17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
48146676
Siemens Healthcare s. r. o.
Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK
Dodávka a inštalácia CD robota
CD robot, vypaľovanie a potlač CD a DVD médií, DICOM štandard, RTG
Tovar, Služba
1. Dodávka a inštalácia CD robota
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie na potlač a vypaľovanie CD a DVD médií dátami v DICOM štandarde z PACSu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
CD robot pre vypaľovanie a potlač CD a DVD | ks | 1 | ||
Počet CD/DVD mechaník | ks | 1 | ||
Rýchlosť napaľovania a potlače CD - rýchly režim | ks/hod | 15 | ||
Rýchlosť napaľovania a potlače DVD - rýchly režim | ks/hod | 8 | ||
Kapacita zásobníka | ks | 50 | ||
Stohovací režim | ks | 50 | ||
Rýchlosť tlače - rýchly režim | ks/hod | 60 | ||
Rýchlosť tlače - kvalitný režim | ks/hod | 40 | ||
Napájanie | V/Hz | 230/50 | ||
Akustický tlak počas prevádzky | dB (A) | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požiadavky na dodávku a inštaláciu CD robota: | Inštalácia zariadenia vrátane všetkého potrebného SW |
- | Požaduje sa spolupráca so serverom PACS, ktorý spolupracuje s platformou SYNGO.PLAZA VA20DHF6 (od firmy Siemens Healthcare s.r.o.) v štandarde DICOM. |
- | Súčasť dodávky sa požaduje SW umožňujúci spoluprácu so serverom PACS, ktorý spolupracuje s platformou SYNGO.PLAZA VA20DHF6 v štandarde DICOM. |
- | Súčasť dodávky sa požaduje prehliadač digitálnych snímok zo servera PACS v štandarde DICOM pre neobmedzený počet distribúcií na publikovaných cd/dvd nosičoch. |
- | Farebná tlač |
- | Samostatná čierna náplň |
- | Súčasťou dodávky – 3 ks náhradnej čiernej náplne. |
Smer tlače | obojsmerný, jednosmerný |
Rozlíšenie tlače | 1.440 DPI x 720 DPI (rýchly režim), 1.440 DPI (kvalitný režim) |
Typ farby | atrament na báze farbív |
Tlačová oblasť – rozsah vonkajšieho priemeru | 119-70 mm |
Tlačová oblasť –rozsah vnútorného priemeru | 50 mm – 18 mm |
Rýchlosť zápisu | DVD-R min. 12 x, CD-R min. 40 x |
Typy médií | CD-R, DVD-R, DVD+R, DVD-R DL, DVD+R DL |
Podporované médium | veľkosť vonkajšieho priemeru 120 mm, veľkosť vnútorného priemeru 15 mm |
Kompatibilita s operačným systémom | Windows 7 profesional 64-bitový a vyšší |
Pripojenie | USB 2.0 typ A |
Použitie | ako sieťové zariadenie |
Názov |
Ako súčasť dodávky musí byť zahrnutá a zabezpečená spolupráca s firmou Siemens Healthcare s.r.o. na úrovni implementácie CD robota v oblasti komunikácie so serverom PACS. (Siemens Healthcare s.r.o. je dodávateľom serveru PACS, ktorý spolupracuje s platformou SYNGO.PLAZA VA20DHF6 v štandarde DICOM.) |
Ako súčasť dodávky musí byť zahrnutá cena servisných pozáručných prác a cestovných nákladov do 5 rokov od dátumu odovzdania zariadenia do prevádzky (bez ceny náhradných dielov). |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania pripojenia a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa predložiť platný certifikát o zaškolení servisného technika u výrobcu do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných prístrojov ako aj vzájomnej komunikácie |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Autorizačný list od výrobcu oprávňujúci predaj a servis tohto prístroja na území SR. Predložiť minimálne 5 dní pred dodaním prístroja. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 30 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
c) termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa / |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
- Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
- Dodávateľ do 7 prac. predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH |
Sankcie: |
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Kupujúci má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Kupujúci má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže predávajúci požadovať : |
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania |
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy predávajúcim za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
d) ak dodávateľ v čase plnenia zmluvy je zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black-list) trhoviska |
Predmety musia byť dodané byť dodané nové,nepoužívané , nerepasované |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou |
Názov | Upresnenie |
Záruka minimálne | 24 mesiacov |
Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
16.02.2017 07:00 — 20.03.2017 16:00
1,00 súbor
6 394,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.02.2017 10:24
13.02.2017 11:00
13.02.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.02.2017 20:23 - Vstupná ponuka | 6 390,00 | € | Cena bez DPH |
13.02.2017 10:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 350,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: