• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2017 10:24
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2017 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2017 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2017 11:50

Detail zákazky Z20175432

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2017 10:24
  •    Predkladanie ponúk
    13.02.2017 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.02.2017 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.02.2017 11:50

Základné údaje

Z20175432

OF-118443

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2812700

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

48146676

Siemens Healthcare s. r. o.

Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka a inštalácia CD robota

CD robot, vypaľovanie a potlač CD a DVD médií, DICOM štandard, RTG

  • 30233153-8 - Čítačka a/alebo vypaľovačka kompaktných diskov (CD) a digitálnych univerzálnych diskov (DVD)
  • 48750000-0 - Softvérový balík na ukladanie na archivačné médiá
  • 51610000-1 - Inštalácia počítačov a zariadení na spracovanie informácií
  • 33111000-1 - Röntgenové prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka a inštalácia CD robota
Funkcia
Zariadenie na potlač a vypaľovanie CD a DVD médií dátami v DICOM štandarde z PACSu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CD robot pre vypaľovanie a potlač CD a DVD ks 1
Počet CD/DVD mechaník ks 1
Rýchlosť napaľovania a potlače CD - rýchly režim ks/hod 15
Rýchlosť napaľovania a potlače DVD - rýchly režim ks/hod 8
Kapacita zásobníka ks 50
Stohovací režim ks 50
Rýchlosť tlače - rýchly režim ks/hod 60
Rýchlosť tlače - kvalitný režim ks/hod 40
Napájanie V/Hz 230/50
Akustický tlak počas prevádzky dB (A) 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky na dodávku a inštaláciu CD robota: Inštalácia zariadenia vrátane všetkého potrebného SW
- Požaduje sa spolupráca so serverom PACS, ktorý spolupracuje s platformou SYNGO.PLAZA VA20DHF6 (od firmy Siemens Healthcare s.r.o.) v štandarde DICOM.
- Súčasť dodávky sa požaduje SW umožňujúci spoluprácu so serverom PACS, ktorý spolupracuje s platformou SYNGO.PLAZA VA20DHF6 v štandarde DICOM.
- Súčasť dodávky sa požaduje prehliadač digitálnych snímok zo servera PACS v štandarde DICOM pre neobmedzený počet distribúcií na publikovaných cd/dvd nosičoch.
- Farebná tlač
- Samostatná čierna náplň
- Súčasťou dodávky – 3 ks náhradnej čiernej náplne.
Smer tlače obojsmerný, jednosmerný
Rozlíšenie tlače 1.440 DPI x 720 DPI (rýchly režim), 1.440 DPI (kvalitný režim)
Typ farby atrament na báze farbív
Tlačová oblasť – rozsah vonkajšieho priemeru 119-70 mm
Tlačová oblasť –rozsah vnútorného priemeru 50 mm – 18 mm
Rýchlosť zápisu DVD-R min. 12 x, CD-R min. 40 x
Typy médií CD-R, DVD-R, DVD+R, DVD-R DL, DVD+R DL
Podporované médium veľkosť vonkajšieho priemeru 120 mm, veľkosť vnútorného priemeru 15 mm
Kompatibilita s operačným systémom Windows 7 profesional 64-bitový a vyšší
Pripojenie USB 2.0 typ A
Použitie ako sieťové zariadenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ako súčasť dodávky musí byť zahrnutá a zabezpečená spolupráca s firmou Siemens Healthcare s.r.o. na úrovni implementácie CD robota v oblasti komunikácie so serverom PACS. (Siemens Healthcare s.r.o. je dodávateľom serveru PACS, ktorý spolupracuje s platformou SYNGO.PLAZA VA20DHF6 v štandarde DICOM.)
Ako súčasť dodávky musí byť zahrnutá cena servisných pozáručných prác a cestovných nákladov do 5 rokov od dátumu odovzdania zariadenia do prevádzky (bez ceny náhradných dielov).
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania pripojenia a vyloženia tovaru do určených priestorov
Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy
Požaduje sa predložiť platný certifikát o zaškolení servisného technika u výrobcu do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných prístrojov ako aj vzájomnej komunikácie
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Autorizačný list od výrobcu oprávňujúci predaj a servis tohto prístroja na území SR. Predložiť minimálne 5 dní pred dodaním prístroja.
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) termín dodania tovaru je do 30 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy
c) termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Zmluvné a platobné podmienky:
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa /
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja
- Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku
- Dodávateľ do 7 prac. predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH
Sankcie:
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý
- Kupujúci má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Kupujúci má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže predávajúci požadovať :
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy predávajúcim za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska
d) ak dodávateľ v čase plnenia zmluvy je zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black-list) trhoviska
Predmety musia byť dodané byť dodané nové,nepoužívané , nerepasované
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou
Názov Upresnenie
Záruka minimálne 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

16.02.2017 07:00 — 20.03.2017 16:00

1,00 súbor

6 394,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.02.2017 10:24

13.02.2017 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.02.2017 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1199
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.02.2017 20:23 - Vstupná ponuka 6 390,00 € Cena bez DPH
13.02.2017 10:56 - Najvýhodnejšia ponuka 6 350,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS