17331927
Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát
Bajkalská 21/A, Bratislava - Ružinov, 82799, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelárske potreby
Kancelárske potreby, tlačivo, obal, pero, obálka.
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
drobné kancelárske potreby a schválené tlačivá |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Biele papierové obálky C6, rozmer 114 x 162 mm, samolepiace, 80g/m2. Balenie 1000 ks. | 5 bal. |
Spisový obal A4 dvojlist s potlačou podľa priloženého vzoru (príloha č. 4 internej smernice verejného obstarávateľa), biely papier 80-90g/m2. Balenie 100 ks. | 50 bal. |
Záznamová kniha A6 linajková, 95 až 100 listov, pevná šitá väzba, obal tvrdé laminované dosky. | 50 ks |
Pero guľôčkové jednorazové, farba tuhy modrá. | 200 ks |
Poštová obálka - taška s X dnom samolepiaca s páskou. Formát B4 250 x 353 x 40 mm, hmotnosť 130g/m2, farba hnedá, dno široké 40 mm. Balené po 250 ks. | 500 ks |
Mapa odkladacia 3-chlopňová, formát A4 s gumičkami v rohoch, materiál prešpánový kartón min. 300g. Mix aspoň 4 farieb. | 800 ks |
Biele papierové obálky C5 s doručenkou do VR bez opakovaného doručenia, rozmer 162 x 229 mm, 90g/m2. Balenie 1000 ks. | 5 balení |
Tlačivo - Priepustka, formát A7, 100 lístkov v bloku, lepený v chrbte. ŠEVT 100200, IGAZ 039 alebo ekvivalent. | 50 blokov |
Tlačivo - Žiadanka na prepravu osôb alebo nákladu, formát A6, 100 lístkov v bloku, lepený v chrbte. ŠEVT 306019, IGAZ 109 alebo ekvivalent. | 50 blokov |
Tlačivo - Dovolenka, formát A7, 100 lístkov v bloku, lepený v chrbte. ŠEVT 301389, IGAZ 012 alebo ekvivalent. | 50 blokov |
Tlačivo - Cestovný príkaz, formát A4, cena za balenie 50 listov (blok). ŠEVT 301328, IGAZ 001 alebo ekvivalent. | 100 bal. á 50 listov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia do skladu objednávateľa. |
Ekvivalenty musia mať kvalitatívne a užitkové parametre minimálne na úrovni uvedených originálnych výrobkov. |
Spisový obal musí byť vyhotovený podľa priloženého vzoru. Iný variant potlače je možný iba v prípade, že bude obsahovať priestor (okná, kolónky, ...) na zápis všetkých požadovaných údajov s ich presným označením podľa priloženého vzoru, bude obsahovať priestor na ďalšie údaje v zmysle platných právnych predpisov o registratúre (napr. vyhlášky MV SR č. 410/2015 Z. z.) a vzhľad tlačiva nebude zásadne menený (napr. nový IGAZ 120). Názov pôvodcu môže byť nahradený odtlačkom úradnej pečiatky verejného obstarávateľa, ktorý zabezpečí verejný obstarávateľ pri vyplňovaní obsahu tlačiva. |
Úspešný dodávateľ predloží pred realizáciou dodávky cenovú analýzu zákazky - rozpis celkovej sumy na jednotkové ceny jednotlivých produktov a upresnenie jednotlivých nacenených položiek na dokladovanie dodržania technických požiadaviek. Jednotková cena s DPH za MJ každej položky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky musí byť vždy zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Požadované technické vlastnosti musia byť jednoducho dokázateľné (popis na obale výrobku, na výrobku) alebo dodávateľ predloží pred dodaním tovaru certifikát výrobku, technický list, .... a pod., kde budú požadované vlastnosti uvedené. |
Fakturovaná jednotková cena s DPH za MJ každej položky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky musí byť vždy zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Faktúra s cenami, ktoré nebudú zodpovedať tejto požiadavke (cena MJ požadovanej v Technickej špecifikácii predmetu zákazky s DPH bude mať viacej ako 2 desatinné miesta), bude vrátená na prepracovanie. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Prievozská 32, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.02.2017 08:00 — 20.02.2017 14:00
1 820,00 ks / bal
2 123,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.02.2017 10:49
07.02.2017 10:00
07.02.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.02.2017 10:53 - Vstupná ponuka | 1 875,31 | € | Cena s DPH |
07.02.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 442,38 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: