00610381
Fakultná nemocnica Trnava
A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK
31710549
STAPRO SLOVENSKO s.r.o.
Hroncova 3, Košice, 04001, SVK
Operačné sály- plánovaie operácií, riadenie operčného dňa v zdravotníctve, evidencia priamych nákladov na operácie
Operačné sály, plánovanie, evidencia nákladov
Služba
1. Operačné sály- plánovaie operácií, riadenie operčného dňa v zdravotníctve, evidencia priamych nákladov na operácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Modul Operačné sály zameraný na plánovanie operácií a riadenie operačného plánu v zdravotníctve pre 7 operačných sál, evidenciu priamych nákladov na operácie - operačný materiál a sterlizovateľné položky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet licencií | ks | 7 | ||
Počet operačných sál | ks | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Práva- prístup, role a práva užívateľov k jednotlivým úlohám | áno |
Register Pacientov | áno |
Automatická elektronická žiadanka smerovaná na centrálnu sterilizáciu na základe spotrebovaných sterilizovateľných položiek v rámci operačného protokolu. | áno |
Operačné Sály (OS)-plánovanie | Plánovanie operácie na pacienta |
Operačné sály - operačný deň | dohľad nad reálnou prevádzkou OS a ďalších podobne určených pracovníkov |
Kompatibilita s IS objednávateľa | modul musí byť kompatibilný s NIS objednávateľa (MEDEA) |
Moduly pre komunikáciu s NIS MEDEA | áno |
Synchronizácia registra pacientov IS MEDIX® a NIS MEDEA | áno |
Kontinuálny prevod žiadaniek na operáciu z NIS MESEA do IS MEDIX® | áno |
Podklady pre účtovanie nákladov na operáciu | áno |
Podklady pre účtovanie vybraných lekárskych údajov na operačný protokol | áno |
Plánovanie pacienta na konkrétny dátum, sálu, operačný tím, typ operácie | áno |
Tvorba operačného programu - možnosť viackrokovej tvorby operačného programu. | áno |
- Predbežný operačný program | áno |
- Odsúhlasený operačný program | áno |
- Potvrdený operačný program zodpovednými pracovníkmi | áno |
- Vytvorenie operačného programu - schválenie | áno |
Možnosť nastavenia závislostí času operácí napr. pevný začiatok alebo začiatok závislý na predchádzajúcej operácii na inej operačnej sále | áno |
Kontrola kríženia členov operačných tímov, anestéziológov atď. | áno |
Elektronický formát operačného programu | napr. MS OFFICE, HTML. |
Možnosť automatického rozoslania operačného programu v stanovenom čase | |
Forma grafického spracovania operačného programu, podľa dodanej šablóny. Snaha o štandardizáciu dokumentácie. | áno |
Funkcia „Dispečer“ (sleduje a dokumentuje pohyb pacientov) | áno |
Neplánované prijatie pacienta na operačnú sálu s automatickou požiadavkou na sterilizovateľné položky | áno |
Sledovanie a vykonanie zmeny opierácií z hľadiska stavu - (pred sálou, na sále, odoperovaný, neoperovaný atď.) a času rezu a času pobytu pacienta na sále. | áno |
Riadenie chodu operačných sál - návoz, odvoz atď. | áno |
Určenie dôvodu zrušenia operácie | áno |
funkcia „Kontajnerka“ (sleduje a dokumentuje spotrebu kontajnerov a ostatného materiálu na pacienta) | áno |
Evidencia kontajnerov a všetkých ďalších položiek na pacienta a operáciu. | áno |
Sledovanie udalostí pomocou čítačky QR kódu. | áno |
Tvorba žiadanky z operácie alebo hromadnej žiadanky pre sterilizáciu položiek v centrálnej sterilizácii | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť podrobný štruktúrovaný rozpočet s konkrétnym návrhom riešenia (predmetu zákazky), resp. technickým popisom ponúkaných zariadení do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť platné certifikáty ISO 9001 a ISO 27001 dodávateľa predmetu zákazky, čestné prehlásanie o spôsobilosti dodávateľa predmetu zákazky výrobcom aplikačného programového vybavenia MEDIX do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
... zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Vrátane zaškolenia min. 30 osôb pre oblasť evidencie nákladov na pacienta, 20 osôb pre plánovanie operácií, 3 osoby pre schvaľovanie operačného programu, 2 osoby dispečér, 2 osoby správa systému. |
Andreja Žarnova 11, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
17.02.2017 09:00 — 06.03.2017 10:00
1,00 modul pre 7 operačných sál
11 160,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.02.2017 14:52
14.02.2017 16:00
15.02.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.02.2017 09:17 - Vstupná ponuka | 11 160,00 | € | Cena s DPH |
14.02.2017 11:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 154,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: