• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2017 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2017 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2017 13:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2017 13:15

Detail zákazky Z20174218

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2017 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2017 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2017 13:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2017 13:15

Základné údaje

Z20174218

OF-117450

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2800277

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

36182508

AGB ekoservis s.r.o.

Pražská 2, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie služieb - odvoz a likvidácia nebezpečného odpadu pre potreby pracovísk v Košiciach

Služby, odpad, zdravotnícky odpad, nebezpečný odpad, likvidácia odpadu, odvoz odpadu

  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom
  • 90524400-0 - Zber, doprava a likvidácia nemocničného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie služieb - odvoz a likvidácia nebezpečného odpadu pre potreby pracovísk v Košiciach
Funkcia
Predmetom zákazky je odvoz a likvidácia nemocničného a biologického odpadu v špeciálnych zberných nádobách v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch v znení neskorších predpisov a vyhláškou č. 371/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch, konkrétne:
- Zabezpečenie služieb - odvoz a likvidácia nebezpečného odpadu a zabezpečenie klinix boxov a krytých zberných nádob pre uskladnenie nebezpečného odpadu pre potreby Pracoviska podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v tejto zmluve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo nebezpečného odpadu/ 12 mesiacov, kód odpadu: N 18 01 03 kg 19 500
Predpokladané množstvo nebezpečného odpadu/ 12 mesiacov, kód odpadu: N 18 01 08 kg 50
Predpokladané množstvo nebezpečného odpadu/ 12 mesiacov, kód odpadu: N 16 02 11 kg 40
Predpokladané množstvo nebezpečného odpadu/ 12 mesiacov, kód odpadu: N 16 02 13 kg 20
Predpokladané množstvo nebezpečného odpadu/ 12 mesiacov, kód odpadu: N 20 01 21 kg 5
Predpokladané množstvo nebezpečného odpadu/ 12 mesiacov, kód odpadu: N 20 01 23 kg 5
Predpokladané množstvo nebezpečného odpadu/ 12 mesiacov, kód odpadu: N 20 01 35 kg 3
Predpokladané množstvo nebezpečného odpadu/ 12 mesiacov, kód odpadu: N 16 02 14 kg 50
klinix box: objem liter 60
zberná nádoba: veľkosť objem 5 m3
klinix box: počet 12 mesačná spotreba kus 1200
Frekvencia poskytovania služieb týždeň 2x
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typy odpadov: N (nebezpečný odpad) č. - 18 01 03 odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy
Typy odpadov: N (nebezpečný odpad) č. - 18 01 08 cytotoxické a cytostatické liečivá
Typy odpadov: N (nebezpečný odpad) č. - 16 02 11 vyradené zariadenia obsahujúce chlórfluórované uhľovodíky, HCFC, HFC
Typy odpadov: N (nebezpečný odpad) č. - 16 02 13 vyradené zariadenia obsahujúce nebezpečné časti, iné ako uvedené v 16 02 09 až 16 02 12
Typy odpadov: N (nebezpečný odpad) č. - 20 01 21 žiarivky a iný odpad obsahujúci ortuť
Typy odpadov: N (nebezpečný odpad) č. - 20 01 23 vyradené zariadenia obsahujúce chlórfluorované uhľovodíky
Typy odpadov: N (nebezpečný odpad) č. - 20 01 35 vyradené elektrické a elektronické zariadenia iné ako uvedené v 20 01 21 a 20 01 23, obsahujúce nebezpečné časti
Typy odpadov: N (nebezpečný odpad) č. - 16 02 14 vyradené zariadenia iné ako uvedené v 16 02 09 až 16 02 13
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Trvanie zmluvy na dobu 12 mesiacov.
2. Prevzatie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miest dočasného zhromažďovania v zariadeniach Objednávateľa (ako pôvodcu odpadu) sa bude Dodávateľom (ako príjemcom, dopravcom a zhodnocovateľom alebo zneškodňovateľom odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti) uskutočňovať 2 x týždenne z pracoviska Objednávateľa
3. V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ročné predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti podľa skutočných množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
pokračovanie 3.: V prípade výskytu väčšieho množstva odpadu zo zdravotnej starostlivosti Dodávateľ zabezpečí mimoriadne prevzatie, prevoz a zhodnotenie alebo likvidáciu takéhoto odpadu mimo dohodnutý interval, na základe telefonickej výzvy a e-mailu.
4. Hmotnosť odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti bude zistená odvážením na úradne overenom vážnom zariadení Dodávateľa.
5. Nakládku odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti zabezpečí Dodávateľ na vlastné náklady a vlastnými zamestnancami.
6. Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu kategórie N (nebezpečný) vystaví Sprievodný list nebezpečného odpadu (SLNO), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zo zdravotnej starostlivosti zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou.
7. Dopravný prostriedok/kontajner Dodávateľa musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave nebezpečných vecí (Dohoda ADR).
8. Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov a odpadov zo zdravotnej starostlivosti pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť dopravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou.
9. Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie zmluvy aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti, nepredvídateľných okolnostiach na strane Dodávateľa a nasledujúci pracovný deň po dni sviatku, ak tento pripadne na deň prevzatia odpadu u Objednávateľa.
10. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred začatím poskytovania služby, požaduje Objednávateľ od Dodávateľa predložiť nasledovné doklady:
10.a) Doklad o oprávnení podnikať v predmete zmluvy.
10.b) Súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi – Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou. Súhlas musí zahŕňať odpady kategórie triedy (N ), ktoré sa zhromažďujú u pôvodcu: označený odpad sa ukladá oddelene do pevných obalov, ktoré sú predmetom zmluvy.
10.c) Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti (pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom zmluvy) - Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou alebo platnú zmluvu s prevádzkovateľom takéhoto zariadenia.
V prípade, ak Dodávateľ využije technické a odborné kapacity inej osoby, musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na plnenie zmluvy. Pre splnenie tejto podmienky predloží Dodávateľ zmluvu s vlastníkom súhlasu na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti.
10.d) Rozhodnutie - súhlas na prepravu odpadov a odpadov zo zdravotnej starostlivosti v rámci viacerých krajov v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy.
10.e) Čestné prehlásenie, že prevádzkovateľ zhodnocovacieho alebo zneškodňovacieho zariadenia má dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti Objednávateľa počas trvania zmluvy.
11. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred začatím poskytovania služby, Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predložiť záväzný rozpis jednotkových cien za prevzatie, prepravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu pre jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov.Týmto rozpisom sa bude riadiť poskytovanie služby v súlade s predmetom zmluvy počas celého trvania zmluvného vzťahu založeného touto zmluvou.
12. Fakturácia za skutočne poskytnutú službu, hmotnosti jednotlivých druhov odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti sa bude realizovať 1-krát mesačne. Súčasťou faktúry musia byť doklady o skutočnom množstve odváženého a prevzatého odpadu na zhodnotenie alebo zneškodňovanie. Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je 60 dní.
13. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
14. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za porušenie zmluvných záväzkov zo strany Dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že ak na strane Dodávateľa nedôjde k odstráneniu dôvodov porušenia zmluvného záväzku v dodatočnej najmenej 5-dňovej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa, Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť z dôvodu podstatného porušenia zmluvných podmienok.
15. Zmluvné strany sa dohodli, že odstúpenie od tejto zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Zmluvy druhej zmluvnej strane doporučenou písomnou zásielkou alebo kuriérom.
16. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
pokračovanie 16.: zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
17. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa dodanie predmetu zákazky minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári.
18. Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zápis v registri konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Názov Upresnenie
19. Zvoz odpadov bude zabezpečený krytou zbernou nádobou a klinix boxmi výmenným spôsobom zo všetkých Pracovísk, pričom tieto poskytne Objednávateľovi Dodávateľ a pristaví ich na určené miesto po dohode s Objednávateľom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

29 415,07

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.01.2017 09:03

03.02.2017 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 262
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.02.2017 12:42 - Vstupná ponuka 29 406,00 € Cena s DPH
03.02.2017 12:51 - Najvýhodnejšia ponuka 29 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS