkov/finančnej bilancie grantu a vyúčtovanie príjmov grantu a ich súhlas s finančnou správou vypracovanou prijímateľom grantu. | |
1.7. Správa o audite overí súlad medzi finančnou správou a výdavkami zaregistrovanými v účtovníctve prijímateľa grantu a ich efektívne využitie. | |
1.8. Výstupom je audítorská správa v slovenskom a v anglickom jazyku a potvrdenie finančnej správy audítorom. |
Názov |
1. Cena zákazky je vrátane dopravy na miesto plnenia, t.j. sídla objednávateľa a všetkých ostatných nákladov, súvisiacich s realizáciou zákazky. |
2. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
2.1. rozpis ceny bez DPH a s DPH (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
2.2. naskenované notársky overené fotokópie oprávnení/licencií, že dodávateľ je certifikovaným audítorom, registrovaným v Komore audítorov na Slovensku a je oprávnený na výkon audítorských služieb (následne budú doručené poštou), |
2.3. dodávateľ a objednávateľ si navzájom doručia zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
3. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
3.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
3.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Cena zákazky zahŕňa aj prípadné úpravy, ktoré budú požadované po schválení kontrolným mechanizmom stanovené v zmluve. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. |
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
10. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa |
Názov
Finančný audit oprávnených výdavkov z finančných zdrojov, poskytnutých z Medzinárodného vyšehradského fondu na riešenie grantu
Audítorské služby, ako služby intelektuálnej povahy nie je možné zadávať cez elektronické trhovisko
Podľa Výkladového stanoviska č. 1/2017, zverejneného na webe Úradu pre verejné obstarávanie „Zákazka na poskytnutie služby, ktorej predmetom je intelektuálne plnenie, je svojou povahou (svojím charakterom) jedinečná, nie je bežne dostupná na trhu, a preto ju nie je možné zadávať cez elektronické trhovisko.“ Keďže audítorské služby sú svojou povahou intelektuálne služby, nie je možné ich zadávať cez elektronické trhovisko. Výkladové stanovisko UVO: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/vykladove-stanoviska-uradu/prehlad-vykladovych-stanovisk/prehlad-vykladovych-stanovisk-uradu-zakon-c-3432015-z-z-57f.html
Hodžova 1, č. dverí H-302, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
1
1,00 súbor
600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.02.2017 15:23
23.02.2017 15:25
23.02.2017 15:40
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: