37971832
Špecializovaná nemocnica sv. Svorada Zobor, n.o.
Kláštorská 134, Nitra, 94988, SVK
35755326
Air Products Slovakia, s.r.o.
Pribinova 4, Bratislava, 81109, SVK
Medicinálne plyny
Kyslík, Medicinálny plyn stlačený 50%/50% (medicinálny rajský plyn/medicinálny kyslík),
Tovar, Služba
1. Medicinálne plyny
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie liečebného procesu pacienta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kyslík plynný medicinálny - tlaková fľaša 10l/2,2 m3 | ks | 25 | ||
Nájomné za tlakové fľaše oceľové 10 l / 2,2 m3 | ks | 25 | ||
Kyslík plynný medicinálny - tlaková fľaša 40l / 6,4 m3 | ks | 6 | ||
Kyslík plynný medicinálny - tlaková fľaša 2l/2,2 m3 | ks | 10 | ||
Nájomné za tlakové fľaše oceľové 40l / 6,4 m3 | ks | 6 | ||
Kyslík kvapalný mediciálny | liter | 33 000 | ||
Nájomné za tlakové fľaše oceľové 2l/2,2 m3 | ks | 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Predmetom zmluvy je záväzok Dodávateľa dodať objednávateľovi medicinálne, a špeciálne plyny v oceľových/tlakových fľašiach a iných nádobách a súčasne umožniť Objednávateľovi užívať dodané oceľové/tlakové fľaše a iné nádoby počas platnosti zmluvy. Nájomné za skutočne použité /odobrané/ tlakové fľaše bude účtované paušálnou sumou za mesiac . |
Objednávateľ bude konkrétne množstvá jednotlivých plynov upresňovať počas doby trvania zmluvy na základe svojich potrieb a požiadaviek prostredníctvom e-mailovych objednávok alebo telefonicky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo spresňovať skutočné odobraté množstvo podľa konkrétneho počtu pacientov, prípadne zmeniť iný vhodný plyn alebo komponent vo väzbe na príslušné diagnózy, resp. vzhľadom na vývoj v zdravotníctve za predpokladu dodržania maximálneho fin. objemu zmluvy |
Termín dodania tovaru je maximálne do 5 pracovných dní od zaslania objednávky od Objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod. |
Množstvá prenajatých fliaš a plynov sa môžu v priebehu doby plnenia zmluvy meniť podľa aktuálnej potreby a spotreby |
V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním tovaru má Objednávateľ právo požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý deň omeškania, nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť, najmä však kód ŠUKL |
Dodávateľ sa zaväzuje že všetky fľaše jednotlivých plynov budú riadne označené aby nedošlo k zámene a spochybneniu dodaného tovaru. Ak fľaše nebudú riadne označené vyhradzuje si Objednávateľ právo riadne neoznačené fľaše neodobrať |
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený bezodkladne požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám |
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu |
Lehota splatnosti faktúr 30 dní odo dňa doručenia faktúry |
V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry Dodávateľ má právo požadovať od Objednávateľa úrok z omeškania v zákonom stanovenej výške |
Zmluvu možno ukončiť písomnou dohodou oboch zmluvných |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach |
Výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany Dodávateľa a jeden mesiac zo strany Objednávateľa. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvného vzťahu mal Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. Ak v momente uzatvorenia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ZVO, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzatvorenia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzatvorenia Zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Vrátane dopravy a vykládky na miesto plnenia určené odberateľom |
Vrátane inštalácie stacionárnej odparovacej stanice kyslíka v zmysle vypracovanej technickej dokumentácie a splnenia požiadaviek Vyhlášky 508/2009 Z.z na mieste plnenia. V prípade, že dôjde k výmene už existujúce dodávateľa žiadame vykonať výmenu stacionárnej odparovacej stanice kyslíka len v súlade s požiadavkami a koordináciou so stanoveným zástupcom odberateľa. Nová nainštalovaná odparovacia stanica bude minimálne 5 alebo 6 m3 objemu. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Interval opakovaných plnení minimálne každý mesiac pri rámcovej dohode |
Množstvá fliaš a plynov sa môžu v priebehu plnenia zmluvy meniť podľa aktuálnej potreby a spotreby |
Objednávateľ neposkytuje na predmet zákazky preddavky ani zálohy, faktúry budú platené výlučne v mene Euro. |
Požaduje sa aby dodávateľ zabezpečil dodanie kyslíka vo fľašiach tak, aby objednávateľ mal vždy na svojej prevádzke aj zálohu fliaš minimálne 50 % s celkového počtu používaných fliaš. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú 48 mesiacov |
Pri uzatvorení zmluvy žiadame rozčleniť konečnú vysúťaženu sumu následovne : Cena č.1 je konečná cena za kyslík vo fľašiach. Cena č.2 je konečná cena za prenájom obalov obalov (fliaš). Cena č. 3 je ročná konečná cena za prenájom stacionárneho zásobníka na kyslík. Cena č.4 je konečná cena za dopravu a naplnenie kyslíka do stacionárneho zásobníka. |
Názov | Upresnenie |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť aktualizovaný rozpočet jednotkových cien s DPH/bez DPH | Porušením tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť povolenie na veľkodistribúciu medicinálnych plynov vydané MZ SR | Porušením tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť Doklad o registrácii, resp. Rozhodnutie vydané Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv o registrácii humánneho lieku - humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše | Porušením tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy sa požaduje predložiť Doklad o oprávnení dodávať tovar podľa § 32 ods. 1 písm. e) v zmysle ods. 2 písm. e) zákona NR SR č. 343/2015 alebo registračné číslo, pod ktorým je Dodávateľ zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov | Porušením tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Kláštorská 134, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.04.2017 09:58 — 30.04.2020 09:58
33 000,00 l
24 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.02.2017 09:54
08.02.2017 09:57
08.02.2017 10:12
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.02.2017 17:15 - Vstupná ponuka | 24 000,00 | € | Cena bez DPH |
08.02.2017 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 948,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: