00311014
Obec Radošina
Školská 416, Radošina, 95605, SVK
45423237
JRK Waste Management s. r. o.
Grosslingova 17, Bratislava, 811 09, SVK
Kompostéry
kompostéry, kompostovacie koše, doprava
Tovar, Služba
1. Kompostéry
|
|
---|---|
Funkcia |
Spracovanie biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad na kompost |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet záhradných kompostérov | ks | 500 | ||
objem záhradného kompostéra | l | 800 | 900 | |
Životnosť záhradných kompostérov | rok | 10 | ||
Záruka na záhradné kompostéry | rok | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba záhradného kompostéra | čierna alebo zelená |
Tvar záhradného kompostéra | šesťuholník |
Materiál záhradného kompostéra | plast |
Veko záhradného kompostéra na pántoch | nie |
Poistka proti samovoľnému otvoreniu veka záhradného kompostéra | nie |
Regulácia prívodu vzduchu kompostéra | nie |
Vyberanie kompostu zo všetkých strán záhradného kompostéra | nie |
Prevzdušňovacie otvory na každej strane záhradného kompostéra | áno |
Záhradné kompostéry bez dna | áno |
Jednoduchá montáž a demontáž bez použitia náradia | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Pri nedodaní predmetu zmluvy v stanovenej lehote bude objednávateľ účtovať penále vo výške 0,05 % zo zmluvnej ceny s DPH za každý deň omeškania. |
Objednávateľ do 3 pracovných dní oznámi Dodávateľovi zodpovednú osobu za plnenie predmetu zmluvy a za jeho prevzatie(kontaktné údaje - telefón a e-mail). |
1. Dodávateľ doručí objednávateľovi poštou alebo osobne: |
a) do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy obchodnú značku a typ kompostéra |
b) do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za odovzdanie tovaru, ktorý je predmetom zmluvy |
c) do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie technických špecifikácií a technických vlastností kompostéra podľa požiadaviek Objednávateľa, vrátane certifikátu kvality kompostéru |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 1 písm. c) a do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných objednávateľom a dodávateľ môže dodať tovar |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na predloženie dokladu - potvrdenie od výrobcu za účelom preukázania splnenia požiadaviek objednávateľ na technickú špecifikáciu a vlastnosti |
b1) v prípade, ak dodávateľ nedoručí objednávateľovi požadovaný doklad v stanovenej lehote vo výzve, objednávateľ to považuje za podstatné porušenie zmluvy a odstúpi od zmluvy |
b2) v prípade, ak ani po doplnení predložené doklady nepreukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných objednávateľom, objednávateľ to považuje za podstatné porušenie zmluvy a odstúpi od zmluvy |
3. Dodávateľ je povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa dodanie jednotlivých zariadení na miesto plnenia min 3 pracovné dni pred odovzdaním tovaru. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy zloží na účet objednávateľa finančnú výkonovú zábezpeku vo výške 2.000,- EUR (ďalej len ako výkonová zábezpeka, pre prípad, že dodávateľ nebude plniť svoje povinnosti podľa tejto Zmluvy a objednávateľovi voči nemu vznikne pohľadávka. Nezloženie výkonovej zábezpeky v požadovanej lehote a v požadovanej výške zakladá na strane objednávateľa okamžité právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez nároku dodávateľa na akékoľvek odškodné. |
4. Objednávateľ je oprávnený použiť Výkonovú zábezpeku alebo jej časť v prípade, ak: |
a) Dodávateľ poruší niektorú svoju povinnosť uhradiť peňažné záväzky vrátane zmluvných pokút vyplývajúcich zo Zmluvy |
b) pre prípad neuspokojenia akejkoľvek pohľadávky objednávateľa vyplývajúcej zo Zmluvy |
V prípade použitia Výkonovej zábezpeky alebo jej časti objednávateľom bude dodávateľ bez zbytočného odkladu povinný doplniť Výkonovú zábezpeku do plnej výšky 2.000,- EUR, a to najneskôr do 3 dní od doručenia výzvy Objednávateľa na jej doplnenie. V prípade, ak dodávateľ nedoplní na účet objednávateľa výkonovú zábezpeku v požadovanej výške, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu v sume 100,- EUR za každý deň omeškania so splnením tejto povinnosti, maximálne do výšky 50 % z Výkonovej zábezpeky. |
Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť na účet dodávateľa Výkonovú zábezpeku najneskôr do 30 kalendárnych dní od podpisu preberajúceho protokolu k predmetu kúpy. Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľovi neprináležia úroky z výkonovej zábezpeky. |
Dodávateľovi vznikne právo na fakturáciu dňom nasledujúcim po dni odovzdania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe protokolu o prevzatí predmetu zmluvy potvrdeného Objednávateľom. |
Dodacia lehota do 14 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. |
Predávajúci predloží do troch pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy doklad podľa § 32 ods, 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení zákona č.438/2015 Z. z.. Ak tak dodávateľ neurobí, objednávateľ bude oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Školská 416, Radošina, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
15.03.2017 17:00
500,00 ks
20 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.02.2017 10:49
17.02.2017 10:00
17.02.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.02.2017 15:28 - Vstupná ponuka | 20 000,00 | € | Cena s DPH |
16.02.2017 11:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 999,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: