00323489
Obec Rovné
Rovné 154, Rovné, 06732, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok alebo ekvivalent
Stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,80 | ||
Predpokladané množstvo stravných poukážok | ks | 1000 | 2600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | Informáciu o dĺžke platnosti stravnej poukážky (dátum, rok) alebo inak zistiteľné |
Názov |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady. |
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky. |
CCSP - Celková cena stravných poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. |
Maximálna CNHSP - Celková nominálna hodnota stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky je (CNHSP = 3,8*2600 ks = 9880 €) |
Dodávateľ berie na vedomie, že zmluva s objednávateľom sa uzatvára na obdobie najviac 12 mesiacov resp. na počet kusov objednania predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky podľa toho, ktorá skutočnosť nastane ako prvá. |
Dodávateľ súhlasí s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (verzia 3.1 účinná odo dňa 01.02.2017) a v prípade tejto zákazky objednávateľ dáva do pozornosti Čl. XV druhej časti obchodných podmienok "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodanie stravných poukážok prebehne na základe písomnej objednávky objednávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Celková fakturovaná cena za dodané stravné poukážky bude pozostávať: | 1.) z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok; 2.) z ceny poplatku za poskytnuté služby; 3.) z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Rovné 154, Rovné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
10 064,08
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.02.2017 10:47
24.02.2017 10:39
24.02.2017 10:54
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.02.2017 10:59 - Vstupná ponuka | 10 064,00 | € | Cena s DPH |
21.02.2017 16:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 879,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: