00610470
Fakultná nemocnica Trenčín
Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK
35733853
CMI spol. s r.o.
Na Slavíne 3, Bratislava, 81106, SVK
Plnoautomatický refraktokeratometer
refraktokeratometer, plnoautomatický
Tovar, Služba
1. Plnoautomatický refraktokeratometer
|
|
---|---|
Funkcia |
prístroj na vyšetrenie zakrivenia rohovky a dioptrickej chyby očí |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
minimálny priemer zrenice pre meranie | mm | 2 | ||
minimálna pracovná vzdialenosť | mm | 11 | ||
automatický zdvih opierky brady | mm | ±60 | ||
maximálny priemer zrenice pre meranie | mm | 16 | ||
farebný LCD displej s naklápacou obrazovkou minimálna veľkosť | " | 5,7 | ||
minimálny pracovný rozsah: dopredu/dozadu | mm | 40 | ||
minimálny pracovný rozsah: doľava/doprava | mm | 90 | ||
minimálny pracovný rozsah: hore/dole | mm | 30 | ||
Minimálna dioptrická hodnota rohovky | D | 33 | 67 | |
Astigmatizmus rohovky | D | 0 | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
bezkontaktná metóda merania | áno |
plnoautomatický chod/ automatický / manuálny | áno |
3D technológia zameriavania a snímania | áno |
funkcia merania pre nystagmus | áno |
meranie keratometrie | áno |
meranie refrakcie | áno |
meranie periférnej keratometrie | áno |
meranie priemeru zrenice | áno |
meranie priemeru rohovky, kontaktnej šošovky a retroiluminácie | áno |
White-to-White vzdialenosť | áno |
8 bodové meranie periférnej keratometrie | áno |
zabudovaná plne automatická termo tlačiareň | áno |
Sférická vada (SPH) ( pri vdzialenosti vertexu 12mm ) | - 30 až + 22D ( krok volitelné 0,12 alebo 0,25 D ) |
Cylindrická vada (CYL) | 0 až ±10D ( krok volitelné 0,12 alebo 0,25 D ) |
AXIS ( AX ) p | 1° - 180° ( krok 1° ) |
Minimálna vzdialenosť zrenice ( PD ) | 30 mm - 80 mm ( krok 1mm ) |
Minimálny polomer zakrivenia | 5 mm - 10 mm ( krok 0,01 mm ) |
AXIS ( AX ) | 1° - 180° ( krok 1°) |
Minimálny priemer rohovky | 2 - 14 mm ( krok 0,1mm) |
Názov |
1. Povinnosti dodávateľa pri plnení predmetu zákazky - dodaní - prístroja: |
1.1.Dodávateľ je povinný |
- dodať predmet zákazky - prístroj v požadovanej kvalite, s požadovanými technickými a funkčnými parametrami a súvisiacim príslušenstvom a službami a v stanovenej lehote |
- dodať predmet zákazky ako nový, nepoužívaný iným spotrebiteľom |
- dodať predmet zákazky - prístroj na miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa a umiestniť ho v objekte objednávateľa podľa jeho pokynov |
- s dodaním predmetu zákazky - prístroja zabezpečiť jeho inštaláciu a uvedenie do prevádzky poverenou osobou dodávateľa, kvalifikovanou na daný úkon |
- zabezpečiť zaškolenie minimálne 3 určených pracovníkov objednávateľa na prácu s dodaným prístrojom v rozsahu minimálne 3 hodín a to n po jeho riadnom dodaní, inštalácií a spustení do prevádzky |
1.2 Dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi nasledovné doklady a dokumenty: |
- meno a priezvisko osoby/osôb, ktorá bude poverená pre komunikáciu s objednávateľom pre plnenie predmetu zákazky a pre koordináciu úkonov spojených s plnením bezodplatného servisu predmetu zákazky - prístroja po jeho dodaní počas záručnej doby |
- vyhlásenie zhody a doplňujúce podklady k nemu, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku s technickými špecifikáciami dodávaného predmetu zákazky - prístroja |
- certifikát servisného technika, preukazujúci jeho odbornú spôsobilosť na zariadenie ktoré je predmetom dodania, ktorého má dodávateľ k dispozícií na zabezpečenie záručného servisu |
2. Objednávateľ je povinný: |
- poskytnúť nevyhnutnú súčinnosť dodávateľovi pre riadne plnenie predmetu zákazky |
- oznámiť dodávateľovi meno a priezvisko a kontakt osoby/osôb, ktorá bude poverená pre komunikáciu s dodávateľom pre plnenie predmetu zákazky a pre koordináciu úkonov spojených s plnením bezodplatného servisu predmetu zákazky - prístroja po jeho dodaní počas záručnej doby |
- vytvorí podmienky pre riadne zaškolenie určených osôb |
- oznámiť dodávateľovi presné umiestnenie predmetu zákazky - prístroja pri jeho dodaní |
- oznámiť dodávateľovi zoznam osôb, ktorých je povinný v zmysle tejto zmluvy dodávateľ zaškoliť na prácu s dodaným prístrojom |
3. Predmet zákazky - dodanie prístroja - forma dodania a prevzatia |
- dodávateľ dodá predmet zákazky prístroj v požadovanej kvalite, s požadovanými technickými a funkčnými parametrami a súvisiacim príslušenstvom a službami a v stanovenej lehote |
- dodávateľ oznámi objednávateľovi jeho dodanie a to najneskôr 3 pracovné dni pred jeho dodaním na miesto plnenia |
- súčasťou dodania predmetu zákazky - prístroja je dodanie manuálu, resp, užívateľskej príručky na obsluhu dodaného predmetu zákazky - prístroja v slovenskom alebo českom jazyku |
- o dodaní a prevzatí predmetu zákazky - prístroja bude vypracovaný preberací protokol, ktorý bude obsahovať všetky relevantné skutočnosti súvisiace s dodaním prístroja |
- objednávateľ má právo odmietnuť dodanie predmetu zákazky - prístroj, ak tento bude mať vady a nebude spĺňať technickú a funkčnú špecifikáciu podľa tejto zmluvy |
4. Záručná lehota a záručný servis |
- dodávateľ poskytuje na dodaný predmet zákazky - prístroj záruku 24 mesiacov, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po jeho protokolárnom odovzdaní a prevzatí |
- dodávateľ zodpovedá, že počas záručnej doby dodaný predmet zákazky - prístroj nebude mať vady |
- dodávateľ sa zaväzuje, že počas záručnej doby poskytne objednávateľovi na dodaný predmet zákazky - prístroj bezodplatný záručný servis certifikovaným servisným technikom |
- objednávateľ je povinný nahlásiť dodávateľovi počas záručnej doby potrebu odstránenia vady, chyby poruchy prístroja |
- dodávateľ nezodpovedá za vady, chyby, poruchy dodaného prístroja, ktoré boli spôsobené neodbornou manipuláciou pracovníkmi objednávateľa |
5. Zodpovednosť za škodu |
- dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za vzniklú škodu, ktorú spôsobil pri dodaní predmetu plnenia - prístroja, jeho inštalácií a pri realizácii plnenia záručného servisu a to v plnej výške |
- za dodaný predmet zákazky - prístroj, za jeho poškodenie zodpovedá objednávateľ a to od momentu jeho protokolárneho prevzatia |
6. Cena za dodanie predmetu zákazky - prístroja a platobné podmienky |
6.1 Cena dodania predmetu zákazky zahŕňa: |
- dodanie predmetu zákazky - prístroja podľa určenej technickej a funkčnej špecifikácie v stanovenom termíne vrátane dopravy a jeho inštalácie a uvedenia do prevádzky |
- dodanie príslušenstva k prístroju |
- dodanie príručky - manuálu |
- zaškolenie 3 pracovníkov objednávateľa |
- poskytnutie bezodplatného záručného servisu |
6.2 Cena za predmet zákazky - prístroj uhradí objednávateľ dodávateľovi |
- bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa a to na základe doručenej faktúry objednávateľovi, ktorú je oprávnený dodávateľ vystaviť a doručiť po protokolárnom odovzdaní a prevzatí prístroja |
- faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu |
- objednávateľ na predmet zákazky neposkytuje zálohové platby |
7. Ukončenie zmluvy |
7.1 Ukončenie zmluvy môže nastať: |
- riadnym dodaním predmetu zákazky a uplynutím záručnej lehoty |
- dohodou zmluvných strán |
- odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
- doručením výpovede druhej strane a to aj bez uvedenia dôvodov, pričom výpovedná lehota začína plynúť nasledujúcim dňom po jej doručení. |
Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
06.03.2017 09:00 — 21.03.2017 13:00
1,00 ks
9 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.02.2017 10:35
22.02.2017 10:00
22.02.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.02.2017 12:08 - Vstupná ponuka | 9 900,00 | € | Cena bez DPH |
22.02.2017 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 898,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: