36858749
Agroinštitút Nitra, štátny podnik
Akademická 4, Nitra, 94901, SVK
46340998
Ing. Petra Spišáková - Majster Papier
Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK
Hygienické potreby
toaletný papier, mydlo, utierky, papierové obrúsky, hygienické sáčky, osviežovač, šampón, obrúsok na topánky, vatové tampóny, hygienický set
Tovar, Služba
1. Hygienické potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Hygienické potreby do toaliet a hotelových izieb. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toaletný papier v kotúči do zásobníka TORK 2 - vrstvový, priemer 26 cm, dĺžka rolky 360m | ks | 710 | ||
Toaletný papier v kotúči do zásobníka TORK 2 - vrstvový, priemer 19 cm | ks | 200 | ||
Toaletný papier 2 - vrstvový, biely, 200 útržkov | ks | 500 | ||
Papierová utierka 1 - vrstvová, 300 m | ks | 250 | ||
Papierová utierka zelená, 150 m do zásobníka TORK | ks | 260 | ||
Papierové obrúsky 33x33 cm, počet vrstiev: 1, farba: biela. Balenie: 100 ks | balenie | 8 | ||
Hygienické sáčky na vložky balené v papierovej krabičke, 15 mikronové, Balenie: 30 ks/krabička | krabička | 170 | ||
Osviežovač - elektrická náplň do zásobníka TORK | ks | 20 | ||
Šampón vlasový a telový v sáčku v vhodný do hotelov, Balenie: 7 ml | ks | 1 700 | ||
Toaletné mydlo hotelové balenie, 15 g | ks | 2 700 | ||
Hygienický set, obsahuje vatové tyčinky a odličovacie tampóny v balení určenom na jednorazové použitie, vhodný do hotelov | ks | 500 | ||
Vatové tampóny 2 ks v PE sáčku bez podtlače, vhodné do hotelov | ks | 2 000 | ||
Obrúsok na topánky v sáčku, vhodný do hotelov | ks | 300 | ||
Tekuté mydlo 5 l do zásobníkov TORK | ks | 50 |
Názov |
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy/objednávky na plnenie od Objednávateľa je do 3 dní. |
Ceny sú uvedené vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 7 dní odo dňa uzavretia tejto Rámcovej dohody vlastný návrh na jej plnenie, v ktorom pre každú položku, ktorá je predmetom dodania uvedie: číslo položky v súlade s tohto dohodou, obchodnú značku/označenie tovaru, jednotkovú cenu v € bez DPH, jednotkovú cenu v € s DPH, cenu celkom v € bez DPH a cenu celkom v € s DPH. Celková cena za celý predmet zákazky v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou maximálnou cenou plnenia podľa rámcovej dohody uvedenej v bode 4.3. Zmluvy. |
Dodávateľ dodá do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy - vzorky požadovaných produktov ( z každého 1 ks) s údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Vzorky budú následne aplikované do zásobníkov TORK, čím sa preukáže správne fungovanie systému. |
V prípade nekompatibility so systémom TORK bude zmluva zrušená. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 7 dní odo dňa uzavretia tejto dohody kontaktné údaje osoby pre zasielanie objednávok, zodpovednej za riadne plnenie predmetu dohody, v rozsahu: Meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa (ďalej len "Kontaktná osoba"). |
Objednávky bude objednávateľ zasielať dodávateľovi e-mailom na e-mailovú adresu Kontaktnej osoby. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť každú objednávku Objednávateľa na emailovú adresu uvedenú v objednávke, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 24 hodín odo dňa jej doručenia. Neakceptovanie objednávky zo strany Dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie povinností Dodávateľa . |
Lehota na dodanie tovaru je najneskôr do troch dní odo dňa doručenia objednávky Dodávateľovi od Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Dodanie tovaru bude uskutočňované výhradne v pracovné dni a v pracovnom čase Objednávateľa od 7:30 do 15:30 hod. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby za Objednávateľa, uvedenej v objednávke a to minimálne jeden deň pred dodaním tovaru. |
Úhrada ceny za jednotlivé čiastkové plnenia predmetu dohody, na základe písomných objednávok, bude realizovaná priebežne na základe samostatného daňového dokladu – faktúry. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu dohody na základe jednotlivých objednávok, odsúhlasených a potvrdených oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ. |
Faktúra musí obsahovať názvy a množstvá jednotlivých tovarov, jednotkové ceny, ceny spolu za jednotlivé položky a celkovú fakturovanú sumu za jednotlivé druhy tovaru. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného kontaktnou osobou za Objednávateľa alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia Objednávateľovi a faktúra sa považuje za uhradenú dňom odpísania fakturovanej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa uvedeného vo faktúre. |
V prípade, ak Dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Pre zmluvu platia osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode čl. XVI Všeobecných zmluvných podmienok, účinných od 18.4.2016. |
Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
9 368,00 ks, balenie, krabička
5 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.02.2017 08:35
10.02.2017 09:00
10.02.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.02.2017 11:17 - Vstupná ponuka | 5 299,00 | € | Cena bez DPH |
10.02.2017 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 217,35 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: