00166596
Ústav stavebníctva a architektúry Slovenskej akadémie vied, verejná výskumná inštitúcia
Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84503, SVK
47079690
GGFS s.r.o.
Sasinkova 5, Bratislava, 81108, SVK
Stravné poukážky
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, jedálne kupóny
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážoch vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2) a ods. 5) zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota stravnej poukážky | € | 3,38 | ||
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 9000 | 10000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
Stravná poukážka obsahuje | číselný, resp. čiarový kód |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto, určené v objednávke. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od prevzatia/doručenia objednávky. |
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, telefonicky, poštou alebo prostredníctvom e-mailu. |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu. |
Výška provízie v € bez DPH (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 5 desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca VP = (3,38 € x VP%) : 100 |
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a Zákonníkom práce v platnom znení. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede. |
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach – na základe jednotlivých čiastkových objednávok. Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky dodané stravné poukážky bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok podľa objednávky. |
Zmluvné strany sa dohodli, že predpokladané min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len orientačné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný odobrať predpokladané minimálne alebo maximálne množstvo. |
Súčasťou faktúry bude dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. |
Názov | Upresnenie |
Obdobie platnosti stravných poukážok | rok 2017, rok 2018 |
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr do 30 dní po ukončení ich platnosti |
Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
01.03.2017 00:00 — 31.03.2018 00:00
10 000,00 ks
34 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.02.2017 10:29
16.02.2017 11:00
16.02.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.02.2017 10:35 - Vstupná ponuka | 34 000,00 | € | Cena s DPH |
16.02.2017 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: