50086821
Úrad vládneho auditu
T. G. Masaryka 10, Zvolen, 96001, SVK
36547654
BEGA, s.r.o.
PD, Lehota, 95136, SVK
Kancelárske stoličky, rokovacie stoličky
kancelárske stoličky, rokovacie stoličky
Tovar, Služba
1. Kancelárske stoličky, rokovacie stoličky
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nových kancelárskych stoličiek určených na denné sedenie, na sedenie pri počítači, pre prácu v kancelárii a rokovacích stoličiek vrátane balenia, dopravy a vyloženia na jednotlivé miesta dodania/plnenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - Kancelárska otočná stolička s opierkou hlavy a podrúčkami ako napr. Calypso XL SP4 alebo ekvivalent | ks | 2 | ||
Položka č. 2 - Kancelárska otočná ergonomická stolička s podrúčkami ako napr. Calypso alebo ekvivalent | ks | 38 | ||
Položka č. 3 - Rokovacia stolička s kolieskami ako napr. Ergosit alebo ekvivalent | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Kancelárska otočná stolička s anatomicky tvarovaným sedadlom, sieťovým operadlom, podrúčkami a opierkou hlavy | |
- farba sedadla | čierna |
- farba operadla | čierna |
- farba konštrukcie | čierna |
- materiál operadla | sieťovina |
- materiál sedadla | textil |
- materiál podrúčok | plast |
- materiál kríža | plast |
- mechanika | synchrónna |
- nosnosť | 120 kg |
- rozmery sedadla š x h | 50x50 cm |
- výška sedadla | 45 - 55 cm |
- výška operadla | 58 cm |
- výškovo nastaviteľné podrúčky | áno (mechanické zaistenie alebo pomocou západkového mechanizmu) |
- odolnosť | sedadlo štandardná (20 000 cyklov), operadlo štandardná (30 000 cyklov) dodávané v rozloženom stave, plynový piest |
- synchrónny mechanizmus s aretáciou v 4 polohách | áno |
- výškové nastavenie sedadla | áno |
- studená pena vo vnútri sedadla | áno |
- vysoké operadlo s fixným podhlavníkom | áno |
- operadlo obojstranne čalúnené samonosnou sieťovinou | áno |
- nastavenie sily protiváhy podľa telesnej hmotnosti | áno |
- univerzálne kolieska na tvrdú podlahu aj koberec, farba | áno, čierne |
2. Kancelárska otočná ergonomická stolička s anatomicky tvarovaným sedadlom, sieťovaným operadlom a podrúčkami | |
- farba sedadla | čierna |
- farba operadla | čierna |
- farba konštrukcie | čierna |
- materiál operadla | sieťovina |
- materiál sedadla | textil |
- materiál kríža | plast |
- materiál podrúčok | plast |
- mechanika | synchrónna |
- nosnosť | 120 kg |
- rozmery sedadla š x h | 48 x 48,5 cm |
- výška sedadla | 45 - 50,2 cm |
- výška operadla | 64 cm |
- výškovo nastaviteľné podrúčky | áno (mechanické zaistenie alebo pomocou západkového mechanizmu) |
- odolnosť | sedadlo štandardná (20 000 cyklov), operadlo štandardná (30 000 cyklov) dodávané v rozloženom stave, plynový piest |
- synchrónny mechanizmus s aretáciou v 4 polohách | áno |
- výškové nastavenie sedadla | áno |
- studená pena vo vnútri sedadla | áno |
- operadlo obojstranne čalúnené samonosnou sieťovinou | áno |
- nastavenie sily protiváhy podľa telesnej hmotnosti | áno |
- univerzálne kolieska na tvrdú podlahu aj koberec, farba | áno, čierne |
3. Konferenčná, rokovacia stolička na kolieskach | |
- farba sedadla | čierna |
- farba operadla | čierna |
- farba konštrukcie | hliníková |
- materiál sedadla | textil |
- materiál operadla | sieťovina |
-materiál konštrukcie | chrómová oceľ |
- nosnosť | 120 kg |
- rozmery stoličky (v x š x h) | 90 x 57 x 61 cm |
- rozmery sedadla š x h | 47,5 x 44 cm |
- výška sedadla | 47 cm |
- výška operadla | 47,5 cm |
- stohovateľnosť | áno |
- hmotnosť | 10,3 kg |
- odolnosť | zvýšená (50 000 cyklov) |
- zakomponované podrúčky potiahnuté mäkkým polyuretánom, systém DAS - Dynamic Active Support Technology | áno |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou vysúťaženou cenou predmetu zmluvy. |
2. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v miestach plnenia, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky/zmluvy o hodnotu DPH. |
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
II. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
2. Miestom dodania je Bratislava, Zvolen a Košice; presnú adresu s kontaktnými osobami a časť predmetu zákazky, ktorá zodpovedá jednotlivým miestam dodania/plnenia objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
3. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:30 - 14:30 hod). |
4. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne alebo telefonicky potvrdiť kontaktná osoba objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
III. POŽIADAVKY NA TOVAR |
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. |
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. |
4. Záručná doba na tovar je určená výrobcom tovaru, minimálne však v trvaní 24 mesiacov od riadneho dodania tovaru. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste dodania (Bratislava, Zvolen, Košice) na vlastné náklady a doručiť opravený, resp. vymenený v mieste dodania (Bratislava, Zvolen, Košice) na vlastné náklady. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
6. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené vo Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej súťažnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným pracovníkom objednávateľa alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej forme poštou, a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,10% ceny plnenia denne. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zákazky z dôvodu predloženia ponuky dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane dodávateľa. |
3. Vyobrazenie predmetu zákazky v prílohe je iba ilustratívne. |
4. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
13.02.2017 08:30 — 20.02.2017 14:30
45,00 ks
5 991,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.02.2017 10:14
09.02.2017 10:30
09.02.2017 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.02.2017 10:25 - Vstupná ponuka | 5 991,00 | € | Cena s DPH |
09.02.2017 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 920,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: