518140
Národné rehabilitačné centrum
Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK
31589561
VIDRA a spol. s.r.o.
Štrková 8, Žilina, 01196, SVK
Dezinfekčné prostriedky
Dezinfekčné, hygienické a čistiace prípravky.
Tovar, Služba
1. Dezinfekčné prostriedky
|
|
---|---|
Funkcia |
Výrobky na hygienu a rýchlu dezinfekciu rúk a rôznych povrchov v nemocniciach. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
PROSAVON dezinfekčné mydlo s olivovým olejom, balenie 5 l bandaska | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dezinfekčné krémové tekuté mydlo s olivovým olejom | na hygienickú a chirurgickú dezinfekciu rúk, s antibakteriálnymi a ošetrujúcimi prísadami. Použitie v zdravotníckych zariadeniach. |
Spektrum účinku: | baktericídny, fungicídny, virucídny. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru. |
2. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží certifikát alebo čestné vyhlásenie, že ponúkaný výrobok na predmet tejto zákazky je certifikovaný alebo má pridelený ŠUKL kód a predloží kartu bezpečnostných údajov podľa ES, najneskôr pri dodaní tovaru. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas tejto doby bude spĺňať všetky normatívne stanovené kvalitatívne a technické parametre. |
4. Dodanie tovaru pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi minimálne 1 deň vopred. |
5. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
6. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie. |
7. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie. |
8. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru, ktorý je nový a nepoužívaný. Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. |
9. Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
10. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
11. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru a potvrdení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry, s uvedením jednotlivých cien s DPH a celkovej ceny s DPH, vrátane ceny za balenie, naskladnenie, dovoz tovaru na miesto plnenia a vyskladnenie u objednávateľa. Splatnosť 30 dní. |
Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
16.02.2017 09:01 — 17.02.2017 14:00
1,00 predmet zákazky podľa špecifikácie
321,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.02.2017 08:56
07.02.2017 09:00
07.02.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.02.2017 09:14 - Vstupná ponuka | 321,59 | € | Cena s DPH |
07.02.2017 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 321,58 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: