• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2017 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2017 10:39
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2017 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2017 12:05

Detail zákazky Z20177705

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2017 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2017 10:39
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2017 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2017 12:05

Základné údaje

Z20177705

OF-122320

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2830490

Objednávateľ

00323489

Obec Rovné

Rovné 154, Rovné, 06732, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok alebo ekvivalent

Stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok alebo ekvivalent
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 3,80
Predpokladané množstvo stravných poukážok ks 1000 2600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje Informáciu o dĺžke platnosti stravnej poukážky (dátum, rok) alebo inak zistiteľné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady.
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky.
CCSP - Celková cena stravných poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania.
Maximálna CNHSP - Celková nominálna hodnota stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky je (CNHSP = 3,8*2600 ks = 9880 €)
Dodávateľ berie na vedomie, že zmluva s objednávateľom sa uzatvára na obdobie najviac 12 mesiacov resp. na počet kusov objednania predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky podľa toho, ktorá skutočnosť nastane ako prvá.
Dodávateľ súhlasí s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (verzia 3.1 účinná odo dňa 01.02.2017) a v prípade tejto zákazky objednávateľ dáva do pozornosti Čl. XV druhej časti obchodných podmienok "Všeobecné zmluvné podmienky".
Zmluvné strany sa dohodli, že dodanie stravných poukážok prebehne na základe písomnej objednávky objednávateľa.
Názov Upresnenie
Celková fakturovaná cena za dodané stravné poukážky bude pozostávať: 1.) z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok; 2.) z ceny poplatku za poskytnuté služby; 3.) z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rovné 154, Rovné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

10 064,08

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.02.2017 10:47

24.02.2017 10:39

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.02.2017 10:54

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 689
 56
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.02.2017 10:59 - Vstupná ponuka 10 064,00 € Cena s DPH
21.02.2017 16:48 - Najvýhodnejšia ponuka 9 879,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS