00187437
Park kultúry a oddychu v Prešove
Hlavná 50, Prešov, 08001, SVK
36547654
BEGA, s.r.o.
PD, Lehota, 95136, SVK
banketová stolička
banketová stolička, stohovateľnosť
Tovar, Služba
1. banketová stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
banketová stolička do kultúrno-spoločenského zariadenia |
so stabilnou oceľovou konštrukciou s možnosťou stohovania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
banketová stolička | ks | 450 | ||
nosnosť | kg | 150 | ||
celková výška stoličky | cm | 92 | 95 | |
celková šírka stoličky | cm | 40 | 45 | |
celková hĺbka sedadla | cm | 40 | 55 | |
výška sedenia | cm | 45 | 50 | |
hmotnosť stoličky | kg | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
banketová stolička s pevnou oceľovou konštrukciou s možnosťou stohovania | |
čalúnenie sedadla a operadla | kvalitná, ľahko udržovateľná tkanina |
farba tkaniny | vínovo-červená so zlatými bodkami |
úprava oceľovej kostry | lak v zlatej alu farbe |
stohovanie stoličiek | nevyhnutná podmienka |
banketové stoličky nové, nepoužité, nevystavené | |
záruka 3 roky | |
design stoličky | ilustračné foto |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodanie celého predmetu zákazky do 21 dní od uzavretia zmluvy. Termín dodania tovaru po telefonickom dohovore v pracovné dni od 8:00 hod do 15:00 hod |
Prevzatie tovaru vykoná na mieste jeho dodania poverený zamestnanec kupujúceho, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality v súlade so Zmluvou. |
Predávajúci súčasne s dodávkou tovaru zašle kupujúcemu preberací protokol a kupujúci sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od Zmluvy. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Predávajúci sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
V prípade, že Dodávateľ nedodrží požadovanú technickú špúcifikáciu predmetu zákazky, technické vlastnosti predmetu zákazky alebo osobitné požiadavky na plnenie, prípadne je v omeškaní s dodaním predmetu zákazky, považuje sa toto za porušenie Zmluvy a súčasne má právo na zaplatenie jednorazovej zmluvnej pokuty vo výške 10% zo Zmluvnej ceny zákazky v lehote 10 pracovných dní od doručenia Oznámenia Objednávateľa o odstúpení od zmluvy |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Hlavná 50, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
20.03.2017 00:00 — 28.04.2017 00:00
450,00 ks
10 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.03.2017 15:46
15.03.2017 13:00
15.03.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.03.2017 08:55 - Vstupná ponuka | 9 996,00 | € | Cena s DPH |
15.03.2017 12:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 468,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: