00647781
LIKAVA - centrum sociálnych služieb
Likavka 9, Likavka, 03495, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Nealkoholické nápoje
Minerálna voda neperlivá, jemne perlivá, liečivá, minerálna voda ochutená - pomaranč, citrón, ľadový čaj
Tovar, Služba
1. Nealkoholické nápoje
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie dodávok nealkoholických nápojov podľa potrieb objednávateľa, vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania a podľa platných noriem. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Minerálna voda neperlivá, objem 0,5 l | ks | 1600 | ||
Minerálna voda neperlivá, objem 1,5 l | ks | 200 | ||
Minerálna voda liečivá, objem 0,33 l | ks | 8000 | ||
Minerálna voda jemne perlivá, objem 0,33 l | ks | 5000 | ||
Minerálna voda jemne perlivá, objem 0,5 l | ks | 9000 | ||
Minerálna voda ochutená - pomaranč, objem 0,5 l | ks | 200 | ||
Minerálna voda ochutená - pomaranč, objem 1,5 l | ks | 1000 | ||
Minerálna voda ochutená - citrón, objem 0,5 l | ks | 200 | ||
Ľadový čaj, objem 0,5 l | ks | 1000 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a spôsobom, v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. |
Vrátane vyloženia tovaru na mieste plnenia. |
Dodávateľ vyhlasuje, že ako prevádzkovateľ potravinárskeho podniku registroval všetky svoje prevádzkarne, prostredníctvom ktorých bude plniť túto rámcovú dohodu, na príslušnom orgáne úradnej kontroly potravín a že táto registrácia je v čase uzavretia tejto rámcovej dohody platná a účinná. |
Dodávateľ vyhlasuje, že je spôsobilý plniť predmet tejto rámcovej dohody v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, ako aj v súlade s požiadavkami ustanovenými všeobecne záväznými právnymi predpismi na bezpečnosť potravín a ich kvalitu, hygienu, požiadavkami na zloženie potravín, zložky, ako aj technologické postupy používané pri ich výrobe a požiadavkami na balenie jednotlivých potravín, ich skupín alebo všetkých potravín, rozsah a spôsob ich označovania, ich skladovanie, prepravu a inú manipuláciu s nimi, ich umiestňovanie na trh. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude objednávateľovi dodávať tovar hygienicky neškodný v I. triede kvality, podľa aktuálnej potreby objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar v čase jeho dodania objednávateľovi, neprekročí prvú tretinu doby spotreby odo dňa výroby alebo prvú tretinu doby minimálnej trvanlivosti. Dodávateľ poskytuje na tovar záruku za akosť a to minimálne do uplynutia doby spotreby/doby minimálnej trvanlivosti. |
Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania tovaru. |
Balené výrobky musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku atď.) v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách. |
Doprava na miesto plnenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu výrobkov týkajúcich sa predmetu zákazky. |
Dodávateľ bude tovar dodávať vlastnými zamestnancami alebo prostredníctvom prepravcu. V prípade, ak dodávateľ dodá tovar prostredníctvom prepravcu ale iným spôsobom než vlastnými zamestnancami, zodpovedá v celom rozsahu tak, akoby tovar dodával sám. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi na základe zaslanej Čiastkovej výzvy prostredníctvom emailu, ktorá bude obsahovať: špecifikáciu množstva tovaru, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, cenu tovaru. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi do 24 hodín od doručenia objednávky dodávateľovi. |
Objednávateľ odošle dodávateľovi čiastkovú výzvu e-mailom najneskôr do 11.00 hod. v pracovný deň. Objednávateľ je oprávnený uskutočniť čiastkovú výzvu aj telefonicky, pričom ju zašle dodávateľovi aj emailom najneskôr do 11.00 hod. v pracovných dňoch. |
Dodávateľ potvrdí doručenie elektronickej pošty s čiastkovou výzvou odoslaním potvrdzujúceho emailu odosielajúcej zmluvnej strane najneskôr do 13.00 hod. v deň, kedy mu bola čiastková výzva doručená. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v termíne a množstve uvedenom v čiastkovej výzve v prvej tretine doby spotreby odo dňa výroby do 24 hodín od doručenia čiastkovej výzvy, v čase od 6.00 do 11.00 hod. Ak koniec 24-hodinovej lehoty pripadne na víkend alebo sviatok, lehota uplynie o 11.00 hod. v najbližší pracovný deň. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa e-mailom min. do 12.30 hod. v deň, kedy mu bola čiastková výzva doručená. |
Čiastkové výzvy objednávateľa nebudú limitované minimálnym množstvom objednávaného tovaru ani minimálnou cenou za objednávaný tovar v jednej dodávke. |
Odovzdanie tovaru objednávateľovi bude uskutočnené na základe dodacieho listu k tovaru v mieste dodania na základe čiastkovej výzvy objednávateľa. |
Objednávateľ je povinný písomne potvrdiť prevzatie tovaru na dodacom liste predloženom dodávateľom. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho vykonať pred prevzatím tovaru prehliadku tovaru a/alebo právo kupujúceho odmietnuť prevziať tovar, ktorý nie je dodaný riadne a/alebo včas a/alebo v súlade s touto rámcovou dohodou a/alebo ďalšími podmienkami určenými v čiastkovej výzve. |
Dodávateľ je povinný umožniť objednávateľovi prehliadku tovaru pred jeho prevzatím. Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar, ak nie je dodaný riadne a/alebo včas. Ak objednávateľ odmietne prevziať tovar, pretože nebol dodaný riadne a/alebo včas, dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne najneskôr do 24 hodín dodať objednávateľovi tovar bez vád. |
Objednávateľ je povinný pri prevzatí každej dodávky tovaru zistiť je kompletnosť, kvalitu a skladbu. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitné alebo nekompletné dodávky. |
Za chyby zrejmé už pri odbere sa považujú aj tie chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným. |
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je objednávateľ oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať a dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 24 hodín dodať bezchybný tovar. |
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je dodávateľ povinný poškodený (vadný) tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodplatne najneskôr do 3 dní od reklamovania závady objednávateľom. Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať namiesto výmeny poškodeného (vadného) tovaru, vrátenie kúpnej ceny. |
Dodávateľ vystaví za každý kalendárny mesiac faktúru s pripojenými dodacími listami a doručí ju objednávateľovi do 10. dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar objednávateľovi dodaný. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa doručenia faktúry spolu s potvrdenými dodacími listami objednávateľovi. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje a/alebo v prípade, ak faktúra nebude obsahovať potvrdený dodací list a/alebo v prípade, ak dodací list bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, je objednávateľ oprávnený túto faktúru vrátiť pred jej splatnosťou. Opravenej alebo novej faktúre spolu s doplnenou prílohou plynie nová 30-dňová lehota splatnosti odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ nebude poskytovať na plnenie predmetu zmluvy preddavok (zálohu). |
Sadzba DPH môže byť po uzavretí zmluvy zmenená v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v z.n.p. |
Ak dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto dohody/z dôvodov nepriaznivých okolností na strane dodávateľa/dodať tovar podľa čiastkovej výzvy objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo objednať tovar od iného dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie aktuálnych potrieb kuchyne a časovej tiesne.Tým nie je dotknuté právo objednávateľa odstúpiť od tejto zmluvy a/alebo túto zmluvu vypovedať,ani nárok objednávateľa na náhradu škody. |
Objednávateľ si v súlade s § 42 ods. 12 až 15 zákona o VO vyhradzuje právo prehodnocovať kúpnu cenu za jednotlivé druhy tovaru smerom nadol s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu. Za týmto účelom si zmluvné strany dohodli nasledujúce pravidlá pre zisťovanie cien a spôsob úpravy kúpnej ceny smerom nadol: |
a) relevantným trhom je trh Slovenskej republiky, |
b) obdobím, za ktoré sa ceny porovnávajú je obdobie šiestich mesiacov bezprostredne predchádzajúcich určeniu kúpnej ceny za tovar tzn. prvý krát sa ceny budú porovnávať po uplynutí 6-tich mesiacov odo dňa účinnosti tejto rámcovej dohody, |
c) pri porovnaní cien sa bude vychádzať z troch cenových ponúk na identické tovary, a ak ich niet, tak z troch cenových ponúk na zastupiteľné tovary, |
d) zisťovanie cien vykoná kupujúci elektronicky formou prieskumu trhu e-mailom, |
e) pokiaľ objednávateľ prieskumom trhu zistí, že ceny na trhu sú nižšie ako kúpna cena podľa tejto rámcovej dohody, písomne oznámi dodávateľovi, aby od doručenia oznámenia začal dodávať príslušný druh tovaru za kúpnu cenu určenú v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu, |
f) ak dodávateľ oznámi, že nie je schopný dodávať tovar za kúpnu cenu určenú v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu alebo ak dodávateľ nedodá tovar za takto zníženú kúpnu cenu, objednávateľ má právo vypovedať túto rámcovú dohodu vo výpovednej lehote tri mesiace, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede dodávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar bude dodávať bez tiarch, záložného práva ako aj iných práv zodpovedajúcich právam tretích osôb k cudzej veci. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
Omeškanie predávajúceho s dodaním tovaru o viac ako 5 kalendárnych dní a/alebo opakované vadné dodávky tovaru na základe doručenej čiastkovej výzvy sa považuje za podstatné porušenie tejto rámcovej dohody a zakladá objednávateľovi právo od tejto rámcovej dohody odstúpiť. | |
Ak dodávateľ po nadobudnutí účinnosti tejto rámcovej dohody stratí spôsobilosť vyžadovanú zákonom o VO a/alebo stratí iné právne alebo vecné predpoklady na riadne plnenie tejto rámcovej dohody považuje sa to za podstatné porušenie tejto rámcovej dohody a zakladá objednávateľovi právo od tejto rámcovej dohody odstúpiť. | |
Dohoda nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia najskôr však od 01.03.2017 do 28.02.2018 alebo do vyčerpania celkovej maximálnej ceny plnenia podľa tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. | |
Dodávateľ sa zaväzuje do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia Zmluvy doručiť objednávateľovi položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: cena bez DPH, DPH, cena s DPH bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy /umožňuje sa poslať emailom/. | |
Dodávateľ sa zaväzuje do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia Zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne číslo /umožňuje sa poslať emailom/. |
Likavka 9, 034 95 Likavka, Likavka, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 kompletná technická špecifikácia predmetu zákazky
14 456,16
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.02.2017 10:55
23.02.2017 12:00
23.02.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.02.2017 09:09 - Vstupná ponuka | 14 456,10 | € | Cena s DPH |
21.02.2017 09:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 456,10 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: