42337402
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK
46979760
SEHOS PLUS s. r. o.
Korytnická 5163/2 , Bratislava, 82106, SVK
Upratovacie služby
upratovanie kancelárií, miestností, umývanie, čistenie, upratovacie služby
Služba
1. Upratovacie služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb na ploche s rozlohou 3920,20 m² na obdobie 12 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Upratovacie a čistiace služby | mesiac | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Upratovanie kancelárskych priestorov (prízemie + I.až VI. podlažie),počet kancelárií 109, podlaha s kobercami=2277,70 m² : | |
- vysýpanie 184 smetných košov z kancelárií | 1x denne |
- vysávanie kobercov v kanceláriách s kobercami | 1x týždenne |
- čistenie umývadiel v kanceláriách | 1x denne |
- utieranie prachu na okenných parapetoch, kancelárskych stoloch, telefónoch, kancelárskom nábytku | 1x týždenne |
- odstránenie pavučín v kanceláriách | priebežne podľa potreby |
2. Upratovanie chodieb (prízemie + I.až VI. podlažie), podlaha s kobercami=495 m², podlaha s dlažbou=160 m² | |
- vysávanie kobercov na chodbách a umývanie podláh | 1x týždenne |
- vysýpanie 14 smetných košov na chodbách | 1x denne |
- utieranie prachu na konferenčných stolíkoch na chodbách | 1 x denne |
- odstránenie pavučín na chodbách | priebežne podľa potreby |
3. Vynášanie separovaného zberu (papier,plast) umiestneného v malých zberných nádobách v počte 22 ks, v priestoroch chodieb: na prízemí, I.posch.,III.posch.,IV.posch., V.posch. a VI.posch. do zberných nádob (240 l) umiestnených v suteréne | 1x týždenne |
4. Upratovanie 2 vestibulov, podlaha s dlažbou=206 m² | |
- vysýpanie 4 smetných košov a popolníkov | 1x denne |
- umývanie podlahy vestibulu | 1x denne |
- čistenie presklených vchodových dverí do budovy zádveria a zadných vchodových dverí do dvora, plocha skla=18 m² | 2x týždenne |
- utieranie prachu na konferenčnom stolíkou a stoličkách, nábytku a pultu v priestoroch recepcie | 2x týždenne |
- odstránenie pavučín vo vestibule | priebežne podľa potreby |
5. Upratovanie schodísk, medzischodiskových priestorov, podlaha s dlažbou=579m² | |
- umývanie schodísk a podláh medzischodísk | 1x týždenne |
- utieranie prachu na zábradlí | 1x týždenne |
6. Upratovanie sociálnych zariadení - WC (32 záchodových mís, 16 pisoárov, 7 bidetov, 28 umývadiel, 15 zrkadiel) o celkovej ploche 202,5 m² | |
- umývanie, čistenie a dezinfekcia záchodov, umývadiel, pisoárov a bidetov | 1x denne |
- umývanie podlahy v sociálnych zariadeniach | 1x denne |
- čistenie zrkadiel v sociálnych zariadeniach | 1x týždenne |
- vysýpanie 25 smetných košov v sociálnych zariadeniach | 1x denne |
- čistenie a dezinfekcia kľučiek na dverách | 1x denne |
Objednávateľ poskytne toaletný papier a tekuté mydlá do sociálnych zariadení. Ostatné čistiace (dezinfekčné) prostriedky, vrecká do košov v kanceláriách a pracovné prostriedky poskytne dodávateľ. | |
Objednávateľ poskytne dodávateľovi miesto na uloženie čistiacich prostriedkov a náradia, umožní dodávateľovi vstup do objektu, zabezpečí prístup k vodnému zdroju a výlevke. | |
Pracovník vykonávajúci upratovanie sa môže v priestoroch objednávateľa zdržovať v čase po 16.00 hod., pričom 21 kancelárií požaduje objednávateľ upratať výlučne za prítomnosti nájomcu, ostatné miestnosti môže pracovník vykonávajúci upratovanie upratať aj bez prítomnosti nájomcu. Vstup do priestorov objednávateľa a upratovanie počas dní pracovného pokoja a voľna nie je možný. | |
Objednávateľ sa zaväzuje informovať dodávateľa o dôležitých organizačných zmenách týkajúcich sa podmienok výkonu služieb dodávateľom. |
Názov |
Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet vyčíslený ako mesačný paušál do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Cena za poskytnuté služby musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy, t.j. mzdy a odvody zamestnancov, náklady na čistenie a upratovanie vo vymedzenom rozsahu a periodicite, hygienické a dezinfekčné prostriedky (okrem tekutého mydla a toaletného papiera), technické vybavenie, režijné náklady a pod. |
Cena za poskytnutie služby bude uhrádzaná mesačne na základe faktúry. |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne doručenej e-mailom alebo písomne dodávateľovi. |
Dodávateľ ručí za to, že jeho pracovníci svojou prítomnosťou nenarušia chod organizácie objednávateľa, neodcudzia žiadny materiál, ani písomnosti, s ktorými budú prichádzať do styku. |
Dodávateľ zodpovedá za škody spôsobené objednávateľovi v plnom rozsahu. Nekvalitná práca bude opätovne vykonaná na náklady dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o výrobných,organizačných a všetkých ostatných skutočnostiach na strane objednávateľa a ochranu osobných údajov,o ktorých sa dozvie pri vykonávaní činnosti pri plnení tejto zmluvy.Uvedená povinnosť mlčanlivosti platí aj po ukončení platnosti tejto zmluvy. |
Dodávateľ pri výkone činnosti, ktorá je predmetom tejto zmluvy preberá na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov o BOZP, ochrany a prevádzky budov, ochrany majetku, protipožiarnej a civilnej ochrany. |
Vyššie uvedené povinnosti sa týkajú aj všetkých osôb, ktoré budú pre dodávateľa uvedenú službu vykonávať. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že nie je v reštrukturalizácií a to potvrdením príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v origináli, alebo úradne overenej kópií originálu v lehote do 10 dní od uzavretia zmluvy, ak uvedenú skutočnosť už nepreukázal zapísaním sa do zoznamu podnikateľov/hospodárskych subjektov ÚVO. |
V prípade dodávateľa, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápis považovaný za zápis do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností a dodávateľ je povinný v lehote do 10 dní od uzavretia zmluvy nezapísané skutočnosti preukázať v zmysle § 32 ods.2 resp. 4 až 5 zákona. Doklady musia byť predložené v origináli alebo úradne overenej kópii originálu. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
NPPC-Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, Trenčianska 55, 824 80 Bratislava, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
12,00 počet kalendárych mesiacov
30 272,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.02.2017 12:03
23.02.2017 13:00
23.02.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.02.2017 13:09 - Vstupná ponuka | 30 200,00 | € | Cena bez DPH |
23.02.2017 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: