50349287
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Štefániková 15, Bratislava, 81105, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
Elektronické stravné karty, zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov
Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom. |
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky je vo výške 4,00 eur a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 4,00 | ||
Indikatívny počet stravných jednotiek na jednu stravnú kartu | počet pracovných dní | 206 | ||
Indikatívny počet stravných kariet | ks | 238 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Stravná karta obsahuje | názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty, platnosť minimálne po dobu trvania zmluvy t. j. do 31.12. 2017 |
Stravná karta | umožňuje umiestnenie loga zadávateľa |
Stravná karta | umožňuje bezkontaktné použitie |
Stravná karta | umožňuje prepojenie s dochádzkovým systémom |
Názov |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa, a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: - vydania, re-vydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, - priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, vedenia zamestnaneckých účtov k stravným kartám, - všetkých súvisiacich transakčných nákladov, - komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.) |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotky sú započítané do provízie dodávateľa. |
Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom alebo % zľavou z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. Výška provízie sa určí na 2 desatinné miesta. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží zoznam stravovacích zariadení na území mesta Bratislava, ktoré akceptujú stravnú kartu dodávateľa, z toho osobitne uvedie min. 5 prevádzok (akceptačných miest dodávateľa na území mesta Bratislava), ktoré poskytujú stravovanie formou obedového menu a sú vzdialené do 1 km od sídla objednávateľa. |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží rozpis výpočtu provízie, resp. zľavy. |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží certifikát kvality ISO 9001 alebo iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality, ktorými dodávateľ preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. |
Dodávateľ zabezpečí akceptáciu stravných kariet vo všetkých vyžiadaných stravovacích zariadeniach v okolí hlavného miesta plnenia objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám do 1 hodiny od prijatia záväznej objednávky. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 31.12.2017. |
Ide o postup zadávania zákazky s nízkou hodnotou podľa prílohy č. 1 k zákonu č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Nakoľko sa jedná o zákazku s nízkou hodnotou a test bežnej dostupnosti jednoznačne vyhodnotil predmet zákazky ako bežne dostupný na trhu, verejný obstarávateľ sa rozhodol v záujme posilnenia transparentnosti, hospodárnosti a širšej hospodárskej súťaže zadať zákazku prísnejším postupom, a to s využitím elektronického trhoviska. |
V prípade budúceho spolufinancovania predmetu zákazky z prostriedkov Európskej Únie sa dodávateľ zaväzuje strpieť výkon kontroly, auditu podľa podmienok upravených v zmluve o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Štefánikova 15, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
10,00 mesiac
196 020,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.02.2017 15:14
16.02.2017 13:00
16.02.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.02.2017 15:23 - Vstupná ponuka | 196 020,00 | € | Cena s DPH |
16.02.2017 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 196 015,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: