• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2017 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2017 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2017 10:50

Detail zákazky Z20174724

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2017 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    08.02.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.02.2017 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.02.2017 10:50

Základné údaje

Z20174724

OF-117036

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2806064

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

46265082

BioVendor Slovakia s. r. o.

Kopčianska 80, Bratislava-Petržalka, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Špeciálne diagnostiká

Diagnostiká pre: humorálnu imunitu-reumatológiu, imunoserológiu(vírusovú, parazitologickú, bakteriologickú), stanovenie proteínov.

  • 33124130-5 - Diagnostický spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Špeciálne diagnostiká
Funkcia
A/Diagnostické a laboratórne činidlá sú určené pre stanovenie humorálnej imunity-reumatológie.
B/Diagnostické a laboratórne činidlá sú určené pre stanovenie imunoserológie (vírusovej, parazitologickej a bakteriologickej).
C/Diagnostické a laboratórne činidlá sú určené pre stanovenie proteínov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
A1/EIA CCP IgG (Alisei) ks 55
A2/Chorus-Sm ks 10
A3/Chorus-Scl-70 ks 17
A4/Chorus-Cenp B ks 16
A5/Chorus-Jo-1 ks 7
A6/Washing Buffer (Chorus) ks 10
A7/Cleaning Solution (Chorus) ks 4
A8/Sanitizing solution (Chorus) ks 3
A9/Washing Buffer Autoimmunity (Chorus) ks 4
A10/MPO (Chorus) ks 10
A11/PR3 sensitive (Chorus) ks 10
B1/Chorus EPSTEIN-BARR VCA IgG ks 7
B2/Chorus EPSTEIN-BARR VCA IgM ks 7
B3/Chorus Citomegalovirus IgG ks 7
B4/Chorus Citomegalovirus IgM ks 7
B5/Chorus Toxoplasma IgG ks 6
B6/Chorus Toxoplasma IgM ks 6
B7/Mycoplasma pneumoniae IgM (Chorus) ks 15
B8/Ch.Trachomatis IgA (Alisei) ks 13
B9/Ch.Trachomatis IgG (Alisei) ks 13
B10/BLOT LINE ANA ks 9
B11/HYDRAGEL IF K20 ks 1
C1/Maxi-kit Hydragel Protein ks 1
C2/Antisera set FIX G A M K L MS ks 1
C3/ANTISTREPTOLYSIN O (Konelab) ks 4
C4/ANTISTREPTOLYSIN O Kalibr. (Konelab) ks 2
C5/SPECITROL (Konelab) ks 1
C6/CERULOPLASMIN (Konelab) ks 2
C7/SPECICAL (Konelab) ks 1
C8/Washing Solution (Konelab) ks 1
C9/Konelab Cuvettes 12000 ks ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ predloží rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu sadzby DPH a ceny s DPH.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu: počtu potreby vyšetrení alebo platobnej neschopnosti.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku.
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy podľa potrieb zariadenia, na základe priebežnej čiastkovej objednávky, zadanej telefonicky, e-mailom, alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa. Dodávka tovaru max. do 14 dní.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Dodanie tovaru bude realizované v zmluvnej cene na miesto plnenia vrátane dopravy.
Zásielka(y) musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia.
Súprava(y) musia byť dodané v celku, nepoškodené, nepoužité, so zárukou minimálne 6 mesiacov od dodania.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky, požadujeme vrátenie peňazí.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

13.02.2017 08:00 — 12.02.2018 14:00

1,00 celok

42 688,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.02.2017 08:46

08.02.2017 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.02.2017 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 357
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.02.2017 20:48 - Vstupná ponuka 42 688,25 € Cena s DPH
07.02.2017 20:48 - Najvýhodnejšia ponuka 42 688,25 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS