35540648
Základná škola Nám. L. Novomeského 2, Košice
Nám. L. Novomeského 2, Košice, 04001, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
Stravné lístky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo stravných lístkov | ks | 2500 | ||
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 3,40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravný lístok obsahuje | rok platnosti stravného lístka |
Stravný lístok | papierová forma |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na požadované miesto určenia. |
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať osobne, poštou alebo prostredníctvom e-mailu. |
Celková cena za stravný lístok je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravného lístka v eurách a výškou provízie v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest. |
Celková cena stravných lístkov bez provízie v € - je celková nominálna hodnota všetkých stravných lístkov, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CCSLBP = 3,40 € × 2500 ks= 8500 €) |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Výška provízie v eurách bez DPH (VP) sa stanoví na základe nasledujúceho vzorca: VP = (8500 € × VP%) : 100 |
20 % DPH z VP (VPDPH) sa stanoví na základe nasledujúceho vzorca: VPDPH = (VP × 20) : 100 |
Výška provízie v eurách vrátane DPH (VP€) sa stanoví na základe nasledujúceho vzorca: VP€ = VP + VPDPH |
Celková cena na úhradu za dodané stravné lístky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných lístkov a celkovej ceny za stravný lístok, vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v eurách bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a uskutoční sa sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných lístkov sú započítané do provízie dodávateľa. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri poskytovaní služby sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané. |
Predmet zmluvy: Dodávateľ vyhlasuje, že je: |
Spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania sú súvisiace služby v plnom rozsahu zodpovedajúce predmetu zákazky a je spoločnosťou, ktorá je oprávnená v zmysle platných predpisov, zákona o verejnom obstarávaní a podľa OPET-u uzavrieť Zmluvu na uvedený predmet zákazky. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Doba platnosti stravných lístkov | pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | podľa potreby |
Nám. L. Novomeského 2, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
27.02.2017 14:32 — 31.12.2018 00:00
1,00 ks
8 602,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.02.2017 14:37
15.02.2017 14:35
15.02.2017 14:50
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.02.2017 14:39 - Vstupná ponuka | 8 602,00 | € | Cena s DPH |
10.02.2017 14:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: