00165182
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Nám. SNP 33, Bratislava, 81331, SVK
35712201
NOVART, s.r.o.
Vavilovova 22, Bratislava, 85101, SVK
Zabezpečenie komplexných služieb súvisiacich s tlačou a distribúciou poukazov s ochrannými prvkami.
tlač
Služba
1. Zabezpečenie komplexných služieb súvisiacich s tlačou a distribúciou poukazov s ochrannými prvkami.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie komplexných služieb súvisiacich s tlačou a distribúciou poukazov s ochrannými prvkami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Poukaz s ochrannými prvkami na rok 2017 | hárok | 730 000 | ||
2. Distribúcia po celom území SR | miesto dodania | 2 900 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Formát | 210x200 mm |
1.1 Počet kupónov formátu 70x105 mm na hárku A4 | 4 ks na hárok |
1.2 Potlač | 5+2/ CMYK + 5. ochranná farba IC |
1.3 Potlač – ochranný prvok | Špeciálna 5 . farba so schopnosťou reakcie v infračervenom spektre |
1.4 Papier | 90gsm bezdrevný nenatieraný papier biely s vodoznakom |
1.5 Špeciálna charakteristika papiera - ochranné prvky | Obsahujúci dvojtónový vodoznakchemická ochrana = schopný reakcie na kyseliny a organické rozpúšťadlaObsahujúci ochranné UV vlákna dĺžky 5 mm žlté a modré |
1.6 ochranný prvok | "2D/3D" metalický holografický pásik šírky 3 mm obsahujúci nápis podľa zadania objednávateľa, aplikovaný na každý kupón po celej výške kupónu |
1.7 Ďalšie spracovanie | Reliéfna razba/slepotlač a vytvorenie raznice v nominálnej hodnote poukazu, orez na formát, perforácia |
1.8 Personalizácia z dodanej databázy | Názov a adresa školy, meno a priezvisko žiaka, trieda vrátane tlače čiarových kódov. |
2 Distribúcia | Na miesta dodania v počte cca 2 900 v rámci územia SR. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesta dodania v rámci celého územia SR. |
2. Požaduje sa dodať nový, nepoškodený, nepoužívaný tovar a materiál zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa |
3. Požaduje sa do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy dodať predmet zákazky podľa technickej špecifikácie a v súlade so vzorom, ktorý tvorí súčasť dokumentácie súťaže. Text na výtlačok určí objednávateľ do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
4. Predmet plnenia musí spĺňať technické a úžitkové parametre a vlastnosti. |
5. Predmet plnenia bude odovzdaný do používania na základe odovzdávacieho a preberacieho protokolu. |
6. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry musí byť aj doklad o odovzdaní predmetu plnenia do užívania. |
7. Jednotkové ceny a celková cena musia byť stanovené v súlade so zák. č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a Vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
8. Jednotkové ceny a celková cena musia zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu plnenia, vrátane dopravy, montáže, inštalácie, konfigurácie, nastavenia, revízie, zaškolenia a technickej dokumentácie. |
9. Dodávateľ doručí objednávateľovi (elektronicky alebo poštou) do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
9.1. vzorku výtlačku predmetu zákazky (1 ks) preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností a materiálu, ktoré dodávateľ použije na splnenie predmetu plnenia, |
9.2. kontaktné údaje osoby zodpovednej za plnenie zmluvy. |
10. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 10.1) až 10.3) a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či: |
10.1. predložené doklady preukazujú splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností zariadení a materiálu požadovaných objednávateľom - dodávateľ môže začať s plnením zmluvy, alebo |
10.2. predložené doklady nepreukazujú splnenie požiadavky na technickú spôsobilosť dodávateľa alebo splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností zariadení a materiálu požadovaných objednávateľom a |
10.3. objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie - ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie požiadaviek objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
11. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v rámci kontroly procesu verejného obstarávania zákazky, na základe ktorej došlo k uzavretiu zmluvy, bolo konštatované porušenie zákona. |
12. Nesplnenie niektorého z bodov zmluvy bude považované za porušenie zmluvných podmienok a bude dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
13. Uvedené podmienky plnenia zmluvy majú prednosť pred obchodnými a dodacími podmienkami a cenníkmi |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie SNP č.33, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
28.04.2017 12:00
732 900,00 hárok, miesto
80 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.02.2017 09:26
17.02.2017 11:00
17.02.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.02.2017 09:47 - Vstupná ponuka | 79 999,56 | € | Cena s DPH |
17.02.2017 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 78 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: