31825702
Cirkevná základná škola Žofie Bosniakovej
Námestie hrdinov 6, Šurany, 94201, SVK
31566537
TERS systém, spol. s r.o.
Svätokrížske nám. 6, Žiar nad Hronom, 965 01, SVK
Výmena ústredného kúrenia
výmena, ústredné kúrenie, kotolňa, havarijný stav, strojovňa, rozvodné potrubie, armatúry, revízie
Stavebná práca, Tovar, Služba
1. Výmena ústredného kúrenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena ústredného kúrenia v dôsledku havarijného stavu. |
Inštalácia vykurovacích telies a rozvodov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vykurovacie telesá a rozvody | objekt | 1 | ||
Kotolňa | objekt | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podrobný rozpis stavebných prác na objektoch predmetu zákazky | súčasťou výkazu výmer a príloh |
Ak sa v rozpise stavebných prác prípadne v prílohách uvádza konkrétna značka alebo typ | Dodávateľ má možnosť uviesť ekvivalent rovnakej alebo vyššej kvality |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet aj vo formáte Excel, a to do 3 dní od účinnosti zmluvy s typovým označením a názvom zariadenia alebo materiálov. V prípade ak Dodávateľ nepredloží v požadovanej lehote 3 dní od účinnosti zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet, považuje sa takéto omeškanie Dodávateľa za závažné porušenie zmluvy a Objednávateľ je z tohto dôvodu oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť realizáciu diela zaškolenými pracovníkmi pri dodržaní všetkých všeobecne záväzných právnych predpisov, hygienických a bezpečnostných STN, ako aj technologických a montážnych predpisov. |
Inštaláciu a údržbu elektrických zariadení môžu vykonávať len odborne spôsobilé osoby v zmysle Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z. a STN 34 3100 (§21-24) alebo ekvivalent. |
Dodávateľ musí predložiť potrebné oprávnenia k vykonávaniu predmetu zákazky a prác s tým spojených. |
Objednávateľ poskytne projektovú dokumentáciu v origináli zazmluvnenému dodávateľovi diela v deň prevzatia a odovzdania staveniska. |
Po skončení montážnej a revíznej skúšky je Dodávateľ povinný poučiť Objednávateľa o obsluhe zariadenia, odovzdať mu návody na obsluhu, prevádzku a údržbu zariadenia v rozsahu 3 hodín. |
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní od ich doručenia Objednávateľovi. |
Faktúra vystavená po realizácii diela zo strany Dodávateľa bude obsahovať okrem zákonných náležitostí aj krycí list faktúry, zisťovací protokol, súpis vykonaných prác, rekapituláciu a CD/DVD s fotodokumentáciou zachytávajúcou práce, ktoré sú predmetom predkladanej faktúry podľa súpisu prác. |
Súpis prác bude vyhotovený v súlade s oceneným výkazom výmer a bude obsahovať názvy objektov, položiek, jednotkové ceny, množstvá, rozmery, sumy zrealizovaných položiek. |
Dodávateľ sa zaväzuje pristúpiť k odovzdaniu a prevzatiu staveniska na základe dohody s Objednávateľom za podmienky operatívneho presťahovania a realizácie výučby žiakov školy. |
Záručná doba začína plynúť odo dňa protokolárneho odovzdania diela Objednávateľovi. Záručná doba sa končí uplynutím 60 mesiacov. Pri výrobkoch, zabudovaných materiáloch, prvkoch a technologických zariadeniach sa končí záručná doba uplynutím doby zhodnej s dĺžkou záručnej doby poskytovanej ich výrobcom. |
Dodávateľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním vád predmetu plnenia bez zbytočného odkladu po doručení oznámenia vady Objednávateľom, pri vadách ohrozujúcich prevádzku stavby alebo vyvolávajúcich nebezpečenstvo vzniku bezprostrednej škody do 24 hodín od doručenia oznámenia vady Objednávateľom. Vady môžu byť oznámené zo strany Objednávateľa prostredníctvom mailovej komunikácie, prípadne písomne. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť vadu v čo najkratšom technicky možnom čase, vždy však najneskôr do 3 dní od doručenia oznámenia vady Objednávateľom, pokiaľ sa nedohodol so zástupcom Objednávateľa inak. |
Riadnym a úplným vykonaním diela podľa zmluvy a riadnym splnením všetkých záväzkov zo strany Dodávateľa podľa zmluvy sa rozumie odovzdanie diela Objednávateľovi na základe písomného protokolu vypracovaného zo strany Dodávateľa a podpísaného oboma zmluvnými stranami. |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 3 kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termín vykonania a odovzdania diela. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy. |
Ak Dodávateľ odmietne odstrániť vady diela a tieto neodstráni v dohodnutom termíne, je Objednávateľ oprávnený zabezpečiť odstránenie vád diela prostredníctvom tretej osoby, a to na náklady Dodávateľa. |
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú Objednávateľ nemôže dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti diela začína plynúť nová záručná doba. |
Dodávateľ je povinný chrániť dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti diela ochrannými prostriedkami tak, aby nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania diela Objednávateľovi. |
Dodávateľ znáša nebezpečenstvo škody na zhotovovanom diele, a to až do doby odovzdania diela Objednávateľovi na základe písomného protokolu. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť pred poškodením zariadenie Objednávateľa, ktoré sa nachádza v priamom dotyku stavebných prác. |
Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi certifikáty na použité materiály a zariadenia pred ich zabudovaním do diela v zmysle platných právnych predpisov. |
Dodávateľ aj jeho dodávatelia a subdodávatelia na požiadanie Objednávateľa sú povinní zúčastňovať sa kontrolných dní. |
Dodávateľ poverí výkonom funkcie stavbyvedúceho osobu, ktorá má príslušné platné oprávnenie vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov, resp. ekvivalent vydávaný v krajinách EÚ a meno tejto osoby je povinný oznámiť Objednávateľovi najneskôr pri odovzdaní a prevzatí staveniska stavby. |
Dodávateľ vykoná na vlastné náklady všetky skúšky, kontroly a merania, ktoré sú potrebné pre riadne ukončenie diela. |
Dodávateľ je povinný udržiavať na stavbe poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti. Dodávateľ je povinný preukázať Objednávateľovi uskladnenie odpadov podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky. |
Dodávateľ oznámi Objednávateľovi pripravenosť diela k odovzdaniu a prevzatiu najneskôr 5 kalendárnych dní pred jeho odovzdaním. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať vykonané dielo, ktoré má vady brániace riadnemu prevádzkovaniu diela. Za deň odovzdania a prevzatia diela sa považuje deň podpísania protokolu o odovzdaní a prevzatí diela oboma zmluvnými stranami. |
Ak sa Dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, Objednávateľ má právo požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela v EUR s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Pokiaľ Dodávateľ poruší svoju zmluvnú povinnosť a záväzok, pre ktorej porušenie je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, zaplatí Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1% z ceny diela v EUR s DPH. |
V prípade, ak Dodávateľ neodstráni v dohodnutom termíne vady a/alebo nedorobky diela reklamované Objednávateľom počas plynutia záručnej doby zaplatí Dodávateľ Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 € (slovom: päťdesiat eur) za každý aj začatý deň omeškania. |
Zmluvná pokuta za nedodržanie termínu vypratania staveniska je 30,00 € (slovom: tridsať eur) za každý aj začatý deň omeškania až do termínu úplného vypratania staveniska. |
Ak Dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonávaní diela, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Zaplatením zmluvnej pokuty/zmluvných pokút/ sa Dodávateľ nezbavuje povinnosti vykonať dielo. |
Uplatnením vyššie uvedených sankcií nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody spôsobenú omeškaním s odovzdaním diela podľa týchto Zmluvných podmienok a právo na náhradu škody spôsobenú na majetku Objednávateľa, ktorú preukázateľne spôsobí Dodávateľ pri realizácii diela. |
Objednávateľ má nárok na náhradu škody v celom jej rozsahu, bez ohľadu na to či, ide o škodu, ktorá vznikla v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľa, jeho subdodávateľov. |
Ak Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ bezdôvodne preruší práce na vykonávaní diela, má Objednávateľ právo uplatniť si voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 € (slovom: päťdesiat eur) a to za každý jeden deň prerušenia. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak Dodávateľ neplní kvalitatívno-technické parametre a/alebo podmienky zhotovovania diela určené zmluvou, Slovenskými technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak aj napriek písomnému upozorneniu Objednávateľa Dodávateľ pokračuje vo vadnom plnení, alebo ak v primeranej lehote určenej na odstránenie vady, vadu diela neodstránil. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak Dodávateľ bez kvalifikovaných dôvodov neprevezme stavenisko, nedokáže zhotoviť dielo riadne a včas, alebo zastaví práce na diele pred jeho dokončením. |
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi, ako i záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia a realizovať plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia. |
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi, ako i záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia a realizovať plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť už od uzavretej zmluvy cez EKS v prípade, ak zistí, že úspešný uchádzač nemá všetky platné oprávnenia, osvedčenia, povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k zhotoveniu diela, a že tieto nie sú zapísané v predmete jeho činnosti. |
Dodávateľ bude pri vykonávaní diela postupovať s odbornou starostlivosťou. Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecné záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky Zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie hrdinov 6, Šurany, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
20.02.2017 10:00 — 03.03.2017 10:00
2,00 objekt
46 107,59
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.02.2017 10:34
06.02.2017 12:00
06.02.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.02.2017 11:12 - Vstupná ponuka | 46 098,00 | € | Cena s DPH |
06.02.2017 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 36 885,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: