00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
45361142
PANDA - KOŠICE s.r.o.
Wurmova 6, Košice, 04023, SVK
Vykonávanie deratizácie a dezinsekcie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa
deratizácia, dezinsekcia, hlodavce
Služba
1. Vykonávanie deratizácie a dezinsekcie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytnutie deratizačných a dezinsekčných služieb podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. |
Predmetom zákazky je poskytovanie pravidelných deratizačných služieb s predpokladom 3x ročne v období 1 roka od 19.03.2017 do 18.03.2018. |
Predmetom zákazky je poskytovanie pravidelných dezinsekčných služieb s predpokladom 1x ročne alebo podľa potreby v období 1 roka od 19.03.2017 do 18.03.2018. |
Objednávateľ požaduje, aby boli deratizačné služby vykonávané prípravkami, ktoré podliehajú schváleniu CCHLP Bratislava (Centrum pre chemické látky a prípravky je národný kompetentný orgán Slovenskej republiky) a musia spĺňať všetky zdravotné a technické predpisy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Deratizácia proti hlodavcom / počet staničiek | ks | 120 | ||
2. Dezinsekcia postrekom proti (švábom, rusom, blchám, plošticiam a pod.) - podlahová plocha | m2 | 4100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Deratizácia proti hlodavcom - bude vykonávaná | 3x ročne, kde 1 zásah = 40 staničiek |
1. Deratizácia proti hlodavcom - bude vykonávaná | - v budovách verejného obstarávateľa (sklady, kuchyne, šatne, kanalizačné systémy, chodby a pod.) - vo vonkajších priestoroch verejného obstarávateľa s možným výskytom hlodavcov |
1. Deratizácia proti hlodavcom | Nástraha musí mať 100g, musí byť priemyselne vyrobená, obsahovať látku Bitrex, je vode odolná, pôsobí už pri jednorázovom použití |
1. Deratizácia proti hlodavcom | je schválená Centrom pre chemické látky a to aj pre použitie v komunálnej sfére. |
2. Dezinsekcia postrekom | - v budovách verejného obstarávateľa (sklady, kuchyne, šatne, chodby a pod.) |
2. Dezinsekcia postrekom | Postrek musí byť určený pre zásahy proti hmyzu v domácnostiach, zdravotníckych zariadeniach, potravinárskych prevádzkach, spoločenských zariadeniach a pod. |
2. Dezinsekcia postrekom | Postrek musí byť s dlhodobým účinkom, bez zápachu a nezanechávať škvrny |
Dodávateľ musí byť vlastníkom certifikátov EN ISO 9001:2008, OHSAS 18001:2007, EN ISO 14001:2004 |
Názov |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude potvrdená telefonicky najneskôr do 24 hod. pred dňom požadovanej doby dodania. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 8:00 do 14.00 hod. do 24 hodín od potvrdenia telefonickej alebo emailovej objednávky zo strany obstarávateľa. |
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Podkladom pre úhradu ceny za vykonané práce bude preberací protokol. V tomto protokole budú vyšpecifikované vykonané práce a náklady na ich realizáciu, ktoré zhotoviteľ vykoná a objednávateľ prevezme. |
Faktúra za vykonané práce musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu a jej prílohou bude preberací protokol potvrdený objednávateľom. |
Fakturácia bude prebiehať po každom deratizačnom, resp. dezinsekčnom zásahu, faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu a jej prílohou bude čitateľný preberací protokol potvrdený obidvoma zmluvnými stranami. |
Zmluva je uzavretá na dobu určitú v termíne od 19.03.2017 do 18.03.2018 alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. dohodli, že Rámcová dohoda platí na obdobie od 19.03.2017 do 18.03.2018. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná realizácia zazmluvnenej služby alebo ukončenie Rámcovej dohody dňom 18.03.2018. |
Nástrahy musia spĺňať predpisy o chemických látkach a toxických látkach a zmesí. |
Všetky asanačné hygienické zásahy musia byť vykonávané odborne spôsobilými pracovníkmi. |
Urgentné asanačné hygienické zásahy musia byť vykonané do 24 hodín od ich nahlásenia uchádzačovi. |
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač zabezpečil likvidáciu odpadu vznikajúceho z vykonávania služieb, ktoré sú predmetom zákazky v súlade s platnou legislatívou SR. |
Cena za poskytnutie služby bude fakturovaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb. |
Pravidelná dezinsekcia a deratizácia všetkých priestorov v zmysle Vyhlášky MZ SR č.259/2008. Dodávateľ je povinný dodržiavať ustanovenia zákona č. 355/2007 o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH a jednotková cena s DPH. |
Dodávateľ musí byť vlastníkom certifikátov EN ISO 9001:2008, OHSAS 18001:2007, EN ISO 14001:2004, ktoré objednávateľovi doručí do 3. pracovných dní. |
Pri všetkých dodávaných službách musia byť dodržané technické a kvalitatívne charakteristiky stanovené v zmysle platných zákonov o ochrane zdravia ľudí a životného prostredia schválené MZ SR. Práce musia byť vykonané tak, aby bola zabezpečená a zachovaná zdravotná nezávadnosť. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi. |
V cene za službu sú zahrnuté všetky náklady bezprostredne súvisiace so službou (materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava, poradenská služba, kontrola vykonaného zásahu do 14 dní, ....). |
Požaduje sa kontrola priestorov po zásahu do 14 dní (účinnosť zásahu) v prípade deratizačných prác. |
Realizácia služby, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä: |
a) nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom, |
b) úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné nekvalitné realizovanie služby v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača už aspoň raz písomne upozornil), |
c) omeškanie úspešného uchádzača s realizáciou služby o viac ako 2 pracovné dni. |
Floriánska 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 komplet - v zmysle bodu III. obj. formulára
804,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.02.2017 09:40
17.02.2017 10:00
17.02.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.02.2017 11:59 - Vstupná ponuka | 804,00 | € | Cena s DPH |
14.02.2017 09:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 780,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: