37922467
Stredná priemyselná škola stavebná Emila Belluša, Staničná 4, Trenčín
Staničná 4, Trenčín, 91105, SVK
46340998
Ing. Petra Spišáková - Majster Papier
Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK
Hygienické potreby
Toaletný papier, papierové utierky, mydlo do zásobníkov
Tovar, Služba
1. Hygienické potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Toaletný papier, papierové utierky, tekuté mydlo do zásobníkov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toaletný papier v rolke veľkoobsahový do zásobníkov KATRIN | ks | 360 | ||
Papierové utierky skladané ZZ do zásobníkov KATRIN (1kartón/5000ks) | kartón | 14 | ||
Tekuté mydlo (bal/5l) | ks | 10 | ||
Toaletný papier Tento Economy alebo ekvivalent | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Toaletný papier do zásobníkov Katrin Gigant L 95340, 351x340x135 mm | 2 vrstvy, biela alebo šedá farba, priemer kotúča 26 cm, dĺžka min. 250m, recyklovaný |
Papierové skladané utierky ZZ do zásobníkov Katrin S 95310, 305x259x132 mm | 1 vrstva, recyklované, biela alebo šedá farba, rozmer útržka 25x23 cm, balené po 5000ks v kartóne (20bal po 250listov) |
Tekuté mydlo | každodenné umývanie rúk, jemne parfumované, balené v 5l kanistroch |
Toaletný papier Tento Economy (ekvivalent) | 2 vrstvy, 100% recyklovaný, návin min.68 m |
Názov |
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia. |
Dodávateľ predloží katalóg tovaru/prospekty, resp. zoznam tovaru s uvedením jednotkových cien, ktorý chce dodávať kontaktnej osobe do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodaný tovar v prípade, že nebude spĺňať požadované technické vlastnosti, musí byť kompatibilný so systémom Katrin. |
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 prac.dní po uzavretí zmluvy doručil e-mailom objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telef.číslo. |
Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa počas celej doby platnosti zmluvy. |
Objednávky sa budú realizovať elektronickou formou, lehota dodávky tovaru je dohodnutá do 7 prac.dní od doručenia objednávky dodávateľovi. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru (množstvá sú orientačné). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celú zazmluvnenú sumu za obdobie trvania zmluvy, nakoľko množstvá tovaru sú len predpokladané. |
Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný alebo nekvalitný predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby e-mailom. |
Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek uvedených v Opisnom formulári bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Staničná 4, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.03.2017 10:21 — 31.12.2017 10:21
1,00 celok
981,70
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.02.2017 12:37
20.02.2017 10:23
20.02.2017 10:38
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.02.2017 12:41 - Vstupná ponuka | 981,60 | € | Cena s DPH |
20.02.2017 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 810,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: