35570911
Kultúrne centrum Medzibodrožia a Použia
Boľská 41, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovanie prostredníctvom stravných poukážok
sprostredkovanie stravovania, stravné poukážky, jedálne kupóny, stravovanie
Služba
1. Zabezpečenie stravovanie prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Sprostredkovanie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Dodávateľ stravných poukážok umožní využívať stravné služby min. v 3 zariadeniach svojich zmluvných partnerov v obci, ktorá je miestom plnenia a v ďalších zariadeniach svojich zmluvných partnerov v okrese Trebišov. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 Zákona č. 311/2001 Z.z. "Zákonník práce". |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | eur | 3,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
01 Stravná poukážka je | účelovo viazaná cenina v papierovej forme. |
02 Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa. |
03 Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov. |
04 Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky. |
05 Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky. |
Názov |
01 Súčasťou tejto Zmluvy sú Všeobecné zmluvné podmienky (ďalej len "VZP"), ktoré sú súčasťou Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). OPET a VZP upravujú najmä otázky súvisiace so vznikom tejto Zmluvy, nadobudnutím a stratou účinnosti a platnosti tejto Zmluvy, ako aj práva a povinnosti zmluvných strán založených touto Zmluvou. |
02 OPET spolu s VZP tvoria prílohu k tejto Zmluve. V prípade rozporu medzi touto zmluvou a OPETom alebo VZP majú podmienky a požiadavky uvedené v tejto zmluve prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami OPET alebo VZP. |
03 Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa. |
04 Dodávateľ je povinný poskytnúť požadované Plnenie Objednávateľovi štvrťročne v štyroch ucelených častiach, na základe Čiastkových výziev na plnenie. Periodicita zasielania Čiastkových výziev - štvrťročne. |
05 Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do siedmich dní od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie. |
06 Podanie Čiastkovej výzvy na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu, telefonicky, osobne, faxom alebo poštou. |
07 Plnenie sa ukončí vypršaním lehoty plnenia alebo vyčerpaním zmluvného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty dosiahnutím celkovej ceny za predmet zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
08 Objednanie nižšieho počtu stravných poukážok ako je maximálny celkový počet stravných poukážok dohodnutý rámcovou dohodou, nie je porušením rámcovej dohody zo strany Objednávateľa a Dodávateľovi nevzniká právo na uplatnenie sankcie za neodobratie celkového počtu stravných poukážok objednávateľom. |
09 Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
10 Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
11 Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, náklady spojené s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie náklady. |
12 Výška poplatku za poskytné služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
13 Výška PPS v percentách (VPPS%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 2 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca: VPPS% = (((CCSP - CNHSP) : CNHSP) : 1,2) × 100. |
14 CCSP - Celková cena stravných poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. |
15 CNHSP - Celková nominálna hodnota stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CNHSP = 3,50 € × 1570,00 = 5495,00 €). |
16 Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
17 Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: |
17.1 z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, |
17.2 z ceny poplatku za poskytnuté služby, |
17.3 z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
18 Celková cena na úhradu (CCÚ) za dodané stravné poukážky (SP) bude vo faktúre vypočítaná podľa vzorca CCÚ = (nominálna hodnota SP x množstvo SP) x (1 + VPPS% /100 x 1,2). Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
19 Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. |
20 Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
21 Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi nasledovné dokumenty/doklady: |
21.1 Zoznam stravovacích zariadení, ktoré sa nachádzajú v obci, ktorá je miestom plnenia. |
21.2 Rozpis sadzby DPH a údaje o cene a jej zložkách. |
22 Podstatným porušením zmluvy je aj nesplnenie povinnosti podľa tejto Rámcovej dohody, časť "Osobitné požiadavky na plnenie", body 21.1 až 21.2. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka 2017. |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti. |
Doba plnenia | na dobu 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Boľská 41, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika
12
1 570,00 ks
5 580,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.02.2017 09:22
16.02.2017 09:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.02.2017 13:26 - Vstupná ponuka | 5 495,00 | € | Cena s DPH |
16.02.2017 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 494,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: