00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Tlačiarenské služby - tlač bulletinu a publikácie
tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače, bulletin, publikácia
Služba
1. Tlačiarenské služby - tlač bulletinu a publikácie
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač bulletinu a publikácie vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Bulletin (2 x tlač po 300 ks) | ks | 600 | ||
2. Publikácia (2 x tlač po 100 ks) | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Bulletin | |
1.1. formát | A5 |
1.2. počet strán | 8 - 12 |
1.3. obálka - farebnosť | 4+4 |
1.4. obálka - papier | 130 g OLIN SMOOTH FSC |
1.5. vnútro - farebnosť | 4+4 |
1.6. vnútro - papier | 130 g OLIN SMOOTH FSC |
1.7. väzba | V1 |
1.8. predpokladaný termín plnenia | najneskôr 24.02.2017 |
2. Publikácia | |
2.1. formát | A5 |
2.2. počet strán | 50 - 70 |
2.3. obálka - farebnosť | 4+0 |
2.4. obálka - papier | papier Artic Volume White 300 g, FSC papier |
2.5. obálka - povrchová úprava | 1+0 matné lamino |
2.6. vnútro - farebnosť | 4+4 |
2.7. vnútro - papier | papier Artic Volume White 130 g |
2.8. väzba | V2 |
2.9. predpokladaný termín plnenia | najneskôr 13.04.2017 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. doklad preukazujúci, že dodávateľ je držiteľom certifikátu FSC. |
1.1.1. Ak dodávateľ nie je držiteľom certifikátu FSC, ale pri plnení zmluvy (tlač predmetu zákazky) využije kapacity inej osoby (jeho subdodávateľa), dodávateľ musí originálmi alebo overenými dokladmi preukázať, že s osobou, ktorá zabezpečí tlač predmetu zákazky v rámci spracovateľského reťazca FSC, má dodávateľ uzavretú písomnú zmluvu s touto osobou (jeho subdodávateľom), táto osoba (jeho subdodávateľ) je držiteľom certifikátu FSC a |
1.1.1. že dodávateľ je schopný pri dodaní vytlačeného predmetu zákazky predložiť objednávateľovi doklady preukazujúce, že výrobok je certifikovaný FSC (napr. faktúra a dodací list s FSC autorizovaným číselným kódom certifikovaného dodávateľa - jeho subdodávateľa alebo iným vyhovujúcim spôsobom). |
1.2. doklad preukazujúci, že dodávateľ je držiteľom certifikátu ISO 9001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému manažérstva kvality vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality pri tlači predmetu zákazky, ktorými preukáže, že dodávateľom navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. |
1.2.1. Ak dodávateľ pri plnení zmluvy (tlač predmetu zákazky) využite kapacity inej osoby (jeho subdodávateľa), dodávateľ musí originálmi alebo overenými dokladmi preukázať, že s osobou, ktorá zabezpečí tlač predmetu zákazky, má dodávateľ uzavretú písomnú zmluvu s touto osobou (jeho subdodávateľom), táto osoba (jeho subdodávateľ) je držiteľom certifikátu ISO 9001 pre tlačiarenské služby alebo iných dôkazov o zabezpečení splnenia požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality pri tlačiarenských službách vyplývajúce z normy ISO 9001. |
1.3. doklad preukazujúci, že dodávateľ je držiteľom certifikátu ISO 14001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva pri tlači predmetu zákazky, ktorými preukáže, že dodávateľom navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam v rámci príslušnej normy environmentálneho manažérstva. |
1.3.1. Ak dodávateľ pri plnení zmluvy (tlač predmetu zákazky) využije kapacity inej osoby (jeho subdodávateľa), dodávateľ musí originálmi alebo overenými dokladmi preukázať, že s osobou, ktorá zabezpečí tlač predmetu zákazky, má dodávateľ uzavretú písomnú zmluvu s touto osobou (jeho subdodávateľom), táto osoba (jeho subdodávateľ) je držiteľom certifikátu ISO 14001 pre tlačiarenské služby alebo iných dôkazov o zabezpečení splnenia požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva pri tlačiarenských službách vyplývajúce z normy ISO 14001. |
1.4. rozpis jednotkových cien pre každú položku s DPH aj bez DPH zaokrúhlených maximálne na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.5. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
6. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. Dodávateľ je povinný pred realizáciou plnenia predložiť objednávateľovi vizualizáciu na odsúhlasenie. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky , v ktorej bude uvedený požadovaný termín a presné miesto dodania (2. poschodie v sídle objednávateľa v budove bez výťahu). |
8. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. Za doručenie sa považuje odposlanie objednávky poštou, resp. e-mailom, alebo resp. inými komunikačnými kanálmi. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje: |
9.1. zabaliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia. |
9.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
3
1,00 súbor
2 358,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.02.2017 11:30
15.02.2017 11:45
15.02.2017 12:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.02.2017 13:18 - Vstupná ponuka | 2 358,00 | € | Cena s DPH |
15.02.2017 11:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: