00165565
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov na rok 2017
Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov na rok 2017
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo stravných poukážok | ks | 30000 | ||
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,9 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Názov |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote |
Požadujeme raz mesačne dodanie požadovaného množstva stravných poukážok na miesto plnenia podľa objednávky. |
Podanie objednávok na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, prostredníctvom internetu |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou provízie v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu |
20 % DPH z VP (VPDPH) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na päť desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca: VPDPH = (VP × 20) : 100 |
Výška provízie v eurách vrátane DPH (VP€) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na päť desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca: VP€ = VP + VPDPH |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku, vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v eurách bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky. |
Celková cena stravných poukážok bez provízie v € - je celková nominálna hodnota všetkých stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CCSLBP = 3,9 € × 30000 = 117000€) |
Výška provízie v eurách bez DPH (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na päť desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca: VP = (3,9€ × VP%) : 100 |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie uvedené na každom stravnom poukaze |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | raz mesačne |
Názov
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov na rok 2017
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok na rok 2017
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Navrhnutá hodnota | Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | Upresnenie | |
Pôvodná hodnota | Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie uvedené na každom stravnom poukaze |
Navrhnutá hodnota | Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie uvedené na každom stravnom poukaze alebo inak zistiteľné |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Limbova2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
15.02.2017 12:00 — 15.02.2018 12:00
1,00 predmet zákazky
119 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.02.2017 13:35
10.02.2017 12:00
10.02.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.02.2017 13:40 - Vstupná ponuka | 119 000,00 | € | Cena s DPH |
10.02.2017 11:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 118 951,56 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: