00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
34653490
Ivan Hoferica - LIMAR
Pod komínom 8, Prešov, 08001, SVK
Chladnička so zabudovaným mraziacim oddielom
chladnička
Tovar
1. Chladnička so zabudovaným mraziacim oddielom
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup novej, nepoužívanej chladničky so zabudovaným mraziacim oddielom vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
2. Chladnička so zabudovaným mraziacim oddielom pre potreby pracoviska. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Voľne stojaca chladnička so zabudovaným mraziacim oddielom | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. 1. Objem chladničky | min. 232 litrov |
1.2.Objem mrazničky | min. 18 litrov |
1.3. energetická trieda | A+ a vyššie |
1.4. rozmery | cca 125x55x61,2 cm (vxšxh) |
1.5. väčší vnútorný objem Space Plus | |
1.6. hlučnosť | max 40 db |
1.7.vnútorné osvetlenie | áno |
1.8. smer otvárania dverí | doprava, možnosť zmeny doľava |
1.9. prestaviteľné sklenené police s lištou | 3 ks |
1.10. priečky vo dverách chladničky | áno |
1.11. farba | biela |
1.12. beznámrazový systém chladničky, automatické odmrazovanie mrazničky | áno |
1.13. alarm otvorených dverí chladničky, alarm otvorených dverí mrazničky | áno |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy obchodný názov ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. |
7. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami. |
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
10. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Tr.A.Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
13.02.2017 09:00 — 28.02.2017 15:00
1,00 súbor
280,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.02.2017 11:44
07.02.2017 15:00
07.02.2017 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.02.2017 16:54 - Vstupná ponuka | 280,00 | € | Cena s DPH |
07.02.2017 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 269,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: