00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
35195827
Marián Juhás MRJ
Pribinova 8722/43, Zvolen, 96001, SVK
Nákup kancelárskych kresiel
kreslo
Tovar
1. Nákup kancelárskych kresiel
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych kresiel vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
2. Kancelárske kreslo s podrúčkami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kancelárske kreslo | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Požadované technické parametre na kancelárske kreslo: | |
1.1. otočné, | |
1.2. čalúnené membránovou tkaninou a sieťkou, | |
1.3. s nastaviteľnou výškou sedenia, | |
1.4. plastové podrúčky, | |
1.5. nosný kríž kovový, pochrómovaný | |
1.6. rozmer - celková výška | 91 - 101 cm |
1.7. rozmer - šírka | 57 cm |
1.8. rozmer - výška sedenia | 44 - 54 cm |
1.9. rozmer - hĺbka sedenia | 47 cm |
1.10. materiál | membránová tkanina, sieťka |
1.11. farba | čierna |
2. Objednávateľ pripúšťa odchýlku v uvedených rozmeroch +/- 2 cm. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. jednotkovú cenu bez DPH a s DPH, zaokrúhlenú maximálne na 2 desatinné miesta (ceny sú platné ako maximálne), |
1.2. špecifikáciu ponúkaného tovaru s uvedením typu alebo značky, |
1.3. vyobrazenie ponúkaného tovaru. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Požaduje sa dodanie všetkých kancelárskych kresiel naraz, nepripúšťa sa dodávka po častiach. |
7. Tovar bude dodaný najneskôr do 6 týždňov odo dňa vystavenia objednávky. |
8. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
9. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Trieda A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
27.02.2017 09:00 — 13.04.2017 15:00
1,00 súbor
1 118,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.02.2017 10:56
23.02.2017 11:00
23.02.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.02.2017 12:11 - Vstupná ponuka | 1 117,99 | € | Cena s DPH |
23.02.2017 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 113,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: