30801397
Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok
Malacká cesta 63, Pezinok, 90218, SVK
36013498
ENERGIO-PTS spol. s r.o.
Kremnička 5A, Banská Bystrica, 97405, SVK
Chladiaci box s agregátom predelený priečkou (dvojbox)
chladiaci box, chladiaci box s agregátom, chladiaca jednotka, dodávka chladiaceho boxu
Tovar, Služba
1. Chladiaci box s agregátom predelený priečkou (dvojbox)
|
|
---|---|
Funkcia |
Chladiaci box s chladiacim agregátom na uskladnenie potravín. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chladiaci box predelený priečkou | ks | 1 | ||
vonkajší rozmer - šírka | mm | 3300 | 3500 | |
vonkajší rozmer - hĺbka | mm | 2500 | 2600 | |
vonkajší rozmer - výška | mm | 2300 | 2400 | |
vnútorný objem | m3 | 16,5 | 19,1 | |
vnútorné rozmery - šírka | mm | 3180 | 3380 | |
vnútorné rozmery - hĺbka | mm | 2380 | 2480 | |
vnútorné rozmery - výška | mm | 2180 | 2280 | |
Chladiaci agregát externý | ks | 1 | ||
teplota | °C | 0 | +8 | |
príkon | kW | 2,00 | 2,50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
chladiarenské dvere so zameniteľným otváraním - 800 x 2.000 mm | 1 ks |
chladiarenské dvere so zameniteľným otváraním - 1.000 x 2.000 mm | 1 ks |
pozinkované panely s nezávadnou bielou plastovou fóliou | áno |
hrúbka stien, podlahy a stropu | 60 mm |
materiál stien, podlahy a stropu | PUR panely |
podlaha z protišmykovej preglejky | hrúbka 12 - 15 mm |
robustné dvere, reverzibilné uzavretie magnetickým tesnením (jednoduchá výmena bez náradia) | áno |
pánty so zastavením na 100° s automatickým spätným uzavretím, s bezpečnostným zámkom, uzamykateľné | áno |
výrobok spĺňa platné európske CE normy | áno |
chladiaci agregát externý, hermetický kompresor s ochranou ukotvený v uzamykateľnej klietke na konzolách | áno |
dĺžka elektroinštalácie a chladiarenských rozvodov | do 25 m |
odvod kondenzátu | áno |
elektronická termostatická kontrola | áno |
ventilovaný výparník s dvomi ventilátormi | 1 ks |
samostatné osvetlenie oboch boxov | áno |
nájazdová rampa do boxu so šírkou dverí 1.000 mm, prevýšenie max. 75 mm | áno |
Názov |
1. Cena sa rozumie vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia (vyloženie a naloženie tovaru, vynesenie, recyklačný poplatok, poštovné, balné, ...). |
2. Objednávateľ požaduje odvoz nefunkčného pôvodného chladiaceho boxu. Cenu odvozu žiadame zohľadniť v celkovej cene predmetu zákazky. |
3. Cena je vrátane inštalácie a odskúšania prevádzkyschopnosti na mieste plnenia a zaškolenia obsluhujúceho personálu u Objednávateľa. |
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy zaslať prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov a jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH. |
5. K realizácii zákazky dôjde až po odsúhlasení kvality a parametrov ponúkaného typu (potvrdzujúci e-mail) na základe predložených podkladov. V prípade, že ponúkaný typ neodsúhlasíme (nebude vyhovovať našim potrebám/požiadavkám), vyhradzujeme si právo odstúpiť od Zmluvy. |
6. Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
7. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky a jeho uvedenie do prevádzky v lehote 3 - 5 týždňov odo dňa odsúhlasenia Dodávateľom ponúkaného plnenia predmetu zákazky. |
8. Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 13.00 hod.. Dodávateľ oznámi Objednávateľovi termín expedície tovaru min. 24 hod. vopred. |
9. Objednávateľ požaduje jednorazové dodanie tovaru. Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, v originálnom balení, v 1. akostnej triede. |
10. Dodávateľ odovzdá Objednávateľovi návody na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku, vyhlásenie o zhode a doplňujúce doklady, resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami. |
11. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, jeho poškodenia alebo nekompletnosti zásielky neprevziať dodávku. |
12. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov Dodávateľa a Objednávateľa v zmysle Čl. VI VZP elektronického trhoviska. |
13. Neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy bude Protokol o odovzdaní a prevzatí podpísaný oboma zmluvnými stranami po uvedení zariadenia do prevádzky a jeho odskúšaní. |
14. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi záručnú lehotu na dodaný tovar v trvaní minimálne 36 mesiacov odo dňa podpísania Protokolu o odovzdaní a prevzatí. |
15. Požaduje sa poskytnutie bezplatného záručného servisu (vrátane dopravných nákladov) minimálne počas 36 mesiacov (ak sa nedohodne inak) odo dňa potvrdenia prevzatia tovaru. Záručný a pozáručný servis poskytne Dodávateľ do 24 hodín od nahlásenia poruchy. V prípade nedodržania 24-hodinovej lehoty, bude Dodávateľovi účtovaná zmluvná pokuta vo výške € 500,-. |
16. Ak počas trvania záručnej lehoty Objednávateľ uplatní u Dodávateľa reklamačnú závadu, ktorú nie je možné odstrániť u Objednávateľa je Dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste plnenia Zmluvy na vlastné náklady. |
17. Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné. Písomný súhlas za Objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
18. V prípade, že kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH odvedie (zaplatí) Objednávateľ do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
19. Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
20. Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
21. Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy a doručenia faktúry. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
22. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Malacká cesta č. 63, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
23.02.2017 07:00 — 09.03.2017 13:00
1,00 zákazka - celok
9 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.02.2017 12:36
07.02.2017 13:00
07.02.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.02.2017 14:57 - Vstupná ponuka | 8 990,40 | € | Cena s DPH |
02.02.2017 14:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 990,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: