Z20175788
OF-118187
zrušená
00365327
Univerzitná nemocnica Martin
Kollárova 2, Martin, 03659, SVK
Dodávka elektrickej energie vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberných miest odberateľa, zabezpečenie dodávky vrátane distribučných služieb a prevzatie zodpovednosti za odchýlku formou združenej dodávky na zmluvné obdobie od 01.03.2017 do 30.06.2017 - 4 mesiace
Elektrická energia, Elektrina
Tovar, Služba
1. Dodávka elektrickej energie vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberných miest odberateľa, zabezpečenie dodávky vrátane distribučných služieb a prevzatie zodpovednosti za odchýlku formou združenej dodávky na zmluvné obdobie od 01.03.2017 do 30.06.2017 - 4 mesiace
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je združená dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečením distribúcie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade |
s platnými právnymi predpismi SR. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný rozsah spotreby elektrickej energie za OM na obdobie od 01.03.2017 00:00 hod. do 30.06.2017 24:00 hod. - štyri mesiace, vrátane distribúcie a služieb spojené s dodávkou | MWh | 1498 | ||
- tarifné pásmo 1 T Normál | MWh | 36 | ||
- tarifné pásmo 2 T Normál VT | MWh | 39 | ||
- tarifné pásmo 2 T normál NT | MWh | 15 | ||
- tarifné pásmo 3 T Normlál VT | MWh | 831 | ||
- tarifné pásmo 3 T Normlál NT | MWh | 267 | ||
- tarifné pásmo 3 T Normlál WT | MWh | 310 | ||
Rezervovaná kapacita mesačne | kW | 980 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Odberné miesto (OM) | 9630598 |
1. EIC kód | 24ZSS9630598001T |
1. Napäťová hladina | VN |
2. Odberné miesto (OM) | 6308514 |
2. EIC kód | 24ZSS6308514000E |
2. Napäťová hladina | NN |
3. Odberné miesto (OM) | 6308515 |
3. EIS kód | 24ZSS63085150009 |
3. Napäťová hladina | NN |
Vyúčtovacie obdobie pre každé odberné miesto somostatne | kalendárny mesiac |
Produkt | 1 T Normál, 2 T Normál VT, 2 T Normál NT, 3 T Normál VT, 3 T Normál NT, 3 T normál WT |
Názov |
1. Združená dodávka elektrickej energie na zmluvné obdobie od 01.03.2017 do 30.06.2017 - 4 mesiace. |
5. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržiavanie platných právnych predpisov. |
3. Dodávateľ zabezpečí všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa distribúciu elektrickej energie a služby spojené s jej dodávkou. |
2. Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa. |
7. Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby elektrickej energie. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru vrátane ceny za silovú energiu a taktiež ceny za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, straty, spotrebnej dane, poplatkov za výkon, odvod do NJF a ostatné položky |
vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS a platného v čase predloženia ponuky. |
9. Požaduje sa predložiť presnú špecifikáciu celkovej zmluvnej ceny na všetky jednotlivé položky. |
10. DPH si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
11. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako aj prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektrickej energie. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervovanú kapacitu pre OM odberateľa a v prípade žiadosti odberateľa ju upraviť bez sankcií a poplatkov. |
14. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje. |
15. Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
16. Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej a plynulej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa. Akékoľvek prerušenie dodávky v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EU v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy. |
17. Vyúčtovanie dodanej elektrickej energie bude uskutočňované formou faktúry, ktorú dodávateľ vystaví do 10 pracovných dní po dni zdaniteľného plnenia na základe príslušného odpočtu stavov fakturačného merania. |
18. Vystavovanie faktúr bude realizované na základe mesačného odpočtu stavov meradla mesačne. |
19. Splatnosť faktúr je min. 30 dní od dátumu jej vystavenia. Faktúra má náležitosti daňového dokladu. |
20. Dodávateľ nie je oprávnený požadovať od odberateľa zálohové platby |
21. Okrem faktúry v tlačenej podobe doručenej do sídla odberateľa doručí túto faktúru odberateľovi aj v elektronickej forme ako súbor v textovo čitateľnej podobe. |
22. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
POZOR!!! Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
22.1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), 2. časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
22.2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
22.3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom: |
a) zo strany Úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa § 182 ods.3 písm. c) bod 3. zákona o VO uložený dodávateľovi zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu 3 rokov, ak došlo k odstúpeniu od zmluvy zo strany verejného obstarávateľa z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa, |
b) zo strany Úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa § 182 ods.3 písm. e) zákona o VO uložená dodávateľovi pokuta do 5 000 EUR, ak pri využívaní elektronického trhoviska dodávateľ porušil obchodné podmienky elektronického trhoviska. |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
- najneskôr do 7 dní od uzatvorenia zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- požaduje sa predložiť v uzatvorenej obálke označenej heslom: "Súťaž: Dodávka elektrickej energie vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberných miest odberateľa.." |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- e-mail kontaktnej osoby. |
3. Vyplnenú a dodávateľom podpísanú prílohu "Kalkulácia ceny" s uvedením jednotkových cien aj celkovej ceny, ktorá bude súčasťou uzatvorenej zmluvy. |
4. Vyplnenú a dodávateľom podpísanú prílohu "Kalkulácia celkovej ceny" s uvedením aj aktuálnej ceny za distribučné služby, ktorá bude účasťou uzatvorenej zmluvy. |
5. Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
6. Čestné vyhlásenie uchádzača o uzatvorení rámcovej distribučnej zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Stredoslovenského regiónu, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača a pečiatkou uchádzača. |
7. Čestné vyhlásenie o pridelení EIC kódu a čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača a s pečiatkou uchádzača. |
---------------------------------------------------------------------------------------- |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky, objednávateľom požadované technické vlastnosti uvedené v časti 1.3 OF a ostatné osobitné požiadavky. |
POZOR!!! nesplnenie ktorejkoľvek OSOBITNEJ POŽIADAVKY na plnenie a tech. vlastností bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), 2.časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom: |
a) zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa § 182 ods. 3 písm. c) bod 3. zákona o VO uložený dodávateľovi zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu 3 rokov, ak došlo k odstúpeniu od zmluvy zo strany verejného obstarávateľa z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa, |
b) zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa § 182 ods. 3 písm. e) zákona o VO uložená dodávateľovi pokuta do 5 000 eur, ak pri využívaní elektronického trhoviska dodávateľ porušil obchodné podmienky elektronického trhoviska. |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu: |
1. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
2. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 1. tejto časti OF. |
3. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú a na zmluvné obdobie od 01.03.2017 do 30.06.2017 - 4 mesiace. |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za odberateľa je oprávnený vydať len štatutárny orgán. |
Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatná. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Kollárova 2, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
01.03.2017 00:00 — 30.06.2017 23:59
1,00 celok
131 349,52
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.02.2017 08:46
14.02.2017 10:00
14.02.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: