42355826
Dopravný úrad
Letisko M. R. Štefánika, Bratislava, 82305, SVK
43788238
MO Group, s. r. o.
Ľudové námestie 4/488, Bratislava, 83103, SVK
Upratovacie služby v Komárne
upratovacie služby, čistiace služby, dodanie spotrebného tovaru
Služba, Tovar
1. Upratovacie služby v Komárne
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom obstarávania je vykonávanie upratovacích služieb, čistiacich, dezinfekčných a súvisiacich prác (ďalej len „upratovacie služby“) s použitím uchádzačom – Poskytovateľom služby nakúpených čistiacich prostriedkov, hygienického materiálu a vlastnej techniky a náradia v objekte administratívnej budovy v Komárne. |
Vnútorné upratovanie a čistenie dvojposchodovej administratívnej budovy, ktorá sa nachádza v objekte Objednávateľa. Celková podlahová plocha kancelárskych priestorov určených na upratovanie je 185,59 m2 a celková podlahová plocha spoločných priestorov je 83,65 m2. Spolu podlahová plocha určená na upratovanie je 269,24 m2. |
Termín realizácie služieb je od lehoty plnenia zmluvy do 31.12.2018 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Administratívna budova - upratovacia plocha celkom | m² | 269,24 | ||
1.1. z toho: Administratívna budova - prízemie, kancelárske a rokovacie priestory (plávajúca podlaha) | m² | 66,41 | ||
1.2 Administratívna budova - prízemie, chodbové priestory, schodište, verejné WC, vstup (keramická dlažba) | m² | 57,09 | ||
1.3. Administratívna budova - 1. poschodie, kancelárske priestory (plávajúca podlaha) | m² | 89,18 | ||
1.4.Administratívna budova - 1. poschodie, chodbové priestory, schodište, verejné WC, vstup (keramická dlažba) | m² | 26,56 | ||
1.5.Administratívna budova - 2. poschodie, kancelárske priestory (plávajúca podlaha) | m² | 30,00 | ||
2. Štvrťročné dodávky hygienického materiálu - papierové utierky „ZZ“ - 5000 ks/krt, biele | ks/krt | 3 | ||
3. Štvrťročné dodávky hygienického materiálu - toaletný papier 2-vrstvový - Ø 19 cm, biely | ks | 45 | ||
4. Štvrťročné dodávky hygienického materiálu - hygienické sáčky - 25 ks/krab. | krab. | 6 | ||
5. Štvrťročná dodávka hygienického materiálu - tekuté mydlo - 5 L/ban., modré/zelené | bandaska | 1 | ||
6. Umývanie okien | m² | 93,70 | ||
7. Umývanie žalúzii | m² | 34,05 | ||
8. Určený počet zamestnancov poskytovateľa | počet | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove | Kancelárie, zasadačky, spoločné priestory (chodby), prízemie, 1. a 2. poschodie, schodište, kuchynky, WC, výlevka |
2. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove | Súčasťou paušálnej platby bude aj dodávka a dopĺňanie spotrebného materiálu do WC a kuchyniek podľa potreby-toaletný papier, papierové utierky biele jemné (nie recyklované),vrecká do odpadkových košov |
3. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove | ... tekuté mydlá do zásobníkov, tekuté mydlá v malých kontajneroch tlačítkové, hygienické vrecká na WC,dezinfekcia toaliet závesná, osviežovač vzduchu na toaletách |
4. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove | Pre tento objekt sa vyžaduje trvalá prítomnosť upratovačky v pracovných dňoch pondelok a štvrtok v časoch od 6:00 do 18:00 hod. |
5. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove | 1 vstup + 2 poschodia bez výťahov, schodište, 4 ks WC, 2 ks kuchynky (dlažba) |
6. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove - kancelárie, zasadačky, vstupné priestory, chodby, schodiská: | |
6.1. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove - 2x týždenná činnosť | 2x týždenne: vyprázdniť odpadkové koše, vyprázdniť nádobu od skartovacieho stroja, zozbierať a odniesť odpad do kontajnera, umyť podlahy dezinfekčným prostriedkom, čistiť dvere v okolí kľučiek |
6.2. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove - 1 x týždenná činnosť | 1x týždenne: utrieť prach a pavučiny, (umyť parapety, dezinfikovať umývadlá, ) umytie odpadových košov, vysávanie podlahy |
6.3. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove - 1 x mesačná činnosť | 1x mesačne: čistiť nábytok, preleštiť voľne dostupné presklené výplne, utrieť prach z pracovných stolov, rokovacích stolov, vedľajších stolíkov, odkladacích plôch |
6.4. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove - 1 x mesačná činnosť | 1x mesačne: umyť zábradlia, umyť dvere a zárubne, utrieť pracovné stoly, odkladacie stoly vlhkou handrou a napustiť vhodnou politúrou |
6.5. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove - 1 x mesačná činnosť | 1x mesačne:... utrieť prach suchou, príp. vlhkou handrou z rôznych rámov, tabúľ, zárubní, hasiacich prístrojov a pod. |
6.6. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove - 1 x mesačná činnosť | 1x mesačne:... utrieť radiátory od prachu, radiátory tiež vyčistiť vlhkou handrou, umyť vchodové dvere a vyleštiť sklenené výplne |
6.7. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove - časť budovy A - 1x mesačná činnosť | 1x mesačne:... dôkladne očistiť a ošetriť vhodným prostriedkom, vyčistiť sedacie a ostatné plochy stoličiek |
6.8. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove - 1 x ročná činnosť | 1 x ročne: čistenie osvetľovacích telies |
6.9. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove - 2 x ročná činnosť | 2x ročne /jar, jeseň/ - umyť okná z obidvoch strán z toho: ľahko prístupné okná (87,7 m²) a ťažko prístupné okná (6,00 m²)- prístup lešenie alebo vysokozdvižná plošina, žalúzie vnútorné (umývanie |
7. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove - sociálne zariadenia, kuchynky: | |
7.1. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove - sociálne zariadenia, kuchynky | 2 x týždenne: vyprázdniť odpadkové koše, zozbierať a odniesť odpad do kontajnera, dezinfikovať keramiku na toaletách vrátane sedátka, vyčistiť umývadlá, vyčistiť držiaky na mydlo, vyčistiť držiaky na |
7.2. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove - sociálne zariadenia, kuchynky | 2x týždenne: ... kontrolovať a dopĺňať hygienický materiál (toaletný papier, papierové utierky a tekuté mydlo), dezinfikovanie dotykových plôch (kľučky, dvere, vodovodné batérie) |
7.3. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove - sociálne zariadenia, kuchynky | 2 x týždenne: ... čistiť a dezinfikovať podlahy |
7.4. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove - sociálne zariadenia, kuchynky | 1x za 2 týždenne: odstraňovať vodný kameň, čistiť a dezinfikovať nábytok v kuchynkách, odstrániť prach a dezinfikovať vypínače |
7.5. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove - sociálne zariadenia, kuchynky | 1x mesačne: dezinfikovať keramické obklady, umyť parapety, čistenie zrkadiel |
7.6. Pravidelné upratovanie v administratívnej budove - sociálne zariadenia, kuchynky | 2x ročne: dezinfekcia 2 ks chladničiek |
Názov |
1. V administratívnej budove bude výkon práce upratovacej služby realizovaný v pracovných dňoch pondelok a štvrtok v čase od 06:00 hod do 18:00 hod. |
2. PLATOBNÉ PODMIENKY: |
2.1. V cene sú zahrnuté všetky akékoľvek náklady Poskytovateľa spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou upratovacích služieb, s dopravou, vrátane dodávky hygienických potrieb, čistiacich a dezinfekčných materiálov, čistiacich prostriedkov, pracovných pomôcok, potrebnej techniky pre kvalitný výkon služieb, ako aj mzdy a odvody zamestnancov a iné náklady Poskytovateľa. |
2.2. Poskytovateľ sa zaväzuje zaslať v lehote do 48 hodín odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis ceny pre jednotlivé položky na každý objekt samostatne v EUR bez DPH, sadzbu DPH a cenu celkom v EUR vrátane DPH. Všetky ceny uvádza zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. |
2.3. Úhrada dohodnutej ceny sa uskutoční na základe mesačnej faktúry, ktorú vystaví Poskytovateľ za predchádzajúci mesiac do 10. dňa nasledujúceho mesiaca. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. V prípade neúplnej alebo nepresne vystavenej faktúry Objednávateľ nie je povinný ju uhradiť. Rovnako mu v takomto prípade neplynie lehota splatnosti faktúry. ... |
2.3.1 ...Prílohou k faktúre bude preberací protokol za dodané čistiace prostriedky a hygienický materiál od Poskytovateľa. |
2.4. Objednávateľovi začne plynúť lehota splatnosti až dňom doručenia riadne a úplne vystavenej faktúry. Splatnosť faktúry je tridsať (30) dní od jej doručenia objednávateľovi. |
2.5 Úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet Poskytovateľa. Platobná povinnosť Objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, kedy bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet Poskytovateľa. |
2.6. Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. |
2.7. V prípade nedodržania harmonogramu prác bude požadované zo strany Objednávateľa zníženie ceny poskytnutých služieb za mesiac o zmluvnú pokutu 10% z dohodnutej ceny služby. |
2.8. Odberateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade podstatného porušenia zmluvy zo strany Poskytovateľa. |
3. POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN: |
3.1. Poskytovateľ sa zaväzuje: |
3.1.1. Vykonávať práce v čase dohodnutom s Objednávateľom v termíne realizácie služieb, v pracovných dňoch pondelok a štvrtok od 06:00 hod do 18:00 hod. |
3.1.2. Nakoľko pri upratovacích prácach prichádza poskytovateľ ku kontaktu a manipulácii s odpadom produkovaným objednávateľom, je povinný predložiť ku nahliadnutiu potvrdenie o registrácii podľa § 98 ods. 4 zákona o odpadoch vydaného príslušným úradom. |
3.1.3. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby pravidelné upratovanie v jednotlivých objektoch vykonávali vždy rovnaké osoby počas celej doby platnosti zmluvy. Na základe uvedeného Poskytovateľ po vykonaní obhliadky objektov predloží menný zoznam osôb, ktoré budú pravidelné upratovanie v jednotlivých objektoch vykonávať. Uvedený zoznam je možné meniť zo strany Poskytovateľa len nazáklade choroby (po predložení relevantného dokladu), dovolenky (po predložení relevantného dokladu), prípade smrti niektorej z uvedených osôb. ... |
3.1.3.1. ...Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby dovolenka, choroba, alebo neprítomnosť ním poverených osôb z iných dôvodovne ovplyvnili práce a služby Poskytovateľa a boli realizované v súlade s prevádzkovými potrebami Objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti bude považované za podstatné porušenie zmluvy. |
3.1.4. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby osoby, prostredníctvom ktorých bude plniť predmet zmluvy, neumožnili iným osobám vstup do objektov Objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
3.1.5. Poskytovateľ sa zaväzuje zaviazať osoby, prostredníctvom ktorých bude plniť predmet zmluvy, mlčanlivosťou o skutočnostiach, ktoré sa dozvedia pri plnení svojich pracovných povinností v dotknutých objektoch Objednávateľa. Poskytovateľ v plnom rozsahu zodpovedá za splnenie tejto povinnosti. Porušenie tejto povinnosti je považované za podstatné porušenie zmluvy. |
3.1.6. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby všetky osoby, prostredníctvom ktorých bude predmet zmluvy plniť, boli bezúhonné, spoľahlivé a zdravotne spôsobilé, pričom neoddeliteľnou súčasťou zmluvy je menný zoznam všetkých osôb Poskytovateľa,prostredníctvom ktorých bude plniť predmet zmluvy v jeho mene a na jeho zodpovednosť. Menný zoznam musí byť doplnený o čestné vyhlásenie Poskytovateľa, že všetky osoby sú bezúhonné, spoľahlivé a zdravotne spôsobilé. Uvedený zoznam je Poskytovateľ povinný pravidelne aktualizovať. Porušenie tejto povinnosti je považované za podstatné porušenie. |
3.1.7. Poskytovateľ sa zaväzuje vymeniť osoby, prostredníctvom ktorých bude plniť predmet zmluvy, ktoré opakovane, hoci aj menej závažne, porušia pracovnú disciplínu a/alebo dobré mravy v súvislosti s plnením predmetu zmluvy a to do jedného pracovného dňa odo dňa, v ktorom sa dozvedel o skutočnostiach zakladajúcich mu túto povinnosť buď pre výkone vlastného dohľadu alebo zo strany Objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti bude považované za podstatné porušenie zmluvy. |
3.1.8. Poskytovateľ sa zaväzuje, aby osoby, prostredníctvom ktorých bude vykonávať plnenie predmetu zmluvy, boli jeho zamestnancami, boli odborne zaškolené v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj školenie v oblasti hygienických predpisov. V prípade nedodržania týchto požiadaviek, Objednávateľ túto skutočnosť bezodkladne oznámi Poskytovateľovi, ktorý je povinný nedostatky okamžite odstrániť. Porušenie tejto povinnosti je považované za podstatné porušenie zmluvy. |
3.1.9. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť a poskytnúť osobám, prostredníctvom ktorých bude plniť predmet zmluvy, všetky stroje, zariadenia (vysávače a pod.), čistiace prostriedky, pracovné pomôcky (rebrík, metly, mopy, vedrá, handry, rukavice, wc kefy, vrecia do košov, a pod.) a materiál, potrebné na plnenie záväzkov podľa zmluvy. Porušenie tejto povinnosti je považované za podstatné porušenie zmluvy. |
3.1.10. Poskytovateľ sa zaväzuje vykonať všetky kroky k odstráneniu nedostatkov v prípade, že predmet zmluvy nebude vykonávaný v súlade s dohodnutými podmienkami a Objednávateľ nedostatky bezodkladne písomne oznámi Poskytovateľovi, a to do dvadsaťštyri hodín od prijatia reklamácie - písomného oznámenia Objednávateľa o nedostatkoch. Reklamácia bude doručená elektronicky na e-mail zodpovednej osoby Poskytovateľa. Ak dôjde k odoslaniu reklamácie elektronickou poštou po 16-tej hodine, lehota na jej vybavenie začne plynúť od 8:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa. ... |
3.1.10.1 ... V prípade nedodržania lehoty na vybavenie reklamácie, vznikne Objednávateľovi voči Poskytovateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty v sume rovnajúcej sa 10% odplate fakturovanej mesačne za služby v objekte, ktorého sa predmet reklamácie týka. O uplatnení zmluvnej pokuty bude Poskytovateľ upovedomený písomne. Objednávateľ je oprávnený započítať tento svoj nárok na zmluvnú pokutu s nárokom Poskytovateľa na zaplatenie fakturovanej odplaty za reklamované služby. |
3.1.11. Poskytovateľ sa zaväzuje použiť pri plnení zmluvy len bezchybné výrobky a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie čistených objektov, zdravia osôb nachádzajúcich sa v týchto objektoch, ako aj vecí nachádzajúcich sa v týchto objektoch, a ktoré nesmú obsahovať zdraviu škodlivé zložky (najmä: fosfáty, triclosany, amoniak a iné). Porušenie tejto povinnosti je považované za podstatné porušenie zmluvy. |
3.1.12. Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré mu Odberateľ poskytuje pre plnenie predmetu zmluvy. Porušenie tejto povinnosti je považované za podstatné porušenie zmluvy. |
3.1.13. Poskytovateľ bude zabezpečovať a priamo do sídla Objednávateľa dodávať hygienické potreby (toaletný papier, hygienické Zz utierky, papierové kuchynské utierky, tekuté mydlo, vône do WC, osviežovače vzduchu, a pod.) na vlastné náklady. Dodávaný tovaru bude preberaný poverenou osobou, ktorá potvrdí preberací protokol a ktorý bude prílohou k faktúre. |
3.1.14. Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä protipožiarne a bezpečnostné predpisy, ako aj iné predpisy Objednávateľa, s ktorými sa oboznámil pri podpise zmluvy. |
3.1.15. Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú otvárať skrine a ostatný kancelársky nábytok a nebudú žiadnym spôsobom manipulovať a oboznamovať sa s písomnosťami, zariadením a vybavením (počítače, tlačiarne, faxy, skenery, telefóny a pod.), ktoré sa nachádzajú v mieste výkonu práce, nad rozsah vykonávania dohodnutej predmetnej služby. |
3.1.16. Poskytovateľ a Objednávateľ sa zaväzujú vykonávať spoločné priebežné kontroly predmetu plnenia zmluvy minimálne 2 x mesačne s cieľom udržania, prípadne skvalitnenia poskytovaných služieb. Z uvedenej kontroly bude vyhotovený a podpísaný záznam. V prípade, že celkové hodnotenie výsledku kontroly bude na príslušnom kontrolovanom objekte 2 x po sebe vyhodnotené ako čiastočne neuspokojivé a horšie, uvedená skutočnosť bude považovaná za podstatné porušenie zmluvy a odberateľ môže od zmluvy okamžite odstúpiť. |
3.1.17. Poskytovateľ vyhlasuje, že ku dňu uzavretia zmluvy nie je vedený v zozname vedenom na portáli finančnej správy podľa § 69 ods. 15 zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov a zaväzuje sa vykonávať svoju činnosť v súlade s platnou legislatívou SR tak, aby počas platnosti zmluvy nebol vedený v uvedenom zozname. Porušenie tejto povinnosti je hrubým porušením zmluvy a zakladá právo Objednávateľa odstúpiť od zmluvy a povinnosť Poskytovateľa nahradiť Objednávateľovi všetku škodu, ktorú Objednávateľovi porušením tejto povinnosti spôsobil. ... |
3.1.17.1 ... V prípade porušenia uvedenej povinnosti sa Poskytovateľ tiež zaväzuje zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške sumy predstavujúcej DPH z ceny a Objednávateľ je oprávnený vyplatiť Poskytovateľovi cenu za dohodnuté služby bez DPH, pričom DPH odvedie priamo správcovi dane. |
3.1.18. Poskytovateľ je povinný bez zbytočného odkladu hlásiť Objednávateľovi akékoľvek škody, ku ktorým dôjde pri plnení tejto zmluvy alebo v súvislosti s ňou. |
3.1.19. Poskytovateľ je povinný nahradiť Objednávateľovi všetku škodu, ktorú Odberateľovi spôsobil pri plnení zmluvy alebo v súvislosti s ňou,ako aj náklady, ktoré Objednávateľ preukázateľne vynaložil na náhradu škody, ktorá vznikla pri plnení zmluvy alebo v súvislosti s ňou. |
3.1.20. Okrem povinnosti zaplatiť zmluvnú pokutu je Poskytovateľ naďalej povinný splniť povinnosť, ktorej splnenie bolo zmluvne pokutované. |
4. Objednávateľ sa zaväzuje: |
4.1. Sprístupniť Poskytovateľovi pre vykonanie upratovacích prác všetky predmetné priestory. Objednávateľ zabezpečí, aby miesto výkonu práce bolo sprístupnené zamestnancom Poskytovateľa vo vopred dohodnutom termíne realizácie služieb, v pracovných dňoch v pondelok a štvrtok v čase - od 06:00 hod do 18:00 hod. |
4.2. Vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy a do 48 hodín odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy odoslať Poskytovateľovi údaje a kontakty na zodpovednú osobu, ktorá bude oprávnená kontrolovať plnenie práv a povinností podľa zmluvy a ktorá bude zodpovedná za kontakt s Poskytovateľom vo veciach upratovania a čistenia objektu (zodpovedného zástupcu Objednávateľa). |
4.3. Zabezpečiť pre Poskytovateľa vo svojich priestoroch riadne uzamykateľnú miestnosť na uskladnenie pracovných pomôcok, čistiacich prostriedkov a hygienických potrieb. |
4.4. Uhrádzať zo svojich prostriedkov náklady súvisiace so spotrebou elektrickej energie a vody používanej na upratovacie práce. |
4.5. Objednávateľ zabezpečí Poskytovateľovi priestor na sústredenie komunálneho odpadu, ktorý vznikne pri plnení predmetu zmluvy. Poskytovateľ je povinný riadiť sa pritom pokynmi zodpovednej osoby Objednávateľa. Za odvoz komunálneho odpadu zodpovedá objednávateľ. |
5. ZODPOVEDNOSŤ A POISTENIE: |
5.1. Poskytovateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré spôsobia jeho zamestnanci pri plnení predmetu zmluvy v mieste výkonu práce. Poskytovateľ v takomto prípade uhradí objednávateľovi spôsobenú škodu. |
5.2. Poskytovateľ je povinný v lehote do 48 hodín odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi originál poistnej zmluvy, ktorej predmetom je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri poskytovaní upratovacích a čistiacich služieb, pričom platnosť poistnej zmluvy musí byť minimálne po dobu trvania zmluvy uzatvorenej s Objednávateľom. |
Názov | Upresnenie |
Miesto realizácie služieb | Komárno - v jednej administratívnej budove |
Ostrov Sv. Alžbety 3098, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
15.02.2017 09:09 — 31.12.2018 09:10
1,00 sada
8 730,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.02.2017 09:17
09.02.2017 09:08
09.02.2017 09:23
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.02.2017 08:52 - Vstupná ponuka | 8 208,00 | € | Cena s DPH |
09.02.2017 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 208,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: