00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Služby Microsoft Office 365 Enterprise E1
Softvér, server, Microsoft, Office 365
Služba
1. Služby Microsoft Office 365 Enterprise E1
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávateľa predĺženia prístupu k existujúcim online službám Microsoft Office 365 Enterprise E1 pre 10 existujúcich prístupov verejného obstarávateľa pre verejnú správu (cenová hladina D) od dodávateľa registrovaného ako partnera alebo predajcu produktov spoločnosti Microsoft po dobu 36 mesiacov. Variantné riešenie sa nepripúšťa. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať požadované predĺženie prístupu k existujúcim online službám Microsoft Office 365 Enterprise E1 pre 10 existujúcich prístupov verejného obstarávateľa po dobu 36 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
predĺženie prístupu k online službám Microsoft Office 365 Enterprise E1 verejného obstarávateľa | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technický názov produktu/služby | O365E1Open ShrdSvr SubsVL OLP NL Annual Gov Qlfd |
Produktové číslo | Q4Y -00006 |
Kategória | Licencia určená pre verejnú správu (cenová hladina D) |
Variantné riešenie | Sa nepripúšťa |
Záruka | Na zabezpečenie prístupu počas doby 36 mesiacov |
Termín poskytovania prístupu k online službám Microsoft Office 365 Enterprise E1 | Od 18.03.2017 do 17.03.2020 |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN. |
1.3 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, oprávnenie dodávateľa dodávať tovary a služby, ktoré sú predmetom zákazky a súčasne predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. Dodávateľ predloží doklad, že je spoločnosťou Microsoft registrovaným partnerom alebo predajcom produktov, ktoré sú predmetom zákazky. Ak takéto potvrdenie nemá, doloží čestné prehlásenie o partnerstve s číslom ID a termínom trvania partnerstva. |
1.4 V prípade nejasností si objednávateľ vyhradzuje právo požiadať dodávateľa o predloženie originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v papierovej forme. |
1.5 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.4 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len „OPNP“) do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy zaslaním elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa skenu originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo skenu úradne overenej kópie takéhoto originálu. |
1.6 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 1. Osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej iba "OPNP") sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa . |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy po nadobudnutí účinnosti zmluvy najneskôr do 10.03.2017 |
2.3 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
3.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy údaje súvisiace s plnením zmluvy (napr. číslo objednávky obstarávateľa registrovanej k predmetu zákazky v systéme Microsoft, kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...). |
4. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia zmluvy v jednej ucelenej časti v termíne podľa bodu 2.2 OPNP tejto zmluvy. |
4.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi ucelenú časť plnenia predmetu zmluvy na miesto plnenia. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
4.3 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 4. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
5. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom. |
5.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, názov tovaru alebo služby, zoznam úkonov vykonaných pri plnení predmetu zmluvy, objednávateľ preberá/nepreberá zariadenie *, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
5.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení výhrad bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
5.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa. |
6. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
6.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
6.2 Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. |
6.3 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, číslo preberacieho protokolu, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
6.4 Faktúra musí byť rozpísaná rovnako ako predložený podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa bodu 1.1. OPNP tejto zmluvy. |
6.5 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2 OPNP tejto zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
6.6 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
6.7 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov, licenčných podmienok spoločnosti Microsoft alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
6.8 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary a/alebo služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
6.9 Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní. |
6.10 Predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná. |
8. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
8.1 Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie dodávateľom bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok predmetu zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
10.03.2017 14:00
10,00 ks
3 564,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.02.2017 09:20
20.02.2017 11:00
20.02.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.02.2017 13:35 - Vstupná ponuka | 3 564,00 | € | Cena s DPH |
20.02.2017 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 563,74 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: