36078913
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK
35400307
Jarmila Svítková-BIBIONE
Tehelná 14, Trnava, 91701, SVK
Zariadenie kancelárie
stolička, kreslo, stolík
Tovar, Služba
1. Zariadenie kancelárie
|
|
---|---|
Funkcia |
Stoličky, kreslá a stôl do kancelárie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stolička čierna | ks. | 8 | ||
Kreslo čierne - moderné solitérové kreslo | ks. | 2 | ||
Prístavný stolík - moderný sklenený prístavný stolík | ks. | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Charakteristika pre | Stolička čierna |
Rozmery: | výška: 90 cm, šírka: 30 cm, hĺbka: 50 cm |
Farba | čierna |
Materiál | mäkký čalúnený sedák, textilná koža, nohy - chróm |
Hmotnosť | 5 kg |
Charakteristika pre | Kreslo čierne |
Poťah | textilná koža |
Farba | čierna |
Sedák | s pružinovým jadrom |
Nôžky | plastové |
Rozmery (š x v x h) | 70 x 80 x 60 cm |
Nosnosť | do 150 kg |
Charakteristika pre | Prístavný stolík |
Noha, podstavec a stojan na noviny | kovový |
Odkladacia doska | číre sklo |
Nosnosť | 30 kg |
Rozmery ( výška / priemer ) | 55 / 40 cm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
I. FAKTURÁCIA |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (Zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na písomnú výzvu objednávateľa v stanovenej lehote doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
Ak dodávateľ na základe písomnej výzvy objednávateľa v stanovenej lehote nepredloží doklady a vyjadrenia, ktoré preukazujú reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúcu znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie tejto zmluvy a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
Predávajúci je povinný dodať tovar na adresu dodania zadanú pri vyhlasovaní zákazky a kontaktovať zamestnancov na telefonickom kontakte uvedenom pri vyhlasovaní zákazky. |
Predávajúci je povinný jednorazovo tovar dodať v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00 do termínu plnenia. Tovar doručený v inom čase kupujúci z organizačných dôvodov nepreberie. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky špecifikácie a vlastnosti uvedené v zmluve a musí byť rovnaký typ ako vzory uvedené v prílohe tejto zmluvy. |
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť dokumenty, ktoré preukazujú splnenie technickej špecifikácie, vlastnosti, značku a typ (zaslať emailom) a súčasne zaslať vzor predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality. |
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi technickú špecifikáciu a predložený vzor ponúkaného predmetu zákazky a max. do 2 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky: |
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a prílohe alebo, |
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a prílohe, a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, opravu/úpravu v dodatočnej lehote (min. 2 pracovné dni). |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny. |
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve, javí známky vady tovaru (poškodený, použitý, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve a prílohou), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny. |
Ak objednávateľ nevyužije svoje právo odstúpiť od zmluvy, pokuta (zľava) bude zohľadnená vo faktúre vystavenej po prevzatí predmetu zmluvy. Týmto nie je dotknutá povinnosť dodávateľa odstrániť zistené vady na svoje náklady. |
IV. PODMIENKY ÚČASTI |
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie v lehote stanovenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 v) VZP OPET/. |
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky stanovenej objednávateľom v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje sa podstatné porušenie zmluvy pod sankciou odstúpenia od zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Cena zahŕňa | balenie, naloženie, dovoz |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Nám. J. Herdu 2, 917 01 Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
10.02.2017 08:30 — 24.02.2017 14:30
11,00 ks.
410,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.02.2017 13:19
07.02.2017 13:30
07.02.2017 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.02.2017 13:32 - Vstupná ponuka | 410,00 | € | Cena bez DPH |
06.02.2017 13:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 409,90 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: