17335795
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK
17323100
Askin & Co., spol. s r.o.
Martinská 31, Bratislava, 821 05, SVK
Tvrdá prednokomorová umelá vnútroočná šošovka z PMMA materiálu, afakická, jednokusová, monofokálna, s uchytením na dúhovku Iris Claw
šošovka, vnútroočná šošovka
Tovar, Služba
1. Tvrdá prednokomorová umelá vnútroočná šošovka z PMMA materiálu, afakická, jednokusová, monofokálna, s uchytením na dúhovku Iris Claw
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
veľkosť optiky | mm | 5,0 | ||
dioptrický rozsah - celé dioptrie | D | +2,0 | +30,0 | |
dioptrický rozsah - pol dioptrie | D | +14,5 | +24,5 | |
celková dĺžka | mm | 8,5 | ||
priemer tela šošovky | mm | 5,4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
typ optiky | bi- konvexná |
haptiky | uchytenie na dúhovku |
materiál | PMMA |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny s DPH a bez DPH a celkovej ceny s DPH a bez DPH - do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Požadujeme predložiť prospektový materiál, ktorý musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v tomto OF. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky, objednávateľom požadované požiadavky. |
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Doba použiteľnosti minimálne predmetu zákazky minimálne 6 mesiacov odo dňa dodania. |
Požadujeme do 5 dní predložiť doklady k riadnemu užívaniu predmetu zákazky (certifikáty, doklady o zhode, potvrdenie ŠÚKL (výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok), resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenia. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, obdobie 12 mesiacov. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne – cca 2-3x mesačne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho, pričom množstvá odobratého tovaru si určí kupujúci. Splatnosť faktúry min. 30 dní. |
V objednávkach bude uvedený požadovaný tovaru, množstvo, termín a miesto dodania. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 48 hod. od vystavenia telefonickej resp. mailovej objednávky. Dodávky tovaru budú realizované v čase od 7.00 hod. do 14.00 hod. |
Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. |
Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
12
10,00 ks
2 148,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.02.2017 08:38
14.02.2017 14:00
14.02.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.02.2017 16:17 - Vstupná ponuka | 2 147,50 | € | Cena bez DPH |
14.02.2017 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 146,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: