36102784
Knižnica Józsefa Szinnyeiho v Komárne, Szinnyei József Könyvtár Komárom
Ul. Eötvösa 35, Komárno, 94533, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
Stravné poukážky, stravovanie zamestnancov
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanoveniami § 152 ods. 2 zákona č.311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ je povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 7 zariadeniami v sídle verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | € | 3,40 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 4000 | 5000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Názov, logo dodávateľa, rok platnosti, nominálna hodnota | na každej stravnej poukážke |
Názov |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť tlač stravných poukážok, ich balenie, dopravu a doručenie objednaného množstva stravných poukážok do sídla Objednávateľa. |
Stravné poukážky bude Objednávateľ objednávať mesačne, formou písomnej, resp. e-mailovej objednávky. V mesačných objednávkach Objednávateľ uvedie presné množstvo stravných poukážok pre príslušný mesiac. |
Dodávateľ je povinný doručiť stravné poukážky v objednanom množstve, nominálnej hodnote na základe písomnej objednávky, do sídla Objednávateľa do 2 pracovných dní odo dňa prijatia objednávky. |
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet dodávky len zamestnancom oprávnených v mene Objednávateľa dodávku prevziať. Objednávateľ určí oprávnených zamestnancov po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravné poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0 % z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané. Pre stravné poukážky objednané na XII. mesiac sa požaduje doba splatnosti nasledujúceho roku. |
Úhrada bude realizovaná na základe mesačnej fakturácie, po splnení mesačného dodania stravných poukážok. |
Cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výšky poplatku za poskytnutie služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, z ceny poplatku za poskytnuté služby, z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Poplatok za poskytnuté služby dodávateľovi pokrýva obstarávacie náklady, náklady na tlač, náklady na doručenie stravovacích poukážok, balné, DPH, poistné, manipulačný poplatok, poplatok za vystavenie faktúry, za spracovanie objednávky, náklady na výmenu stravných poukážok, prípadne akéhokoľvek ďalšieho finančného plnenia spojeného s dodaním predmetu. |
Výška poplatku za poskytnuté služby je vyjadrená % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenia objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky, ostatné poplatky ostanú nezmenené. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané v provízii Dodávateľa. Výška dohodnutej provízie vyjadrenej percentom sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
V prípade zmeny legislatívy je Objednávateľ oprávný vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota 2 mesiace od prvého dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede. |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím doby na ktorú bola uzatvorená aj keby Objednávateľ neodobral počas zmluvného vzťahu predpokladané množstvo stravných poukážok. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Názov | Upresnenie |
Dodanie stravných poukážok | do 2 dní od doručenia objednávky |
Splatnosť faktúr | 30 dní |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca kalendárneho roka v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | do 30 dní od ukončenia platnosti |
interval objednávania stravných poukážok | raz mesačne |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Názov, logo dodávateľa, rok platnosti, nominálna hodnota | na každej stravnej poukážke |
Navrhnutá hodnota | Názov, logo dodávateľa, rok platnosti, nominálna hodnota alebo inak zistiteľné | na každej stravnej poukážke |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Eötvösa 35, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
01.03.2017 08:07 — 28.02.2018 08:07
5 000,00 ks
17 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.02.2017 08:09
24.02.2017 10:58
24.02.2017 11:13
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.02.2017 08:25 - Vstupná ponuka | 17 000,00 | € | Cena s DPH |
16.02.2017 13:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 998,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: