30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
35746343
SIAD Slovakia spol. s r. o.
Rožňavská 17, Bratislava, 83104, SVK
Dodávka technických a medicinálnych plynov
technický plyn, medicinálny plyn, nájom tlakových fliaš
Tovar, Služba
1. Dodávka technických a medicinálnych plynov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka technických a medicinálnych plynov pre potreby objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Dusík 4.0 tech. (50/200) | 10 m3 | 7 | ||
2. Dusík 5.0 (50/200) | 10 m3 | 7 | ||
3. Hélium 5.0 (50/200) | 9,3 m3 | 7 | ||
4. Vodík 3.0 tech. (50/200) | 9,1 m3 | 1 | ||
5. Vodík 5.0 (50/200) | 9,1 m3 | 7 | ||
6. Vodík 5.5 (50/200) | 9,1 m3 | 1 | ||
7. Vzduch tech. (50/200) | 10 m3 | 8 | ||
8. Vzduch medic. (50/200) | 10 m3 | 30 |
Názov |
1. Predmetom tejto zmluvy/dohody je dodanie technických a medicinálnych plynov, ktorých detailná špecifikácia sa nachádza v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje, na základe objednávky objednávateľa dodať tovar, ktorý je špecifikovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky a objednávateľ sa zaväzuje tovar prevziať a zaplatiť kúpnu cenu, ktorá je detailne špecifikovaná v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet tejto zmluvy/dohody v bezchybnom stave a v kvalite I. triedy. |
4. Množstvo jednotlivých typov medicinálnych a technických plynov dodávaných podľa tejto zmluvy/dohody špecifikovaných v technickej špecifikácii predmetu zákazky s určením ich ceny, zmluvné strany spresnia počas platnosti tejto dohody formou zadania zákazky objednávkou zo strany objednávateľa dodávateľovi. Objednávka bude obsahovať minimálne nasledovné položky: rozsah plnenia (množstvo a technická špecifikácia plynov), termín plnenia, cena, miesto plnenia, kontaktná osoba pre prevzatie plnenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať predmet tejto zmluvy/dohody podľa potreby. |
5. V prípade, že výroba požadovaného typu plynu špecifikovaného v technickej špecifikácii predmetu zákazky bude ukončená, dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi modifikovaný tovar rovnakého druhu s rovnakými parametrami ako je tovar podľa špecifikácie uvedenej v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
6. Kúpna cena bude detailne špecifikovaná v podrobnom aktualizovanom rozpočte, ktorý je dodávateľ povinný poslať do 7 pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy/dohody „Cenová a technická špecifikácia“ (jednotkové ceny technických a medicinálnych plynov), ktorá sa stane neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy/dohody. Kúpna cena zahŕňa cenu bez DPH, daň z pridanej hodnoty, nájom tlakového obalu a dopravu do miesta určenia uvedeného v objednávke vrátane všetkých ostatných súvisiacich poplatkov. |
7. Celková cena za dodanie tovarov počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy/dohody nesmie prekročiť vysúťaženú cenu. Celková cena sa bude skladať zo súčtu cien jednotlivých objednávok tovarov počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy/dohody. |
8. Dodávateľ garantuje pevnú cenu počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy/dohody objednávateľovi. |
9. Dodávateľ nebude požadovať od objednávateľa zaplatenie zálohy za tlakové nádoby. |
10. Denné nájomné za tlakový obal je zahrnuté v cene uvedenej v podrobnom aktualizovanom rozpočte, ktorý je dodávateľ povinný poslať do 7 pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy/dohody „Cenová a technická špecifikácia“. Dodávateľ nebude účtovať objednávateľovi dodatkové nájomné v prípade, ak by objednávateľ mal v prenájme tlakový obal dlhšie ako tri mesiace bez výmeny. |
11. Predmet zmluvy/dohody bude dodaný objednávateľovi na miesto podľa určenia objednávateľa, a to na adresu pracovísk. Presné adresy miesta plnenia a kontaktné osoby budú dodávateľovi oznámené do 7 pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy/dohody. Konkrétne miesta plnenia s presnými adresami, telefónnymi číslami a kontaktnými osobami budú uvedené v jednotlivých objednávkach. |
12. Predmet zmluvy/dohody dodá dodávateľ počas trvania zmluvy/dohody a podľa potrieb objednávateľa na základe doručenej objednávky, a to vždy najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia objednávky. |
13. Objednávateľ v deň dodania a prevzatia predmetu zmluvy/dohody preverí, či je dodané plnenie v súlade s dohodou/zmluvou. V prípade, že zistí nesúlad dodaného predmetu zmluvy/dohody s technickou špecifikáciou predmetu zákazky, resp. zistí jeho poškodenia alebo nefunkčnosť (zjavné vady), má právo odmietnuť prevziať dodaný predmet zmluvy/dohody, pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať nový predmet tejto zmluvy/dohody, spĺňajúci kritéria podľa tejto zmluvy/dohody a príslušných noriem |
v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. |
14. V prípade dodania tovaru, ktorý nebude vykazovať vady a bude v súlade s objednávkou, poverený zástupca objednávateľa potvrdí prevzatie predmetu zmluvy/dohody podpisom a odtlačkom pečiatky na preberacom protokole, resp. dodacom liste. Preberací protokol, resp. dodací list je podkladom na úhradu faktúry. V prípade, ak predmet dodávky nespĺňa vlastnosti požadované objednávateľom v objednávke, je objednávateľ oprávnený prevzatie tovaru odmietnuť. |
15. Objednávku je objednávateľ povinný zaslať dodávateľovi poštou, alebo emailom ,objednávka musí obsahovať názov a typové označenie (technická špecifikácia) objednávaných plynov, množstvo (počet kusov fliaš), presnú adresu miesta dodania, kontaktnú osobu, číslo telefónu a fakturačné údaje. |
16. Objednávateľ je oprávnený dňom protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy/dohody od predávajúceho užívať predmet tejto zmluvy/dohody v rozsahu a spôsobom obvyklým pre ich použitie a to bez časového obmedzenia v zmysle technických a prevádzkových špecifikácií. |
17. Výmena prázdnych prenajatých tlakových obalov sa uskutoční vždy pri dodaní objednaných plynov. |
18. Úhrada faktúry sa vykoná čiastkovými platbami po dodaní ucelených čiastkových plnení podľa jednotlivých objednávok nasledujúcim spôsobom:Po ukončení jednotlivých dodávok dodávateľ vyhotoví objednávateľovi daňový doklad. Súčasťou daňového dokladu budú preberacie protokoly, resp. dodacie listy na dodávku zariadení, potvrdené objednávateľom, ktoré budú obsahovať najmä názov a typové označenie predmetu zmluvy, počty jednotlivých tlakových obalov, mená a podpisy odovzdávajúceho a preberajúceho, pečiatku a dátum prevzatia zariadení. |
19. Úhrada faktúry sa vykoná výhradne prevodným príkazom. |
20. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
21. Faktúra musí obsahovať okrem náležitosti daňového dokladu aj predmet dodávky, množstvo, cenu podľa tejto dohody, dátum zdaniteľného plnenia, dátum vyhotovenia a splatnosti faktúry. Ak faktúra nebude obsahovať všetky dohodnuté náležitosti daňového dokladu, objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť ich dodávateľovi na dopracovanie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi so všetkými dohodnutými náležitosťami. |
22. Zmluva/dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to do vyčerpania vysúťaženej ceny, najdlhšie však na dobu 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto dohody. O vyčerpaní limitu bude objednávateľ predávajúceho bezodkladne informovať. |
23. Zmluvu/dohodu možno ukončiť aj výpoveďou v priebehu jej platnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota sú 2 mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
24. Plnenie zmluvy/dohody sa bude realizovať zadaním zákazky na základe objednávky vyhotovenej objednávateľom. |
25. V prípade zistenia akejkoľvek vady dodaného predmetu tejto zmluvy/dohody po jeho prevzatí formou preberacieho protokolu, resp. dodacieho listu, objednávateľ si uplatní reklamáciu. |
26. V prípade nesplnenia dohodnutého termínu dodávky, je dodávateľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu za nedodržanie termínu dodávky vo výške 0,05% z ceny dodávky za každý aj začatý deň omeškania,z ceny tej časti dodávky, ktorej sa omeškanie týka.Objednávateľ neuplatňuje zmluvnú pokutu, pokiaľ omeškanie bolo spôsobené jeho nepripravenosťou prevziať dodávku v dohodnutom termíne, resp. jeho žiadosťou o inštaláciu dodávky v inom termíne a v prípade okolností, ktoré sú charakterizované ako „vyššia moc“.Tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody prevyšujúcej výšku zmluvnej pokuty. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 komplet
6 420,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.02.2017 11:41
15.02.2017 11:00
15.02.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.02.2017 10:47 - Vstupná ponuka | 6 420,00 | € | Cena s DPH |
15.02.2017 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 399,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: