30794544
Bratislavské kultúrne a informačné stredisko, príspevková organizácia
Židovská 1, Bratislava, 81515, SVK
47440490
RIGORE s.r.o.
Na Barinách 2702/8, Lieskovec, 96221, SVK
Vedenie podvojného účtovníctva, účtovné a daňové poradenstvo
účtovníctvo, účtovnícke služby, daňové výkazy, auditorské služby a vedenie komplexnej účtovnej agendy
Služba
1. Vedenie podvojného účtovníctva, účtovné a daňové poradenstvo
|
|
---|---|
Funkcia |
Komplexné vedenie podvojného účtovníctva príspevkovej organizácie za vybranú oblasť v účtovnom informačnom systéme objednávateľa, poskytovanie konzultácií a poradenstva v oblasti účtovníctva a daní, vypracovanie vybraných daňových priznaní objednávateľa, spracovanie rozborov a analýz na základe požiadaviek objednávateľa, mzdové účtovníctvo a ekonomické práce s tým spojené. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
odberateľské faktúry údaj za 1 rok | ks | 220 | 250 | |
dodávateľské faktúry + zahraničné údaj za 1 rok | ks | 520 | 550 | |
bankové výpisy (frekvencia mesačné), údaj za 1 rok | riadkov | 1250 | 1350 | |
hlavná pokladňa – PD | ks | 140 | 175 | |
interné doklady - mzdové, majetkové, zmluvné, preúčtovacie za rok | ks | 55 | 70 | |
účtovanie a vedenie skladového hospodárstva - príjemky, výdajky údaj za 1 rok | ks | 25 | 30 | |
Predbežný počet zaúčtovaných účtovných zápisov údaj za 1 rok | ks | 7560 | 8340 | |
Obdobie plnenia | mesiace | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- priebežné účtovanie predložených účtovných dokladov na týždennej báze (dodávateľské a odberateľské faktúry, pokladničné doklady (1 registračná pokladňa, hlavná pokladňa), bankové výpisy mesačné (cca 1250 položiek, účtovanie skladového hospodárstva - príjemky a výdajky zo skladu, kontrola a evidencia. | |
- konzultácie k návrhu obchodných zmlúv (zmluva o reklame, rámcové zmluvy, propagačná činnosť, zmluva o poskytovaní služieb, zmluvy o spolupráci, nájomné zmluvy a pod. | |
- správa pohľadávok, vypracovanie dohôd o započítaní pohľadávok s obchodnými partnermi | |
- vedenie hlavnej knihy , účtovných kníh, evidencie majetku, záväzkov a pohľadávok, | |
- pravidelný mesačný a mimoriadny reporting, vypracovanie mesačných prehľadov hospodárenia alebo iných reportov, analýz a hlásení vo formáte požadovanom klientom, | |
- spracovanie štvrťročných výsledkov hospodárenia do Mestského zastupiteľstva, | |
- vedenie daňovej agendy (daň z pridanej hodnoty, daň z príjmov, daň z motorových vozidiel, daň z nehnuteľnosti) | |
- spracovanie DPH - evidencia, vypracovanie daňových priznaní, súhrnný výkaz kontrolný výkaz, elektronické zasielanie výkazov - mesačne | |
- vypracovanie štatistických hlásení a výkazov súvisiacich s účtovníctvom a vybavovanie bežnej korešpondencie súvisiacej s účtovníctvom, spolupráca so správcom, | |
- sledovanie a implementácia legislatívnych zmien a metodické vedenie účtovníctva, | |
- konzultácie a poradenstvo v ekonomickej a daňovej problematike, vykonávanie všetkých súvisiacich účtovníckych a administratívnych prác a služieb na základe pokynov klienta- po vzájomnej dohode, | |
- pred ukončením zmluvy požadujeme predloženie všetkých výstupov účtovníctva a miezd objednávateľovi v písomnej a elektronickej forme, za celý časový rozsah plnenia zmluvy,evidencia interné doklady, zmluvné vzťahy a ostatné, | |
- podvojné účtovníctvo vykonávať v programe NORIS, 1x týždenne sa zúčastňovať na poradách vedenia objednávateľa. |
Názov |
Konzultácie a poradenstvo uvedené v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky budú vykonávané podľa potreby odberateľa v rozsahu spolu minimálne 562 hodín ročne v mieste plnenia zmluvy a sú zahrnuté v cene služby. |
Všetky činnosti a služby uvedené v časti časti Technická špecifikácia predmetu zákazky sú objednávateľovi poskytované v mieste plnenia zmluvy osobne. |
V celkovej cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s poskytovaním služieb vrátane dopravy na miesto plnenia zmluvy. |
Dodávateľ je v plnom rozsahu zodpovedný za akúkoľvek škodu a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov, alebo pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Odberateľ požaduje predložiť zoznam kontaktných osôb do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy výlučne prostredníctvom osôb, ktoré: |
a) disponujú dokladom o odbornej spôsobilosti vykonávať účtovníctvo príspevkovej organizácie v informačnom systéme Noris; |
b) majú prax aspoň 18 mesiacov s prácou v informačnom systéme NORIS; túto skutočnosť sa dodávateľ zaväzuje preukázať kontaktnými údajmi na osobu, ktorá požadované referencie poskytne; |
Dokumenty podľa bodu a) a b) sa dodávateľ zaväzuje predložiť objednávateľovi do 10 dní od uzatvorenia zmluvy na EKS. |
Nepredloženie dokladov podľa bodu a) a b) bude považované za závažné porušenie zmluvných podmienok a bude dôvodom na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Organizačné zmeny u objednávateľa a nariadenia zriaďovateľa týkajúce sa predmetu tejto zmluvy sú dôvodom na ukončenie tejto zmluvy s výpovednou lehotou 30 dní od doručenia výpovede zo zmluvy dodávateľovi. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Židovská 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
16.02.2017 10:00 — 19.02.2019 12:00
1,00 ks
19 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.02.2017 08:46
07.02.2017 08:45
07.02.2017 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.02.2017 08:39 - Vstupná ponuka | 18 960,00 | € | Cena bez DPH |
07.02.2017 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 960,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: