00699021
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Hlboká cesta 2, Bratislava, 83336, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie služieb hromadného stravovania zamestnancov formou stravných lístkov
zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach, stravné lístky
Služba
1. Zabezpečenie služieb hromadného stravovania zamestnancov formou stravných lístkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných lístkov. Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybratých stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané požadované množstvo stravných lístkov | ks | 10 080 | ||
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | EUR | 3,80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje : | názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok obsahuje : | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravný lístok obsahuje : | dátum platnosti stravného lístka |
Stravný lístok obsahuje : | nominálnu hodnotu |
Názov |
A.Účelom tejto zmluvy je zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa oprávnených poskytovať stravovacie služby. |
B.Objednávateľ sa zaväzuje doručiť dodávateľovi zoznam stravovacích zariadení podľa bodu A. nachádzajúcich sa v Bratislave do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
C.Do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje predložiť objednávateľovi informáciu o cene za jednotku Plnenia podľa tejto zmluvy s DPH a bez DPH a rozpis zložiek ceny za jednotku Plnenia, sadzieb DPH a výšky DPH jednotlivých zložiek ceny za jednotku Plnenia podľa zmluvy. Ak cena za jednotku Plnenia podľa tejto zmluvy, ceny jednotlivých zložiek ceny za jednotku Plnenia podľa tejto zmluvy a /alebo výška DPH jednotlivých zložiek ceny za jednotku Plnenia majú viac ako päť desatinných miest, dodávateľ zaokrúhli cenu za jednotku Plnenia, |
ceny jednotlivých zložiek ceny za jednotku Plnenia a výšku DPH jednotlivých zložiek ceny za jednotku Plnenia na päť desatinných miest. |
D.Ak sa dodávateľ dostane do omeškania so splnením povinnosti podľa bodu C., objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z maximálnej ceny podľa tejto zmluvy rámcovo dohodnutej za súčet všetkých Plnení, ktoré na jej základe môže objednávateľ od dodávateľa požadovať, a to za každý aj začatý deň omeškania. |
E.Zmluvné strany za zaväzujú navzájom si oznámiť svoje kontaktné osoby, e-mailové adresy a faxové a telefónne čísla do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
F.Dodávateľ vyhlasuje, že Plnenie podľa tejto zmluvy poskytuje objednávateľovi v súlade so svojím podnikateľským oprávnením. |
G.Ak sa dodávateľ dostane do omeškania so splnením povinnosti podľa bodu B. a E. objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50 Eur za každý aj začatý deň omeškania. |
H.Ak sa vyhlásenie podľa bodu F. ukáže byť nepravdivým, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 500 EUR a/alebo odstúpiť od tejto zmluvy v súlade s bodom 18.2 písm. l) všeobecných zmluvných podmienok, ktoré tvoria súčasť tejto zmluvy (ďalej len „VZP“). |
I.Dodávateľ vyhlasuje, že cena Plnenia podľa tejto zmluvy je v súlade s § 152 ods. 5 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
J.Ak sa vyhlásenie podľa bodu I. ukáže byť nepravdivým, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 500 EUR a/alebo odstúpiť od tejto zmluvy v súlade s bodom 18.2 písm. l) VZP. |
K.Vzhľadom na to, že táto zmluva je Rámcovou dohodou, dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi Plnenie podľa tejto zmluvy na základe písomných Čiastkových výziev podľa bodu 16.1.1 VZP. |
L.Objednávateľ je oprávnený predkladať dodávateľovi Čiastkové výzvy v periodicite a na objem Plnenia v závislosti od svojich potrieb. |
M.Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať Plnenie objednávateľovi v objemoch uvedených v príslušnej Čiastkovej výzve, a to riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto určené objednávateľom v príslušnej Čiastkovej výzve. |
N.Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi Plnenie podľa Čiastkovej výzvy v lehote do 2 pracovných dní od doručenia Čiastkovej výzvy dodávateľovi, a to len počas pracovných dní od 7:00 hod. do 15:00 hod. Počet kusov stravných lístkov v jednom balení bude 20. |
O.Cena Plnenia podľa tejto zmluvy v súlade s bodom 10.4 VZP pokrýva všetky odmeny a náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu tejto zmluvy, najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním stravných lístkov objednávateľovi, ako aj všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa. |
P.Nárok dodávateľa na zaplatenie príslušnej časti Ceny za poskytnuté čiastkové Plnenie vzniká momentom akceptácie príslušného čiastkového Plnenia objednávateľom podľa bodu 6.5.4, 11.1, a 16.1.1 VZP |
Q.Faktúru na cenu poskytnutého Plnenia je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa vzniku jeho nároku na zaplatenie príslušnej časti Ceny za poskytnuté čiastkové plnenie podľa bodu P. podľa bodu 11.1 VZP, t.j. odo dňa prevzatia riadne dodaného čiastkového Plnenia objednávateľom v súlade s bodom 6.5.4, 11.1, a 16.1.1 VZP. |
R.Na účely fakturácie je dodávateľ povinný zaokrúhľovať príslušnú časť Ceny za poskytnuté čiastkové plnenie podľa bodu P. na dve desatinné miesta. |
S.Faktúru na cenu objednávateľom prevzatého Plnenia je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi v listinnej forme. |
T.Okrem náležitostí faktúry vyžadovaných bodom 11.2 VZP je dodávateľ povinný vo faktúre uviesť svoje IČO, DIČ, IČ DPH ak mu bolo pridelené, alebo údaje týmto údajom ekvivalentné v krajine sídla dodávateľa, svoje obchodné meno, a názov banky, jej kód SWIFT/BIC, poštovú adresu sídla pobočky banky, kde bol zriadený bankový účet, na ktorý objednávateľ uhradí fakturovanú sumu, a číslo takého bankového účtu vo formáte IBAN a kód SWIFT/BIC. V prípade, ak z technických dôvodov nebude môcť dodávateľ informácie podľa tohto bodu na faktúre uviesť, uvedie tieto informácie v prílohe faktúry. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ bude cenu za Plnenie dodané podľa tejto zmluvy uhrádzať na bankový účet dodávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy. |
U.Ak v záhlaví tejto zmluvy nie je uvedené DIČ dodávateľa a/alebo IČ DPH dodávateľa, ak mu bolo pridelené, alebo údaje týmto údajom ekvivalentné v krajine sídla dodávateľa, alebo ak v záhlaví tejto zmluvy nie je uvedené číslo bankového účtu dodávateľa vo formáte IBAN a kód SWIFT/BIC, zaväzujú sa zmluvné strany uzatvoriť dodatok k tejto zmluve, predmetom ktorého bude doplnenie údajov podľa tohto bodu do záhlavia tejto zmluvy. |
V.Ak nie je v tejto zmluve určené inak, dodávateľ je povinný predkladať objednávateľovi všetky dokumenty súvisiace s plnením tejto zmluvy, a to najmä dodací list a faktúru, v slovenskom jazyku. |
W.Platnosť dodávaných stravných lístkov je minimálne od 1.1. do 31.12. toho roku, v ktorom dodávateľ poskytne objednávateľovi čiastkové Plnenie, na ktorého poskytnutie bol objednávateľom vyzvaný. |
X.Objednávateľ je v mesiacoch november a december oprávnený vyzvať dodávateľa na dodanie stravných lístkov s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roka. |
Y.Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie povinností dodávateľa sa považuje omeškanie s poskytnutím Plnenia, na ktoré bol dodávateľ objednávateľom riadne Čiastkovou výzvou vyzvaný, a Plnenie poskytnuté s vadami. |
Z.Dodávateľ za plnenie predmetu zmluvy nebude účtovať žiadne ďalšie sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v tejto zmluve. |
AA.Objednávateľ je oprávnený najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti vrátiť dodávateľovi nepoužité neplatné stravné lístky, ktoré mu je dodávateľ povinný bezodplatne vymeniť za rovnaký počet platných stravných lístkov v rovnakej nominálnej hodnote, a to v lehote do 15 dní odo dňa obdržania vrátených stravných lístkov. |
BB.V mesiacoch november a december je objednávateľ oprávnený vrátiť dodávateľovi aj nepoužité platné stravné lístky, ktoré uplynutím posledného dňa prebiehajúceho kalendárneho roka stratia svoju platnosť. |
CC.Dodávateľ je povinný stravné lístky vrátené na základe bodu BB. bezodplatne vymeniť objednávateľovi za rovnaký počet stravných lístkov v rovnakej nominálnej hodnote s platnosťou minimálne do konca nasledujúceho roka, a to v lehote do 30 dní odo dňa obdržania vrátených stravných lístkov. |
DD.Objednávateľ má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede dodávateľovi. |
EE.Zmluvná pokuta účtovaná dodávateľovi v súlade s touto zmluvou a jej prílohami je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
FF.Táto zmluva má charakter Rámcovej dohody a uzatvára sa na obdobie 12 kalendárnych mesiacov od Momentu uzavretia tejto zmluvy – Rámcovej dohody. Dodávateľ berie na vedomie podmienky stanovené v bode 16.1.7 VZP. |
Funkčné špecifikácie položky
Funkcia | |
Pôvodná hodnota | Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných lístkov. Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybratých stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Navrhnutá hodnota | Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok. Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybratých stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Predpokladané požadované množstvo stravných lístkov | ks | 10 080 | ||
Navrhnutá hodnota | Predpokladané požadované množstvo stravných poukážok | ks | 10 080 |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Nominálna hodnota jedného stravného lístka | EUR | 3,80 | ||
Navrhnutá hodnota | Nominálna hodnota jedného stravnej poukážky | EUR | 3,80 |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Stravný lístok obsahuje : | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Navrhnutá hodnota | Stravný lístok obsahuje : | ochranné prvky proti falšovaniu |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Stravný lístok obsahuje : | dátum platnosti stravného lístka |
Navrhnutá hodnota | Stravná poukážka obsahuje : | dátum platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Stravný lístok obsahuje : | nominálnu hodnotu |
Navrhnutá hodnota | Stravná poukážka obsahuje: | nominálnu hodnotu alebo inak zistiteľné |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
10 080,00 ks
38 304,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.02.2017 14:36
10.02.2017 11:32
10.02.2017 11:47
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.02.2017 14:39 - Vstupná ponuka | 38 304,00 | € | Cena s DPH |
10.02.2017 11:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 300,17 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: