00603392
Mestská časť Bratislava - Devínska Nová Ves
Novoveská 17/A, Bratislava, 84310, SVK
35848863
O2 Slovakia, s.r.o.
Einsteinova 24, Bratislava, 85101, SVK
Mobilné hlasové a dátové služby, mobilné telefóny
mobilné hlasové služby, mobilné dátové služby, mobilné telefóny
Služba, Tovar
1. Mobilné hlasové a dátové služby, mobilné telefóny
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie a prevádzkovanie mobilných hlasových a dátových služieb |
Poskytovanie a prevádzkovanie doplnkových služieb mobilnej siete |
Finančný objem pre nákup mobilných zariadení počas trvania zmluvy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
zriadenie, aktivácia, prevádzkovanie a poskytovanie mobilných hlasových, dátových a doplnkových služieb pre počet SIM-kariet na dobu viazanosti 24 mesiacov | ks | 60 | ||
bezplatný prenos telefónneho čísla v prípade zmeny poskytovateľa služby | ks | 60 | ||
paušál pre Kategóriu IV. (P4) - mobilný internet | ks | 1 | ||
paušál pre Kategóriu III. (P3) - nižší manažment | ks | 16 | ||
paušál pre Kategóriu II. (P2) -stredný manažment | ks | 23 | ||
paušál pre Kategóriu I. ( P1) - vyšší manažment | ks | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Úroveň pokrytia signálom mobilných hlasových služieb | minimálne 99% populácie SR |
Úroveň pokrytia signálom mobilných dátových služieb a Internetu technológiou minimálne 3G | minimálne 69% populácie SR |
Fakturácia | mesačne |
Paušály pre 3 úrovne zamestnancov + mobilný internet | Kategória I - vyšší manažment, Kategória II - stredný manažment, Kategórie III - nižší manažment, Kategórie IV - mobilný internet |
Požiadavky zhodné pre všetky úrovne paušálov (P1, P2, P3): | |
- bezplatné volania v rámci Virtuálnej privátnej siete (dalej len VPS) pre všetky úrovne paušálov | |
- bezplatné CLIP a CLEAR | |
- bezplatné zriadenie nových SIM, aktivácia, výmena | |
- bezplatné zvyšovanie / znižovanie funkcionalít v rámci jednotlivých paušálov v rámci VPS | |
- bezplatné poskytnutie PUK a PIN kódu | |
- možnosť zablokovania audiotextových čísel | |
Dodatočné požiadavky pre úroveň paušálu Kategória I (P1): | |
- neobmedzené volania v rámci všetkých sietí SR | |
- neobmedzené SMS v rámci všetkých sietí SR | |
- internetový balík minimálne 5000 MB v rámci celej SR | |
Dodatočné požiadavky pre úroveň paušálu Kategória II (P2): | |
- neobmedzené volania v rámci SR a zo SR do všetkých sietí SR | |
- neobmedzené SMS v rámci SR a zo SR do všetkých sietí SR | |
- internetový balík minimálne 1000 MB v rámci SR | |
Dodatočné požiadavky pre úroveň paušálu Kategória III (P3): | |
- sekundová tarifikácia (očakávané priemerné využitie na jednu SIM kartu je cca 30 min hlasových služieb mesačne) | |
- hlasové služby fakturované na základe skutočne prevolaného času | |
- SMS/MMS fakturované na základe skutočného počtu odoslaných správ | |
Požiadavky na elektronickú správu VPS: | |
- bezplatné zriadenie virtuálnej privátnej siete (VPS) a bezplatné manažovanie VPS skupiny a parametrov jej jednotlivých členov prostredníctvom webovej aplikácie | |
- celkový výpis hovorov, štatistika hovorov, služieb, faktúr, detailov faktúr, súhrnnej faktúry, interných limitov, skupín, klasifikácie hovorov v tlačenej forme a možnosť hromadných elektronických exportov vo formátoch .XML, .CSV | |
- možnosť definovania užívateľských skupín | |
- reporting a kontrola nákladov - rozúčtovanie na čísla | |
Požiadavky pre úroveň paušálu Kategória IV (P4): | |
Mobilný internet bez hovorov, bez SMS a MMS, internet min. objem 5 GB |
Názov |
Ak dodávateľ služby (operátor) požaduje viazanosť služby (napríklad pri dodávke HW zariadení), táto musí byť bezplatne ukončená k poslednému dňu viazanosti ( 24 mesiacov ) |
Vrátane dopravy a dodania na miesto plnenia |
Objednávateľ požaduje servisnú službu od poskytovateľa, priamu starostlivosť o klienta v mieste sídla objednávateľa. |
CHZ - Celková hodnota predmetu zákazky v EUR vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z výsledku verejného obstarávania. |
CHZ=24 x ((cena P1 s DPH x 16)+(cena P2 s DPH x 23)+(cena P3 s DPH x 16)+(cena P4 s DPHx1)) + cena HW |
V prípade poruchy dodaného HW vybavenia s dobou opravy trvajúcou dlhšie ako 3 pracovné dni, dodávateľ poskytne objednávateľovi bezodplatne náhradné zariadenie v rovnakej kvalite a funkčnosti prostredníctvom kuriéra |
Dodávateľ umožní prístup do internetového portálu pre administráciu SIM kariet. Administrácia bude vykonávaná poverenou kontaktnou osobou zo strany objednávateľa |
Dodávateľ bude riešiť požiadavky objednávateľa a prípadný iný kontakt prostredníctvom obchodného zástupcu dodávateľa |
Objednávateľ požaduje bezodkladné informácie o plánovaných a neplánovaných výpadkoch služieb operátora |
V prípade ak dodávateľ nedodrží svoj záväzok podľa zmluvy, objednávateľ nie je povinný prevziať zákazku alebo jej časť podľa zmluvy, pričom sa zmluvné strany dohodli, že zo strany objednávateľa nedôjde k porušeniu zmluvy a nedostane sa do omeškania s plnením akejkoľvek povinnosti podľa tejto zmluvy a dodávateľ nie je oprávnený uplatniť voči objednávateľovi žiadne zmluvné a zákonné sankcie, zodpovednosť za škodu. |
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky alebo požiadaviek v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
Budúci Odberateľ: - Zriaďovateľ a organizácie v jeho pôsobnosti: Základná škola 2x, Materská škola 2x, Príspevková organizácia 2x |
Podmienky budúcej rámcovej zmluvy s víťazom verejného obstarávania (ďalej iba dodávateľ“): |
a) zmluva o poskytovaní verejných služieb budúcich odberateľov sa uzatvára na dobu 4 rokov, s obnovou hardvéru a poskytovanej služby po 2 rokoch; |
b) dodávateľ garantuje, že počas zmluvného obdobia nezvýši žiadnu cenu poskytovaných služieb, so súhlasom budúcich odberateľov však môže nahradiť poskytovanú službu inou službou v rovnakej, alebo vyššej kvalite; |
c) dodávateľ poskytne budúcich odberateľom pri začiatku zmluvného vzťahu ku každej službe s pravidelným plnením (tzv. program) mobilný telefón za zvýhodnených podmienok. Tieto zvýhodnené podmienky však nesmú byť horšie ako ich dodávateľ ponúka iným porovnateľným zákazníkom; |
d) všetky mobilné čísla, ktoré sú spojené s existujúcimi službami budúcich odberateľov zostanú zachované a budú zaradené do spoločnej skupiny vytvorenej z mobilných čísel všetkých budúcich odberateľov (virtuálna privátna sieť), pričom volania a zasielanie SMS/MMS medzi účastníkmi tejto skupiny budú bezplatné; |
e) dodávateľ sa zaväzuje, že pokiaľ bude u niektorého existujúceho mobilného čísla k dátumu uzatvorenia zmluvy trvať viazanosť od predchádzajúceho operátora, zabezpečí presun tohto čísla do spoločnej skupiny bezodplatne, najneskôr do doby ukončenia prvej viazanosti poskytovaných služieb, t.j. do 2 rokov. Dodávateľ vyvinie maximálne úsilie, aby sa táto doba skrátila na minimum. Za týmto účelom sa zaväzuje uhradiť prípadnú zmluvnú pokutu do výšky 150,- eur. Ďalšou podmienkou prechodu viazaných mobilných čísiel je, aby sa zosúladila ich viazanosť s ostatnými mobilnými číslami |
O všetkých skutočnostiach s presunom mobilného čísla iného operátora dodávateľ vopred informuje odberateľa; |
f) pre všetky mobilné čísla okrem kategórii P3 a P4 bude aktivovaný štandardný roaming spoplatnený podľa regulovaných cien EÚ; |
g) budúci odberateľ môže kedykoľvek počas zmluvného obdobia požiadať dodávateľa o nové mobilné číslo v danej kategórii, za rovnakých zmluvných podmienok ako boli stanovené na začiatku poskytovania služby. Pokiaľ k mobilnému číslu bude priradený paušál, alebo iné zvýhodnené podmienky, doba viazanosti nového čísla sa začne počítať dňom aktivácie služby; |
h) záručná lehota na dodané mobilné telefóny a dátové zariadenia bude najmenej 24 mesiacov; |
i) dodávateľ umožní budúcim odberateľom bezplatný prístup k prehľadu o celkovej spotrebe minút, SMS/MMS a dát s možnosťou detailného náhľadu a podrobný výpis hovorov; |
j) dodávateľ umožní budúcim odberateľom priebežnú aktiváciu a deaktiváciu doplnkových služieb vrátane dátových služieb, možnosť blokovať odchádzajúce hovory do zahraničia, hovory v roamingu, audiotexové hovory, a iné špeciálne spoplatnené služby prostredníctvom SMS; |
Všetky jednotkové ceny uvádzajú uchádzači bez DPH ako aj s príslušnou DPH. |
Celková doba platnosti požadovanej rámcovej zmluvy je 48 mesiacov, alebo do vyčerpania limitu 19 999,99 eur bez DPH, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Budúci odberateľ môže použiť priame rokovacie konanie a osloviť dodávateľa na pokračovanie Zmluvy o poskytovaní verejných služieb najviac do doby 48 mesiacov, pokiaľ by z dôvodu mimoriadnej udalosti, ktorú nespôsobil, mohlo dôjsť v dôsledku predčasného ukončenia Zmluvu o poskytovaní verejných služieb k škodám na majetku, alebo obmedzeniu jeho činnosti. Po uplynutí doby 48 mesiacov je budúci odberateľ povinný vyhlásiť nové verejné obstarávanie. |
Hardvérové ( HW ) požiadavky k poskytovaným službám pre budúcich odberateľov (platí pre 2-ročné obdobie): |
a) pre kategóriu č. P4: dátové zariadenie, ktoré má dotáciu od dodávateľa min. 100 eur s DPH,/ b) pre kategóriu č. P3: mobilný telefón, ktorý má dotáciu od dodávateľa min. 20 eur s DPH,/ c) pre kategóriu č. P2: mobilný telefón, ktorý má dotáciu od dodávateľa min. 50 eur s DPH,/ d) pre kategóriu č. P1: mobilný telefón, ktorý má dotáciu od dodávateľa min. 250 eur s DPH. |
Súčasní Operátori Obstarávateľa : - Telekom - kat. P1 - 4 ks; kat. P2 - 10 ks; kat. P3 - 5 ks; kat. P4 - 0 ks; / Orange - kat. P1 - 10 ks; kat. P2 - 10 ks; kat. P3 - 10 ks; kat. P4 - 1 ks; / O2 - kat. P1 - 2 ks; kat. P2 - 3 ks; kat. P3 - 1 ks; kat. P4 - 0 ks |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | e) dodávateľ sa zaväzuje, že pokiaľ bude u niektorého existujúceho mobilného čísla k dátumu uzatvorenia zmluvy trvať viazanosť od predchádzajúceho operátora, zabezpečí presun tohto čísla do spoločnej skupiny bezodplatne, najneskôr do doby ukončenia prvej viazanosti poskytovaných služieb, t.j. do 2 rokov. Dodávateľ vyvinie maximálne úsilie, aby sa táto doba skrátila na minimum. Za týmto účelom sa zaväzuje uhradiť prípadnú zmluvnú pokutu do výšky 150,- eur. Ďalšou podmienkou prechodu viazaných mobilných čísiel je, aby sa zosúladila ich viazanosť s ostatnými mobilnými číslami |
Navrhnutá hodnota | Dodávateľ nie je povinný znášať záväzok súvisiaci s prenosom viazaných telefónnych čísiel. |
prosíme o zosúladenie požiadavky so Všeobecným metodickým usmernením ÚVO zo dňa 26.1.2017, týkajúcim sa podmienky zaplatenia zmluvnej pokuty za verejného obstarávateľa, obstarávateľa úspešným uchádzačom pôvodnému dodávateľovi služieb ako prax pri zadávaní zákaziek na poskytovanie elektronických komunikačných služieb.
Novoveská 17/A, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
01.03.2017 08:00 — 28.02.2021 23:59
60,00 Kus
neuvedené
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.02.2017 09:09
22.02.2017 10:00
22.02.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.02.2017 06:00 - Vstupná ponuka | 23 998,80 | € | Cena s DPH |
22.02.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 198,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: