00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
31698549
GEOPOL PREŠOV, s.r.o.
Masarykova 11, Prešov, 080 01, SVK
Zber, odvoz a zneškodnenie obsahu lapača tukov.
zber, odber a odvoz zmesi tukov a olejov, zneškodnenie, kuchynský odpad, likvidácia, manipulácia s odpadmi
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodnenie obsahu lapača tukov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v období jedného roka od 01.03.2017 do 28.02.2018 alebo do vyčerpania maximálneho množstva odpadu |
Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu vymedzeného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinového oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach. |
Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky - katalógové číslo 190809 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky s katalógovým číslom 190809 | kg | 6000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky | katalógové číslo odpadu 190809 |
Frekvencia zberu zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky (výber podľa technologických možností dodávateľa) | minimálne 1 x za 3 mesiace - strojný zber |
Frekvencia zberu zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky (výber podľa technologických možností dodávateľa) | minimálne 1 x za 14 dní - ručný zber |
Odber odpadov | v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:30 hod. |
Názov |
Zmluva je uzavretá na dobu určitú v termíne od 01.03.2017 do 28.02.2018 alebo do vyčerpania maximálneho množstva odpadu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná realizácia zazmluvnenej služby alebo ukončenie Rámcovej dohody dňom 28.02.2018. |
Objednávateľ ponecháva spôsob druhu zberu (ručný alebo strojný) na dodávateľa podľa jeho výberu a technologických možností. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvodenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu a dokladovať spôsob konečného zneškodnenia odpadu. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy objednávateľovi doklad o tom, že je prepravcom vedľajších živočíšnych produktov kategórie 3 a je obchodníkom /sprostredkovateľom. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi rozpis ceny podľa jednotkových cien (jednotková cena za 1 liter alebo 1 kg odpadu) bez DPH aj s DPH. |
Jednotkové ceny musia zahŕňať všetky náklady súvisiace so zhodnotením odpadu vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu a ostatných nákladov súvisiacich s predmetom plnenia. |
Hmotnosť odpadu bude uvedená a odsúhlasená na tlačive s uvedením dátumu, menom a podpisom osôb poverených objednávateľom a dodávateľom. |
Predmet obstarávania nebude realizovaný jednorázovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky) v termíne od 01.03.2017 do 28.02.2018 alebo do vyčerpania maximálneho množstva odpadu. |
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku. |
Fakturácia služieb bude po realizácii "Čiastkovej výzvy" (objednávky) vždy najneskôr do 10. dňa nasledujúceho mesiaca na základe skutočného množstva odpadu v predchádzajúcom mesiaci. |
K faktúre je potrebné predložiť zberný list odpadu. |
Fyzickým prevzatím odpadov dodávateľom alebo jeho zamestnancom v mieste plnenia, preberá zodpovednosť za nakladanie s odpadmi poskytovateľ - dodávateľ služby. |
Realizácia služby, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä: |
a) nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom, |
b) úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné nekvalitné realizovanie služby v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača už aspoň raz písomne upozornil), |
c) omeškanie úspešného uchádzača s realizáciou služby o viac ako päť pracovných dní. |
Floriánska 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
6 000,00 kg
1 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.02.2017 09:00
22.02.2017 13:00
22.02.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.02.2017 12:11 - Vstupná ponuka | 1 782,00 | € | Cena s DPH |
22.02.2017 12:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 338,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: