00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
43959954
KORAKO plus, s. r. o.
Bielická 369, Partizánske, 95804, SVK
Osobné Ochranné Pracovné Prostriedky a Odevy
Ochranné pracovné prostriedky,obuv, nohavice,košele,plášť dlhý, montérkova súprava,čižmy,zástera gumená,tričko
Tovar, Služba
1. Osobné Ochranné Pracovné Prostriedky a Odevy
|
|
---|---|
Funkcia |
Osobné Ochranné Pracovné Prostriedky a Odevy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Košeľa dámska krátky rukáv, biela, 100% BA | ks | 1 | ||
Košeľa pánska krátky rukáv, biela. 100% BA | ks | 1 | ||
Nohavice dámske, biele, zadný diel guma+pútka, 100% BA, 200g | ks | 1 | ||
Nohavice pánske, biele. zadný diel guma+pútka, 100% BA, 200g | ks | 1 | ||
Plášť dámsky dlhý rukáv, biely, 100% BA, 240g | ks | 1 | ||
Plášť pánsky dlhý rukáv, biely, 100% BA, 240g | ks | 1 | ||
Čižmy gumenné biele | pár | 1 | ||
Šľapky dámske, ortopedické, v celokoženom vyhotovení. Zvršok dvojprackový kožený, otvorená špica, bez zadného pásika, biele (obrazová príloha) | pár | 1 | ||
Šľapky pánske, ortopedické, v celokoženom vyhotovení. Zvršok dvojprackový kožený, otvorená špica, bez zadného pásika, biele (obrazová príloha) | pár | 1 | ||
Dámske sandále zdravotné, zvršok kožený, s ortopedickou stielkou, s plnou špicou, perforované, s polohovateľným pásikom okolo päty, biele (obrazová príloha) | pár | 1 | ||
Dámske sandále zdravotné, zvršok kožený, s ortopedickou stielkou, s plnou špicou, neperforované, s polohovateľným pásikom okolo päty, biele (obrazová príloha) | pár | 1 | ||
Pánske sandále zdravotné,zvršok kožený, s ortopedickou stielkou, otvorená špica, so zadným pásikom,perforované (obrazová príloha) | pár | 1 | ||
Montérková súprava dvojdielna, modrá, 100% BA | ks | 1 | ||
Vesta fleecová, farba biela,strih: klasická vesta s golierikom a 2 vreckami, zapínanie na zips, materiál 100 % polyester, fleec min.260 g/m2 | ks | 1 | ||
Zástera gumená dlhá | ks | 1 | ||
Zástera gumotextilná dlhá | ks | 1 | ||
Tričko 190 g, biele, 100% BA | ks | 1 |
Názov |
* Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením ,odvozom prázdnych obalov a všetky ďalšie možné náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia |
* Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky podľa vlastných prevádzkových potrieb. |
* Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky. |
* Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do sídla objednávateľa alebo na miesto určené v objednávke. |
* Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov pred prvou dodávkou. |
* Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať podľa presného harmonogramu zaslaného objednávateľom. |
* Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 5 dní (120 hodín) od doručenia objednávky. |
* Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry. |
* Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku. |
* Fakturácia bude realizovaná na základe objednávok skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb. |
* Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu. |
* Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky. |
* Splatnosť faktúry 14 dní |
* Objednávateľ požaduje dostať s tovarom certifikáty kvality |
* Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
* Za predmet reklamácie sa môžu považovať poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov. |
* Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
* Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
* Objednávateľ požaduje možnosť výmeny pri nevyhovujúcich veľkostiach |
Názov | Upresnenie |
Farebné prevedenie OOPP | neakceptujeme žiadne iné farebné prevedenia ani kombinácie OOPP ako je uvedené v špecifikácii. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
20.02.2017 13:14
1,00 cena celkom
190,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.02.2017 13:20
10.02.2017 13:30
10.02.2017 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.02.2017 19:12 - Vstupná ponuka | 190,00 | € | Cena s DPH |
10.02.2017 13:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 186,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: