17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
36564176
COMPUTER ABC, s.r.o.
Petöfiho 7, Nove Zamky, 94001, SVK
Osobný počítač s príslušenstvom, laserová tlačiareň
Osobný počítač, klávesnica, myš, laserová tlačiareň
Tovar, Služba
1. Osobný počítač s príslušenstvom, laserová tlačiareň
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárska PC zostava na administratívne účely, klávesnica, myš, laserová tlačiareň |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - Osobný počítač s príslušenstvom bez monitora | ks | 1 | ||
Položka č. 2 - Laserová tlačiareň HP LJ M 402n | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1 - Osobný počítač s príslušenstvom bez monitora | |
Operačná pamäť | RAM pamäť Kingston 4GBDDR4 2133MHz CL 14 |
Pevný disk | min. 500 GB, SATA III |
Základná doska | GA-H110M-S2PV |
Procesor s výkonom dávajúcim min. skore 3500 podľa benchmarku PassMark | Procesor Intel G4400 s grafickým jadrom HD 510, LGA 1151 |
Grafická karta | integrovaná Maximálna veľkosť zdielanej pamäte s operačnej 1 GB |
Optická mechanika | zápis na DVD, CD |
Výstupy | 2 x min. USB 3.0, 6 x min. USB 2.0 |
Interné rozširujúce porty | 1 x speaker header 1 x konektor pre detkciu otvorenia skrine 1 x 4 pinový ATX 12 V napáj |
Sieťová karta LAN | intgrovaná Ethernet 1 GB |
Zdroj ATX | výkon min. 400 W, Pasívne PF, Ventilátor 120 x 120 mm, Termoregulácia ventilátora |
Zdroj ATX | Spĺňa špecifikácie EN 55022 a ESN EN 60950 +A1 +A2 + A3 |
Prevedenie | Tower - micro ATX (max. objem skrinky 35 bl), ventilátor chladenia skrine |
-------------- | -------------- |
Klávesnica | USB klávesnica so slovenskými znakmi s možnosťou nastavenia výšky |
- samostatné klávesy | pre kurzorové šípky, Home, End, PageUp, Page Down |
- samostatný numerický blok | áno |
- samostatné klávesy F1-F12 | áno |
- rozmer: | minimum: 45,6 x 16,2 x 2,55 cm |
- dĺžka kábla | min. 1,5 m |
-------------- | -------------- |
Myš | USB optická |
dĺžka kábla | min. 1,5 m |
- min. 2 tlačidlá | áno |
- scroll koliesko | áno |
- rozmer | minimum 105 x 60 x 30 mm |
- s podložkou | áno |
-------------- | -------------- |
Operačný systém | |
- min. W 10 PRO | vykonaný downgrade na Windows 7 Professional |
- dodané inštalačné média alebo recovery média umožňujúce čistú inštaláciu, len operačný systém s ovládačmi zariadení, bez inštalácie softwaru tretích strán (antivírové programy, skúšobné verzie a pod.) | |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx | xxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
Položka č. 2 - Laserová tlačiareň HP LJ M 402n "alebo ekvivalent" | |
Technológia tlače | laser |
Maximálny formát tlače | A4 |
Farebná tlač | nie |
Konektory (výstupy/vstupy): | |
USB | áno |
Wi-Fi | nie |
LAN | áno |
Rozlíšenie tlače | 1200 DPI |
Pamäť | 128 MB |
Veľkosť maximálnej pamäte | 128 MB |
Obojstranná tlač | áno |
Rozmery: | |
Hĺbka | 357 mm |
Šírka | 381 mm |
Výška | 216 mm |
Názov |
POZOR!!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII „Ukončenie Zmluvy“ 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
POZOR!!! V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený. Spotrebný materiál: zobrazovací valec je súčasťou tonerovej tlačovej kazety. |
POZOR !!! - Požaduje sa dodanie nového nepoužitého tovaru: |
- do 5 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy, |
- na dohodnuté miesto plnenia, |
- v pracovný deň od 9.00 do 15.00 hod. |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH), |
- so servisnou dokumentáciou, ktorá musí min. obsahovať návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, záručný list, preberací protokol,vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
- vrátane zostavenia a inštalácie operačného systému a zaškolenia obsluhy. |
Dodávateľ je v zmysle čl VI ods. 6.1.8 2. časti OPET-u povinný písomne predložiť Objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre Dodávateľa časť Plnenia podľa Zmluvy a bez udelenia súhlasu Objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti Plnenia.V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby (subdodávateľ) je dodávateľ zároveň povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu. |
Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
Objednávateľ požaduje min. 24 mesačnú záručnú dobu odo dňa podpísania preberacieho protokolu/dodacieho listu. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť |
V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom,má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: |
- vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, |
- nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od nahlásenia poruchy dodávateľovi, |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu, |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, |
- v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu, |
- dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ sa rozhodol v súlade s § 110 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2016 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") nepoužiť ustanovenie § 42 ods. 9 ZVO z dôvodu zachovania kompatibility informačných systémov na oddelení. |
Názov | Upresnenie |
záruka | min. 24 mesiacov |
Slovenská ulica 11, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
06.03.2017 08:00 — 09.03.2017 14:00
2,00 ks
528,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.02.2017 10:44
23.02.2017 13:45
23.02.2017 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.02.2017 12:51 - Vstupná ponuka | 528,00 | € | Cena bez DPH |
23.02.2017 13:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 507,13 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: