31780776
Základná škola na Medzilaboreckej 11 v Bratislave
Medzilaborecká 11, Bratislava, 82101, SVK
44886021
DAG SLOVAKIA, a. s.
Volgogradská 9, Prešov, 08001, SVK
Zvyšovanie energetickej účinnosti Základnej školy M
Energetická náročnosť, zateplenie stien, stavebné práce, murárske práce
Stavebná práca, Služba
1. Zvyšovanie energetickej účinnosti Základnej školy M
|
|
---|---|
Funkcia |
Projekt rieši obnovu a opravu objektu školy, cieľom ktorých je zvyšovanie energetickej účinnosti. V rámci zvýšenia energetickej účinnosti sa jedná o zateplenie fasády kontaktným systémom. Cieľom projektu je znížiť energetickú náročnosť objektu. Kontaktný zatepľovací systém. - stien je Weber - Terranova THERM-EXLUSIVE alebo ekvivalent totožných technických parametrov, sokla X PS STIRODUR 2800C-BASF alebo ekvivalent totožných technických parametrov. Podrobný popis je v projektovej dokumentácií. |
Objekt základnej školy tvorí päť pavilónov. Pavilóny A a B majú 2 nadzemné podlažia, pavilóny C a D majú 3 nadzemné podlažia a jedno podzemné podlažie, pavilón E má 1 nadzemné podlažie, Celková zastavané plocha je 2 493,00 m2. Z prevádzkového hľadiska stavba tvorí samostatný prevádzkový celok. |
Objekt je využívaný ako základná škola. Fasáda objektu v súčasnosti nespĺňa technické parametre na zabezpečenie optimálnej prevádzky objektu, ako aj estetického vzhľadu. Z toho dôvodu investor pristúpil k riešeniu obnovy fasády objektu. V rámci obhliadky objektu neboli zistené problémy so zavĺhaním stien. |
Pavilóny sú pravdepodobne založené na základových pásoch. Pavilóny sú zastrešené plochou strechou. Výplňové konštrukcie otvorov sú nové, plastové s izolačným dvojsklom. |
V rámci projektu budú realizované čiastočné odkopávky základov, z dôvodu zhotovenia zatepľovacieho systému v úrovni základov. Tieto odkopávky treba realizovať v dňoch kedy nie sú predpokladané dažďové zrážky. Odkopávky realizovať po etapách tak, aby v jednom zábere nebola nikdy odkopaná celá stena objektu. Projekt nezasahuje do základových konštrukcií objektu, rieši len ich dodatočné zateplenie. |
Zvislé nosné konštrukcie pôvodného objektu sú tvorené železobetónovým skeletom. Projekt obnovy nerieši zásahy do nosných konštrukcií. V rámci projektu dôjde len k zhotoveniu kontaktného zatepľovacieho systému na obvodových stenách. |
Pôvodné vodorovné nosné konštrukcie sú tvorené železobetónovými panelmi, ktoré sú uložené na železobetónovom skelete. Projekt nerieši úpravy vodorovných nosných konštrukcií. Projekt taktiež nerieši úpravu vnútorných nenosných stien. |
Pôvodné strešné konštrukcie sú tvorené plochými strechami. Strecha nad pavilónmi C a D je zateplená a projekt nerieši jej obnovu. Strecha nad pavilónom E je nedávno obnovená a spĺňa parametre v zmysle platných STN. Projekt rieši obnovu strešnej konštrukcie nad pavilónmi A a B. Presná skladba strešného plášťa je zrejmá z výkresovej dokumentácie. |
Hydroizolácie budú doplnené v úrovni styku vodorovnej hydroizolácie s terénom asfaltovým pásom tak, aby bol zabezpečená vodotesná hydroizolácia do výšky 300 mm nad úroveň terénu. |
Pôvodný objekt nie je v súčasnosti tepelne izolovaný v rovine fasády. Z toho dôvodu investor pristupuje k obnove objektu a zhotoveniu nového kontaktného zatepľovacieho systému. Nový zatepľovací systém obvodových stien bude riešený ako kontaktný na báze minerálnej vlákien. Hrúbka navrhovaného zatepľovacieho systému je 160 mm. Požadovaný súčiniteľ tepelnej vodivosti použitého tepelnoizolačného materiálu pre zatepľovací systém je λ = 0,036 W / (m . K). |
Zatepľovací systém bude kotvený prostredníctvom plastových kotiev do existujúcej konštrukcie. V úrovni pod terénom a nad terénom do výšky 300 mm bude minerálna vlna nahradená extrudovaným polystyrénom, ktorý je nenasiakavý. Z tohto dôvodu je potrebné aj omietku v tejto časti riešiť ako vodeodolnú a nenasiakavú. Zateplenie musí byť zhotovené certifikovaným zatepľovacím systémom. Všetky detaily zatepľovacieho systému prevádzať v zmysle projektovej dokumentácie a v zmysle platného technologického predpisu výrobcu zatepľovacieho systému. |
Vonkajšie úpravy povrchov budú zhotovené zo silikátovej omietky, ktorá musí byť súčasťou certifikovaného zatepľovacieho systému. Povrchová úprava nesmie brániť prestupu vodných pár konštrukciou. Farebná skladba povrchových úprav je zrejmá z výkresovej dokumentácie. |
Klampiarske výrobky pozostávajú z oplechovaní okien, oplechovania atiky a oplechovania detailov plochej strechy. V súčasnosti sa v objekte nachádzajú oplechovania okien, ktoré boli dodané spolu s novými plastovými oknami. Toto oplechovanie však svojimi rozmermi nevyhovuje navrhovanému zatepľovaciemu systému, preto musí byť nahradené novým. Oplechovanie okien bude tvorené systémovým oplechovaním plastového okna, s čistou krycou šírkou minimálne 250 mm (hrúbka nového zatepľovacieho systému je 160 mm). |
Všetky ostatné klampiarske konštrukcie budú vyrobené z pozinkovaného plechu. Všetky konštrukcie budú kotvené tak, aby bol zabezpečený dostatočný priestor pre rozpínanie materiálu v dôsledku tepelnej rozťažnosti pri zmenách teplôt v exteriéri. |
Zámočnícke výrobky sú tvorené zábradliami na fasáde objektu, ktoré budú v rámci prác demontované a upravené tak, aby mohli byť znovu osadené na fasádu (skrátenie, doplnenie kotvenia atď.). Zámočnícke konštrukcie budú následne opatrené základným a finálnym náterom, ktorý bude červenej farby (presný odtieň bude určený investorom). Viď výkres č. 1.53 - zámočnícke konštrukcie. |
Farebné riešenie objektu uvedené v projektovej dokumentácií. |
Bleskozvod bude upravený tak, aby vyhovoval požiadavke nových aktuálnych predpisov. Zvody budú vytiahnuténa fasádu tak, aby v prípade úderu blesku nepoškodili fasádu. Bleskozvod je predsadený pred samotnou fasádou z horľavých materiálov o min 110 mm, v zmysle požiadaviek požiarnej ochrany. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výkaz výmer | kpl | 1 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy cez Elektronický kontraktačný systém. |
4. Dodávateľ je povinný spracovať vecný a časový harmonogram s termínom dokončenia a odovzdania diela najneskôr do 31.8.2017 a predložiť ho Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy cez Elektronický kontraktačný systém. |
5. Požaduje sa predložiť zoznam min. 3 referencií podobného charakteru, tak aby minimálne dve z nich boli v hodnote každá nad 300 000,- € bez DPH (do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy). V prípade nepredloženia zoznamu má Objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
6. Dodávateľ preukáže a doloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, že je držiteľom platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva na predmet zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO radu 14001 vydaný nezávislou inštitúciou. V prípade nepredloženia dokladu má Objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
7. Dodávateľ preukáže a doloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, že je držiteľom platného certifikátu systému riadenia kvality na predmet zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO radu 9001 vydaný nezávislou inštitúciou. V prípade nepredloženia dokladu má Objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje pre Objednávateľa zhotoviť kompletné dielo, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok. |
9. Dodávateľ je povinný odovzdať do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy cez Elektronický kontraktačný systém Objednávateľovi nasledovné doklady: |
9a. Licenciu na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov, resp. ekvivalent vydaný oprávnenou osobou, ktorá potvrdí odbornú kvalifikáciu na vykonávanie stavebných prác pri zhotovovaní vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov podľa § 43g zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov a normy STN 732901/Z1:2012 spolu s certifikátom o zaškolení pracovníkov /menný zoznam s dátumom narodenia/ na spracovanie navrhnutého zateplovacieho systému. |
9b. Platné osvedčenie odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho - pozemné stavby. Uvedený stavbyvedúci bude riadiť a koordinovať stavbu. |
9c. Zhotoviteľ sa zaväzuje na vlastné náklady zabezpečiť poistenie zodpovednosti za škody spôsobené jeho činnosťou pri realizácii diela podľa tejto Zmluvy. Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu. |
10. Nepredložením požadovaných dokumentov v osobitných požiadavkách v stanovenom termíne uchádzač súhlasí so zmluvnou pokutou 5 000 EUR bez DPH z dôvodu marenia verejného obstarávania. Pokuta je splatná na základe osobitnej faktúry do 14 dní od termínu jej vystavenia |
11. Dielo bude zhotovené podľa: špecifikácie a opisu, projektovej dokumentácie, súhlasu s ohlásenými stavebnými úpravami číslo SU/CS 19333/2016/2/EMI zo dňa 08.12.2016, sprievodnej dokumentácie-platných STN, EN a technických predpisov, podkladov a požiadaviek Objednávateľa, podľa cenovej ponuky/rozpočtu/výkazu výmer, požiadaviek Objednávateľa zapísaných v stavebnom denníku. |
12. Zhotoviteľovi bude odovzdaná projektová dokumentácie pre realizáciu stavby v dvoch papierových vyhotoveniach a jeden krát v pdf formáte na CD nosiči pri odovzdaní a prevzatí staveniska. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje, že zhotoví pre objednávateľa dielo podľa tejto zmluvy o dielo najneskôr do 31.08.2017 pričom:1 Prevezme stavenisko: po nadobudnutí účinnosti zmluvy o dielo: do 5 dní odo dňa doručenia výzvy na prevzatie staveniska na adresu dodávateľa.2 Začne realizovať dielo: do 5 dní od prevzatia staveniska.1.1.3 Ukončí realizáciu diela : najneskôr do 31.08.2017 |
14. Cena predmetu diela je cenou pevnou, platnou do prevzatia riadne ukončeného diela objednávateľom. K zmene ceny môže dôjsť len v prípade zákonných zmien v oblastí daní, hlavne DPH. |
15. V cene sú započítané náklady na všetky práce, dodávky a poplatky potrebné na realizáciu diela podľa tejto zmluvy o dielo, vrátane poplatkov za skládku odpadu, vrátane nákladov na zriadenie staveniska, energie a pod. |
16. Dodávateľ nežiada preddavok na predmet plnenia zmluvy o dielo. |
17. Zmluvné strany sa dohodli, že za riadne zhotovené Dielo po jeho ukončení a odovzdaní podľa tejto zmluvy o dielo vystaví Dodávateľ faktúru za zhotovené dielo, v ktorej uvedie cenu za dielo podľa tejto zmluvy o dielo, a predloží ju objednávateľovi najneskôr do 15 dní od vzniku práva fakturovať. Právo fakturovať vzniká dňom podpísania protokolu o odovzdaní a prevzatí riadne zhotoveného diela objednávateľom bez závad. Neoddeliteľnú prílohu faktúry bude tvoriť súpis skutočne vykonaných prác a dodávok odsúhlasený povereným zamestnancom objednávateľa. |
18. Poverený zástupca objednávateľa potvrdí predložený súpis skutočne vykonaných prác a dodávok do troch (3) pracovných dní od jeho predloženia Dodávateľom. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej prevzatia objednávateľom |
19. Objednávateľ na základe fakturácie môže uhradiť maximálne 90% z ceny Diela. Objednávateľ si vyhradzuje právo zadržať čiastku 10 % z ceny Diela ako zádržné, ktoré Objednávateľ uhradí Dodávateľovi najneskôr do 30-tich dní po odstránení všetkých vád a nedorobkov zistených na preberacom konaní. Vady a nedorobky odstráni Dodávateľ na vlastné náklady. |
20. Dodávateľ sa zaväzuje, že pre objednávateľa zhotoví dielo podľa tejto zmluvy o dielo podľa predložených a odsúhlasených projektových dokumentácií, rozsahu a obsahu cenovej ponuky, v zhode s platnými STN a STN EN, podľa ostatných záväzných právnych predpisov súvisiacich s riadnou realizáciou diela, a podľa ustanovení tejto zmluvy o dielo. |
21. Súčasťou zhotoveného diela sú i vyhlásenia o zhode, certifikáty od použitých materiálov, doklady o uložení stavebného odpadu na regulovanú skládku, projekty skutočného vyhotovenia diela a kópia stavebného denníka a ostatné predpísané skúšky kvality potrebné k prevzatiu zhotoveného diela. |
22. Dodávateľ vedie od prevzatia staveniska až do protokolárneho prevzatia objednávateľom zhotoveného diela stavebný denník. Zmluvné strany sa dohodli, že pri vedení stavebného denníka sa budú riadiť ustanoveniami § 46 b zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov. K zápisu Dodávateľa v stavebnom denníku sa stavebný dozor vyjadrí do 3 pracovných dní od vykonania tohto zápisu, inak sa má za to, že s obsahom zápisu súhlasí. |
23. Objednávateľ oznámi Dodávateľovi meno a kontakt na stavebný dozor do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
24. Zmluvné strany sa dohodli, že dielo podľa tejto zmluvy je riadne zhotovené a dokončené protokolárnym prevzatím diela objednávateľom. Objednávateľ je povinný riadne dokončené dielo od Dodávateľa prevziať a podľa tejto zmluvy o dielo zaplatiť Dodávateľovi cenu podľa tejto zmluvy o dielo. Prevzatie diela sa uskutoční na základe písomnej výzvy Dodávateľa, ktorú tento preukázateľným spôsobom doručí objednávateľovi minimálne 3 dni pred termínom preberacieho konania |
25. Do 3 pracovných dní odo dňa odovzdania a prevzatia riadne dokončeného diela objednávateľom, Dodávateľ vyprace stavenisko |
26. Dodávateľ zodpovedá za to, že stavebné dielo podľa tejto zmluvy o dielo bude zhotovené v súlade s touto zmluvou o dielo a prehlasuje, že dielo bude mať vlastnosti uvedené v predložených projektových dokumentáciách, bude zhotovené v kvalite zodpovedajúcej kvalitatívnym podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných technických normách, vzťahujúcich sa na vykonanie diela ako celku. |
27. Za vady diela, na ktoré sa vzťahuje záruka na kvalitu, zodpovedá Dodávateľ v rozsahu tejto záruky, pričom záručná doba na riadne zhotovené dielo podľa tejto zmluvy o dielo je 60 mesiacov odo dňa podpísania protokolu o prevzatí diela bez závad objednávateľom s výnimkou materiálov, u ktorých výrobcovia dávajú kratšiu záručnú dobu. V týchto prípadoch je záručná doba stanovená výrobcom a začína plynúť dňom protokolárneho prevzatia diela bez závad objednávateľom. |
28. Reklamáciu vady predmetu plnenia tejto zmluvy o dielo je objednávateľ povinný uplatniť u Dodávateľa ihneď po zistení vady, a to písomnou formou aj s popisom vady ako sa táto prejavuje. |
29. Vady zhotoveného diela, ktoré sa vyskytnú počas plynutia záručnej doby sa Dodávateľ zaväzuje odstraňovať do 10 dní odo dňa obdržania písomnej reklamácie od objednávateľa. |
30. Práva a povinnosti zmluvných strán vzniknutých titulom zodpovednosti za vady, ktoré nie sú výslovne upravené touto Zmluvou, sa spravujú ustanoveniami § 560 až § 565 Obchodného zákonníka. |
31. Objednávateľ môže okamžite odstúpiť od tejto zmluvy o dielo počas realizácie diela uvedeného v tejto zmluvy o dielo v prípade, ak Dodávateľ vykonáva dielo v rozpore s ustanoveniami tejto zmluvy o dielo alebo v rozpore s predloženou a odsúhlasenou projektovou dokumentáciou alebo v rozpore so súhlasom s ohlásenými stavebnými úpravami, a nevykoná nápravu napriek upozorneniu objednávateľa ani v primeranej lehote, ktorú mu tento poskytol. |
32. Predmetnú zmluvu o dielo možno ukončiť aj dohodou zmluvných strán |
33. Zmluvné strany sa dohodli, že nesplnenie podmienok uvedených v tejto zmluve o dielo bude sankciované nasledovne: |
33a. V prípade omeškania Dodávateľa s riadnym zhotovením diela podľa tejto zmluvy o dielo v lehotách uvedených v tejto zmluvy o dielo, zaplatí Dodávateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu v výške 0,5 % z ceny za dielo za každý deň omeškania. V prípade vzniku nároku na uplatnenie zmluvnej pokuty bude táto vysporiadaná započítaním v rámci faktúry za riadne zhotovené dielo. |
33b. V prípade omeškania Dodávateľa so splnením povinnosti odstrániť vady a nedorobky zhotoveného diela v čase dohodnutom v tejto zmluve o dielo, Dodávateľ zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,- € za každý deň a každý prípad omeškania zvlášť. |
33c. V prípade omeškania Dodávateľa so začatím odstraňovania vád počas plynutia záručnej doby, Dodávateľ zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,- € za každý deň a každý prípad omeškania zvlášť |
34. Zaplatením zmluvných pokút nie sú dotknuté práva na náhradu škody. |
35. Dodávateľ je povinný pred zahájením samotných prác na stavbe predložiť na schválenie stavebnému dozoru: |
35a. Menný zoznam pracovníkov a z ich zaškolenie a spôsobilosť pracovníkov na práce vo výškach. Po montáži resp.demontáži lešenia do užívania sa vykoná zápis do stavebného denníka osobou oprávnenou na stavbu lešenia. |
35b. Menný zoznam zamestnancov / živnostníkov s potvrdením o ich zamestnaní, v prípade zmeny u svojich zamestnancov a zamestnancov svojich subdodávateľov ( zvýšenie počtu, výmena zamestnancov a pod.) je Dodávateľ povinný písomne predložiť stavebnému dozoru túto zmenu. |
35c. Technické listy a certifikáty k stavebným materiálom, ktoré budú na stavbe používané. Montážne návody k jednotlivým stavebným celkom. Harmonogram postupu prác v súčinnosti zo zástupcom školy. |
36. Dodávateľ je povinný nahlásiť zaujatie verejného priestranstva – zariadenie staveniska, veľkokapacitné kontajnery, lešenie atď. žiadosťou príslušnému úradu. Vzniknuté náklady znáša Dodávateľ stavby |
37. Zmluvné strany sa dohodli na pravidelných kontrolných dňoch, ktoré sa budú konať 1 krát za týždeň v priebehu dohodnutej doby realizácie diela. Na týchto kontrolných dňoch sa bude uskutočňovať hodnotenie kvality a postupu prác podľa dohodnutého časového harmonogramu plnenia. |
38. Dodávateľ sa zaväzuje niesť plnú zodpovednosť za bezpečný postup vykonávaných pracovných činností a za dodržiavanie predpisov na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi na stavenisku. Dodržiavanie ustanovení nezbavuje Dodávateľa zodpovednosti za BOZP a PO. |
39. Súčasťou stavebného denníka bude aj fotodokumentácia rozhodujúcich skutočností zachytených v priebehu vykonania prác s identifikačným označením miesta, s dátumom a časom zhotovenia na každej snímke v elektronickej forme na CD, s tým, že CD s fotodokumentáciou bude odovzdané na požiadanie príslušným zodpovedným zástupcom Objednávateľa, najneskôr však pri odovzdávaní a preberaní ukončeného diela. Pôjde spravidla o dennú fotodokumentáciu rozhodujúcich časti diela, podľa dohody stavebného dozoru Objednávateľa a hlavného stavbyvedúceho Dodávateľa. |
40 Dodávateľ nezodpovedá za omeškanie realizácie diela spôsobené vyššou mocou. Začiatok, koniec pôsobenia ako aj charakter vyššej moci musí byť písomne zdokumentovaný. Tento dokument musí byť podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
41. Za vyššiu moc sa považujú prípady: vyhlásenia vojny prezidentom Slovenskej republiky; výkonu opatrení na predchádzanie ochoreniam vyhlásených Úradom verejného zdravotníctva Slovenskej republiky, resp. príslušným Regionálnym úradom verejného zdravotníctva, znemožňujúce realizáciu diela; živelnej pohromy vyhlásenej obcou, pričom za živelnú pohromu sa považuje mimoriadna udalosť, pri ktorej dôjde k nežiaducemu uvoľneniu kumulovaných energií alebo hmôt v dôsledku nepriaznivého pôsobenia prírodných síl, |
42. pri ktorej môžu pôsobiť nebezpečné látky alebo pôsobia ničivé faktory, ktoré majú negatívny vplyv na život, zdravie alebo na majetok. |
43. Ak plnenie tejto zmluvy bude nemožné pre pôsobenie vyššej moci po dobu troch mesiacov, ktorákoľvek zmluvná strana môže požiadať o úpravu zmluvných podmienok. Ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorá sa odvolala na vyššiu moc právo odstúpiť od zmluvy. |
44. Dodávateľ je povinný bez požiadania Objednávateľa, bezodkladne po nástupe na plnenie predmetu zákazky v zmysle §7b časť 6 zákona č. 82/2005 Z.z. v nevyhnutnom rozsahu predložiť doklady a osobné údaje fyzických (právnických) osôb, prostredníctvom ktorých dodáva prácu alebo poskytuje službu. Predložené doklady musia preukazovať, že uvedené fyzické osoby majú s ním uzatvorený pracovnoprávny vzťah, prípadne, že vykonávajú pre neho práce (dodávajú služby) v subdodávke (SZČO, právnické osoby). |
45. Uvedená povinnosť je platná počas celého obdobia plnenia predmetu zákazky, teda vždy, keď dôjde k nástupu novej fyzickej alebo právnickej osoby. Za dodržiavanie Zákona č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní v znení účinnom od 18.6.2016 pri plnení predmetu zákazky je v plnom rozsahu zodpovedá Dodávateľ. Nedodržanie tejto požiadavky sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy |
46. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 4. Dodávateľ je povinný spracovať vecný a časový harmonogram s termínom dokončenia a odovzdania diela najneskôr do 31.8.2017 a predložiť ho Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy cez Elektronický kontraktačný systém. |
Navrhnutá hodnota | Dodávateľ je povinný spracovať vecný a časový harmonogram s termínom dokončenia a odovzdania diela a predložiť ho Objednávateľovi do 5 pracovných dní od učinnosti zmluvy cez Elektronický kontraktačný systém. |
Dodávateľ nevie dátum účinnosti zmluvy.
Názov | |
Pôvodná hodnota | 13. Dodávateľ sa zaväzuje, že zhotoví pre objednávateľa dielo podľa tejto zmluvy o dielo najneskôr do 31.08.2017 pričom:1 Prevezme stavenisko: po nadobudnutí účinnosti zmluvy o dielo: do 5 dní odo dňa doručenia výzvy na prevzatie staveniska na adresu dodávateľa.2 Začne realizovať dielo: do 5 dní od prevzatia staveniska.1.1.3 Ukončí realizáciu diela : najneskôr do 31.08.2017 |
Navrhnutá hodnota | 13. Dodávateľ sa zaväzuje, že zhotoví pre objednávateľa dielo podľa tejto zmluvy o dielo najneskôr do 180 dní pričom:1 Prevezme stavenisko: po nadobudnutí účinnosti zmluvy o dielo: do 5 dní odo dňa doručenia výzvy na prevzatie staveniska na adresu dodávateľa.2 Začne realizovať dielo: do 5 dní od prevzatia staveniska.1.1.3 Ukončí realizáciu diela : najneskôr do 180 dní od účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ nevie ani predpokladaný termín účinnosti zmluvy !
Medzilaborecká 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
06.03.2017 10:00 — 31.08.2017 10:00
1,00 celok
599 160,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.02.2017 13:00
28.02.2017 10:00
28.02.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.02.2017 14:44 - Vstupná ponuka | 599 160,00 | € | Cena s DPH |
28.02.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 407 544,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: