Z20177295
OF-122073
zrušená
00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
Kancelársky nábytok
Kancelársky nábytok
Tovar, Služba
1. Kancelársky nábytok
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka kancelárskeho nábytku vrátane dopravných nákladov a montáže na miesto dodania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Barový stôl | ks | 10 | ||
konferenčný stôl | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
špecifikácia konferenčný stôl: | 10 ks |
konštrukcia | so skladacou kovovou konštrukciou v povrchovej úprave - chróm |
stolová doska | – 22 mm hrubá doska s laminovaným povrchom v prevedení – buk |
nohy | – rohové stohovacie nožičky pre ľahké a bezpečné stohovanie |
uloženie | – stohovateľné |
rozmery výška x šírka x hĺbka | – výška 730 x šírka 500 x dĺžka 1200 mm |
variabilita: | – môžu stáť samostatne alebo možno z nich vytvárať väčšie zostavy |
vaňa elektrifikácie kovová | – stabilné konferenčné stoly so skladacou kovovou konštrukciou, ktoré možno jednoducho skladať, prenášať a skladovať na malom priestore |
špecifikácia barový stôl: | 10 ks |
vrchná časť stola | veľkosť - priemer 60 cm - 63 cm |
materiál | plast |
farba | čierna alebo tmavosivá, nie svetlá |
vrchná časť stola je odnímateľná od spodnej časti | áno |
konštr. hliníková RAL 9006 | RAL 9006 |
spodná časť stola | |
materiál | chróm |
výška nastaviteľná | 65 - 94 cm (+- 5 cm) |
hmotnosť | max. 9,5 kg |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 24 hodín, typové označenie, potvrdenie pôvodu (prehlásenie výrobcu), katalógový list s podrobnou technickou špecifikáciou, platný certifikát stolov (EN1335, EN13761, EN1728, EN 15373) - preukázať overenou kópiou dokladu vydaného na uchádzača, ktorý predkladá ponuku od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia zmontovaného tovaru na mieste dodania a jeho umiestnenie do jednotlivých miestností podľa pokynov objednávateľa. Obaly zlikviduje dodávateľ na svoje náklady. |
Nábytok musí byť nový. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný nábytok prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a doviesť opravený do sídla objednávateľa na vlastné náklady. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zmluvy a v prípade dodávky iného nábytku tento neprevziať. |
Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Dodanie plnenia s vadami sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. |
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V prípade, že zmluva nenadobudne účinnosť podľa vyššie uvedeného, v plnom rozsahu zaniká. |
V prílohe zadania sú pridané obrázky predmetu zákazky. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
03.03.2017 12:25 — 03.05.2017 14:25
1,00 kpl
2 184,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.02.2017 12:27
22.02.2017 12:25
22.02.2017 12:40
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: