30844185
Úrad jadrového dozoru Slovenskej republiky
Bajkalská 27, Bratislava-Ružinov, 82007, SVK
35849428
eDevelopment s.r.o.
Dlhá 2, Stupava, 90031, SVK
Maintenance podpora a upgrade modulov Administratívneho a analyticko-podporného komunikačného systému hodnotenia bezpečnosti jadrových zariadení.
hot-line, servisné zásahy, aktualizácie softvérových licencií, servis, podpora systému, údržba systému, poskytovanie podpory, rozvoj systému
Služba
1. Maintenance podpora a upgrade modulov Administratívneho a analyticko-podporného komunikačného systému hodnotenia bezpečnosti jadrových zariadení.
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom informačného systému v rozsahu "hot-line", držanie pohotovosti a projektová podpora, servisný zásah a manažment incidentov, profylaktika aplikačnej vrstvy, rozvoj automatizovaného systému na obdobie 12 mesiacov.Informačný systém pozostáva z riadiacich, ekonomických, administratívnych, dozorných a kvalifikačných modulov. |
Aplikačné moduly bežia v rámci integrovaného enterprise collaboration systému na báze technológií IBM Domino/Notes, IBM Sametime, IBM Connections a ACSIS Framework s účelovým Java plugins. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Maintenance existujúcich modulov IS | ks | 34 | ||
Upgrade vybraných modulov IS | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Maintenance existujúcich modulov IS | Inšpekčný plán, Havarijný štáb, Individuálny plán odbornej prípravy zamestnancov, Riadiace akty, Havarijná stránka SR, Porady predsedu, Uznesenia, Adresár, |
- | Hlásenia jadrových zariadení, Security Monitor, DB eGovernment, Evidencia IT, Kurzy, semináre a konferencie, Knowledge manažment portál, Terminologický slovník, Portál havarijného štábu, |
- | Pracovné ponuky, Operatívka, Evidencia kvalifikácie, Služobné cesty, Databáza informácií, Pripomienkove konanie, Majetok, Centrálna databáza dokumentov, Zmluvy, WEB Retriever, |
- | Registratúrny systém, Objednávky a Faktúry, Organizačná štruktúra, Rozhodnutia, Hodnotiace posudky, Evidencia kvalifikácie, ACL Analyzer, ACL Retriever. |
2. Upgrade vybraných modulov IS | Havarijný štáb, Individuálny plán odbornej prípravy zamestnancov, Registratúrny systém, Knowledge management Portál, eGov úlohy, Centrálna databáza dokumentov. |
Názov |
1. Maintenance existujúcich modulov IS |
1.1. Poskytovateľ v rámci Hotline: |
- držanie pohotovosti a projektová podpora, servisný zásah a manažment incidentov, profylaktika aplikačnej vrstvy |
- zabezpečí tím prvoúrovňovej podpory Hotline a projektovú podporu pre koncových používateľov počas pracovných dní okrem štátnych sviatkov v časoch od 08:00 do 16:00 hod. |
- príjem všetkých dotazov, požiadaviek a chýb objednávateľa resp. jeho oprávnených osôb, |
- evidenciu prijatých dotazov, požiadaviek a chýb, |
- identifikáciu a riešenie prijatých dotazov, požiadaviek a chýb |
1.2. Hotline, držanie pohotovosti a projektová podpora: |
- riadenie a poskytovanie servisných služieb a činností Help Desku, |
- vedenie evidencie nahlásených incidentov, |
- reportovanie zamerané na spracovávanie požadovaných reportov a operatívnych informácii o ich riešení, |
- prevádzka hotline strediska, |
- zber a evidencia incidentov, |
- identifikácia problému, ktorý vznikol nekorektným zásahom objednávateľa, jeho analýza a samotné riešenie, |
- poskytovanie konzultácií o incidentoch, |
-poskytovanie mailového hotlinu vybraným zamestnancom, |
- riadenie servisných činností, |
- poskytovanie reportovania a štatistických hlásení, |
- realizácia servisných zásahov, |
- riešenie všetkých typov incidentov a servisných zásahov objednávateľom stanovenom čase, |
- bezodkladné reportovanie o výsledku zásahu. |
1.3. Profylaktika aplikačnej a systémovej vrstvy ACSIS: |
- pravidelná kontrola funkčnosti celej aplikačnej a systémovej vrstvy ACSIS |
- pravidelná kontrola nastavenia systému podľa naposledy odsúhlaseného stavu IS, kontrola clustrovaných služieb, |
- pravidelná kontrola parametrov systému definovaných v akceptačných a výkonnostných testoch, |
- logovanie činností za účelom optimálnej prevádzky a vyhodnocovania incidentov, |
- kontrola a vyhodnocovanie záznamov zo systémových logov, aplikačných logov, |
- realizácia prevádzkových zásahov (správa systému), |
- predkladanie Pracovného výkazu o vykonaných službách, |
- monitorovanie aplikačnej a systémovej vrstvy ACSIS. |
2. Upgrade vybraných modulov IS |
2.1. Havarijný štáb (Plánovacie centrum), |
Havarijný štáb slúži ako logistické centrum plánovania služieb havarijného štábu. Súčasťou modulu je manažment zastupovania a rozdelenia komunikačných technických prostriedkov medzi osobami a pracovnými skupinami. Rozšírenie modulu bude spočívať: |
· V rozšírenej integrácii „instant“ messaging technológie: |
- Zobrazenie online statusu účastníkov v kontexte reportov a formulárov |
- Možnosť online komunikácie (dual, group) reportov a formulárov |
- Evidencia zápisu z online komunikácie |
· V rozšírení konfiguračného modelu pre plánovanie havarijného štábu: |
- Zmena konfigurácie služobných tímov |
- Väzba služobných tímov na centrálnu Organizačnú štruktúru |
- Parametrizácia notifikačného modulu |
- Väzba centrálnych konfiguračných parametrov aplikačného frameworku |
· V rozšírení dostupnosti z mobilných zariadení: |
- Možnosť prepojenia notifikačných informácií na plánovací modul aj pri prístupe z mobilných zariadení |
- Optimalizácia zobrazenia v mobilných zariadeniach JSF komponentami |
- V rozšírení výstupných reportov (online resp. tlačených) |
- Príprava reportov podľa jednotlivých služobných tímov, časových období a stavu realizácie služieb |
- Integrácia reportov do MS Word šablón |
2.2. Individuálny plán odbornej prípravy zamestnancov, |
IPOP spravuje informácie o kompletných znalostných požiadavkách na obsadenú zamestnaneckú pozíciu s podrobnými údajmi o absolvovanom vzdelávaní. Modul umožňuje hodnotiť kompetencie zamestnanca vzhľadom k definovaným požiadavkám a hodnotenia verifikovať v riadenom workflow procese.Rozšírenie modulu bude spočívať: |
· V úprave evidovaných kompetenčných oblastí |
· V integrácii na komplexný Knowledge management kompetenčný model (tzv.„štvorkvadrantový“ 4Q model) |
· V rozšírenej integrácii „instant“ messaging technológie: |
- Zobrazenie online statusu účastníkov v kontexte karty zamestnanca, vzdelávacích plánov a hodnotiacich posudkov |
- Možnosť online komunikácie (dual, group) reportov a formulárov |
- Evidencia zápisu z online komunikácie |
· V integrácii workflow modulu s možnosťou: |
- Modelovania workflow cyklov |
- Viazania workflow cyklov k príslušným hodnotiacim formulárom |
- Prepojenia na centrálnu Organizačnú štruktúru |
· V rozšírení výstupných reportov (online resp. tlačených) |
· Príprava reportov podľa jednotlivých zamestnancov, odborných útvarov, časových období a oblastí vzdelávania |
· Integrácia reportov do MS Word šablón |
2.3. Registratúrny systém, |
Registratúrny systém (certifikovaný na Vysokú zhodu s Výnosom 525/2011 Z.z.) pre automatizovanú podporu správy elektronických i neelektronických záznamov.Rozšírenie modulu bude spočívať: |
· V rozšírenej integrácii „instant“ messaging technológie: |
- Zobrazenie online statusu účastníkov v kontexte záznamov a spisov |
- Možnosť online komunikácie (dual, group) reportov a formulárov |
- Evidencia zápisu z online komunikácie |
· V integrácii workflow modulu s možnosťou: |
- Modelovania workflow cyklov pre jednotlivé registratúrne typy a organizačné útvary |
- Viazania workflow cyklov k príslušným registratúrnym záznamom a elektronickým dokumentom |
· V integrácii knowledge management procesov: |
- Prepojenie na súvisiace knowledge procesy |
- Prepojenie na súvisiace oblasti požadovaných znalostí |
· V rekonfigurácii vybraných procesov na Špeciálne agendy |
· V integrácii evidovaných záznamov na „havarijné“ moduly |
· V rozšírení výstupných reportov (online resp. tlačených) |
· Príprava reportov podľa jednotlivých zamestnancov, odborných útvarov, časových období a oblastí vzdelávania |
· Integrácia reportov do MS Word šablón |
· V podpore pre automatické hromadné evidovanie a spracovanie elektronických záznamov |
· V príprave a publikovaní eFormulárov na UPVS |
· V podpore pre import e-dokumentu z elektronickej schránky ÚPVS |
2.4. Knowledge management Portál/iTutor, |
Knowledge management Portál je integrujúce miesto pre „riadenie znalostí“ špecialistov i podporného personálu. Taxonómia vychádza z medzinárodného SARCoN modelu (Systematic Assesment of Installations Regulatory Competence Needs) – IAEA.Rozšírenie modulu bude spočívať: |
· V prepojení na Terminologický slovník: |
- Identifikácia príslušných oblastí vzdelávania |
- Identifikácia príslušných procesov |
- Identifikácia príslušných garantov |
· V integrácii s ďalšími existujúcimi modulmi IS (pri zápise informácií resp. záznamov): |
- Identifikácia príslušných procesov |
- Prepojenie k použitým termínom s ich aktuálnou definíciou |
· V integrácii používateľského rozhrania so vzdelávacím modulom iTutor: |
- Zobrazenie príslušných vzdelávacích častí pri vyhľadávaní |
- Zobrazenie príslušných vzdelávacích častí hypertextových väzbách |
· Vo vytvorení väzby na dokumenty, uložené v systéme na báze IBM Connections technológie |
· V rozšírenej integrácii „instant“ messaging technológie: |
- Zobrazenie online statusu účastníkov v kontexte procesov a oblastí vzdelávania |
- Možnosť online komunikácie (dual, group) reportov a formulárov |
- Evidencia zápisu z online komunikácie |
· V rozšírení štruktúry podporných wiki stránok pre jednotlivé oblasti vzdelávania |
2.5. eGov úlohy, |
Modul poskytuje nástroje pre podporu riešenia špeciálnych úloh eGovernment tímu pri aplikovaní požiadaviek zákona č. 305/2013 Z.z.).Rozšírenie modulu bude spočívať: |
· V doplnení väzby na eGovernment agendu |
- Automatické generovanie podkladov do pravidelných správ vedeniu organizácie |
- Vizualizácia úloh v kontexte zápisu z porady |
· V rozšírenej integrácii „instant“ messaging technológie: |
- Zobrazenie online statusu účastníkov v kontexte úlohy, jej riešenia a hodnotenia |
- Možnosť online komunikácie (dual, group) reportov a formulárov |
- Evidencia zápisu z online komunikácie |
· V doplnení modulu na vytvorenie podkladov pre porady na základe aktuálneho stavu plnenia úloh |
· V rozšírení výstupných reportov (online resp. tlačených) |
- Príprava reportov podľa jednotlivých riešiteľov, porád a stavu |
- Integrácia reportov do MS Word šablón |
· V rozšírení dostupnosti z mobilných zariadení: |
- Rozšírenie možností upozorňovania na termíny úloh |
- Možnosť prepojenia notifikačných informácií na zadanie úloh aj pri prístupe z mobilných zariadení |
- Optimalizácia zobrazenia v mobilných zariadeniach JSF komponentami |
2.6. Centrálna databáza dokumentov. |
Modul je dokument manažment systémom so špeciálnymi bezpečnostnými a taxonomickými funkciami pre údaje z oblasti bezpečnostných a riadiacich správ jadrových zariadení, bezpečnostných návodov, dokumentov MAEE a NEA, havarijných predpisov i záznamov z rokovaní bezpečnostných špecialistov.Rozšírenie modulu bude spočívať: |
· V rozdelení agendy do jednotlivých špecializovaných agendových modulov |
· V migrácii údajov do špecializovaných agendových systémov |
· Premapovanie číslovania záznamov |
· Úprava dátových štruktúr podľa typu agendy |
· Úprava prístupového modulu podľa typu agendy |
· V integrácii elektronickej parafy pre podpisovanie dokumentov |
· Vo vytvorení väzby na dokumenty, uložené v systéme na báze IBM Connections technológie |
· V doplnení väzby na spisový manažment Registratúrneho systému: |
- Väzba na príslušný elektronický záznam |
- Automatický presun pri uzávierke a vyradení spisov s príslušnými záznamami |
· V rozšírenej integrácii „instant“ messaging technológie: |
- Zobrazenie online statusu účastníkov v kontexte agendového dokumentu |
- Možnosť online komunikácie (dual, group) reportov a formulárov |
- Evidencia zápisu z online komunikácie |
· V integrácii knowledge management procesov: |
- Prepojenie na súvisiace knowledge procesy |
- Prepojenie na súvisiace oblasti požadovaných znalostí |
3. Ostatné |
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ predmetu zákazky bol autorizovaný IBM Software Practice Accreditation Business Partner for IBM Domino/Notes. |
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ predmetu zákazky bol autorizovaný IBM Software Value Incentive Business Partner for Collaboration Solutions. |
Dodávateľ je do 3 dní od uzavretia zmluvy povinný zaslať objednávateľovi požadované autorizačné certifikáty spoločnosti IBM. |
Dodávateľ je do 3 dní od uzavretia zmluvy povinný zaslať Objednávateľovi rozpis ceny do položiek (1. a 2.1. - 2.6.). Rozpis musí obsahovať sadzby DPH a ceny s DPH. |
Objednávateľ nie je držiteľom zdrojových kódov k modulom ACSIS. |
Maintenance existujúcich modulov IS bude dodávaný a realizovaný priebežne počas celého zmluvného obdobia bez zaslania samostatnej objednávky. Cenu za poskytnutie mesačných paušálnych služieb je objednávateľ povinný uhrádzať ako štvrťročný paušálny poplatok na základe faktúry vystavenej poskytovateľom. Súčasťou faktúry bude preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Upgrade vybraných modulov IS uvedených v bodoch 2.1. - 2.6. bude objednávateľ zadávať formou samostatných objednávok v priebehu zmluvného obdobia. Objednávka bude obsahovať najmä predmet plnenia, čas poskytnutia služby/plnenia, meno, podpis zástupcu objednávateľa, dátum vystavenia objednávky. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za tieto služby dohodnutú cenu. Súčasťou faktúry bude preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Faktúry budú splatné do 15 dní odo dňa doručenia objednávateľom. |
Objednávateľ zabezpečí odborný personál pre definovanie úpravy alebo rozvoj modulov IS. Objednávateľ umožní poskytovateľovi monitoring IS a jeho testovacej a prevádzkovej infraštruktúry v prevádzkovom prostredí koncového zákazníka. Objednávateľ zabezpečí zálohovanie a obnovu produkčnej infraštruktúry IS. |
Poskytovateľ bude riadne, včas a v dohodnutej kvalite poskytovať služby. |
Poskytovateľ zabezpečí, že služby budú poskytnuté bez akýchkoľvek právnych vád vyplývajúcich z autorských práva v zmysle autorského zákona. Objednávateľ je oprávnený vytvoriť kópie aplikácií na archívne účely v súlade s ustanoveniami zákona o ochrane autorských práv. |
Poskytovateľ je povinný do 10 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy,, zrealizovať rozšírenie havarijných a inšpekčných plánov pre Q2, Q3 a Q4 roku 2017 s notifikáciou na jednotlivé inšpekčné tímy. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť riadne a včasné utajenie dôverných informácií a zachovávanie povinnosti mlčanlivosti o dôverných informáciách. Poskytovateľ zachová mlčanlivosť o všetkých informáciách, ktoré sa dozvedel počas doby trvania zmluvy, pokiaľ ho objednávateľ tejto povinnosti písomne nezbaví alebo pokiaľ predmetné informácie nie sú verejne známe. |
Poskytovateľ je povinný na základe žiadosti objednávateľa zabezpečiť prítomnosť kvalifikovaných špecialistov, ktorá je nevyhnutná pre poskytovanie služieb v dohodnutom mieste plnenia. Objednávateľ je povinný zabezpečiť vstup zamestnancov poskytovateľa do všetkých potrebných priestorov objednávateľa v rámci obvyklej pracovnej doby v prítomnosti zodpovedného zamestnanca objednávateľa. |
Všetky pripomienky, sťažnosti, výhrady, doplnky a pod. týkajúce sa poskytovaných služieb odovzdávať poskytovateľovi písomnou, prípadne e-mailovou formou. |
V prípade, že poskytovateľ nedodrží termíny plnenia zmluvy, zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 € bez DPH/deň za každý jednotlivý prípad. |
V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúr sa objednávateľa zaväzuje uhradiť poskytovateľovi úrok z omeškania vo výške podľa príslušných právnych predpisov z nezaplatených čiastok za každý začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta alebo úrok z omeškania sú splatné do 30 dní od vyčíslenia a doručenia druhej strane na základe faktúry vystavenej dotknutou zmluvnou stranou, ak sa nedohodnú zmluvné strany písomne inak. Žiadna zmluvná strana nebude v omeškaní a úrok z omeškania jej neprináleží, ak je omeškanie spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť. |
Objednávateľ aj poskytovateľ sú oprávnení odstúpiť od zmluvy ak druhá zmluvná strana nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy ani v primeranej lehote na to určenej druhou zmluvnou stranou. Odstúpením od zmluvy nebudú dotknuté práva a povinnosti strán ohľadom plnení, ktoré boli do tejto doby riadne dojednané, dodané a prevzaté vrátane práv vyplývajúcich z licencií. Odstúpenie je účinné jeho doručením druhej zmluvnej strane, týmto dňom zmluva zaniká. Zánik tejto zmluvy nemá vplyv na práva a povinnosti strán, ktoré vznikli počas existencie zmluvy. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Bajkalská 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
10.03.2017 08:00 — 09.03.2018 15:00
1,00 ks
62 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.02.2017 10:22
02.03.2017 14:00
02.03.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.02.2017 16:57 - Vstupná ponuka | 61 800,00 | € | Cena s DPH |
27.02.2017 16:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 61 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: